جاباما
۹۳۵۰۶۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال می‌تواند شهر خودرو را شکست دهد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تیمهایی که خط دفاعی خوبی داشتند مقابل استقلال پر گل شکست خوردند که این اتفاق ممکن است برای شهر خودرو هم تکرار شود.

خبرگزاری مهر: سید داود حسینی پیشکسوت و مربی تیم‌های پایه استقلال اظهار داشت: هرچند سپاهان هم بازی بسیاری خوبی انجام داد، اما در آن بازی خاص این حق آبی پوشان بود که به پیروزی برسند. شاگردان استراماچونی از هر لحاظ از حریف خود در نقش جهان برتر بودند.

وی افزود: استراماچونی تیمی بسیار خوب از استقلال ساخته و اگر این روند ادامه پیدا کند و مشکلات هم حل شود، قطعا این تیم شانس خوبی برای قهرمانی دارد و حتی حرفهای زیادی هم در آسیا خواهد داشت. این تیم حتی اگر مقابل سپاهان شکست هم می خورد باز هم چیزی از ارزشهای آن کم نمی‌شد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص پنالتی دیده نشده این تیم گفت: این درست که یک پنالتی واضح دیده نشد، اما نباید گفت اگر آن پنالتی گرفته می شد استقلال ۳ بر ۲ بازی را می برد. اصلا شاید ندیده شدن آن پنالتی بازیکنان را بیشتر تهییج کرد و انگیزه آنها را برای فشار بیشتر به سپاهان بالا برد و یک انرژی مثبت به تیم تزریق کرد. چه بسا اگر آن پنالتی گرفته می شد جریان بازی کاملا تغییر می کرد.

حسینی در ادامه بیان داشت: سپاهان در ۱۰ بازی یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی خورده بود و از استقلال در یک بازی ۲ گل خورد. این اتفاق برای تیم‌های دیگر مثل تراکتور و صنعت نفت هم تکرار شده بود. تیم هایی که عملکرد دفاعی فوق العاده‌ای داشتند اما در یک بازی از استقلال شکست سنگین خوردند. احتمال این که این اتفاق مقابل شهر خودرو هم تکرار شود زیاد است.

مربی تیم‌های پایه آبی پوشان تصریح داشت: این اشتباهی بود که آن تیم‌ها مقابل استقلال مرتکب شدند و خواستند با تکیه بر قدرت دفاعی شان بازی را ببرند. اما استراماچونی ابزار کافی برای تنوع تاکتیک‌های تهاجمی دارد و هر تیمی به اشتباه مقابل آنها دنبال دفاع باشد بیشتر با خطر مواجه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Omid

      ادم چیز فهم
      دمتگرم

    • Omid

      ادم چیز فهم
      دمتگرم

    • لنگی

      استقلال شوخی نداره باید ببره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج