۹۳۵۰۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کوتینیو: نمی‌خواهم به بارسلونا برگردم

بال برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید از وضعیتی که در این تیم دارد، آنقدر راضی است که تمایلی به بازگشت به تیم اصلی‌اش ندارد.

خبرگزاری تسنیم: فیلیپه کوتینیو می‌گوید بارسلونا در برنامه‌هایش برای آینده جایی ندارد و این در حالیست که او تا سال ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد دارد.

کوتینیو پس از تجربه دو فصل نه چندان پربار، تابستان امسال به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ رفت و در این تیم شروع خوبی هم داشت. ماندن یا نماندن کوتینیو در بایرن مونیخ به نظر مدیران این باشگاه بستگی دارد اما خود او می‌گوید که ترجیح می‌دهد و امیدوار است تا پایان فصل آنقدر به درد باواریایی‌ها بخورد که حاضر شوند مبلغ لازم برای خرید قطعی او به بارسلونا را بپردازند، رقمی که کم هم نیست و ممکن است مانع بزرگی بر سر دائمی کردن قرارداد این بازیکن قرضی ایجاد کند. گفته می‌شود که بارسلونا برای فروش کوتینیو ۱۲۰ میلیون یورو می‌خواهد. به این ترتیب این احتمال وجود دارد که بایرن مونیخ در پایان فصل کوتینیو را به بارسلونا پس دهد، اتفاقی که خود بازیکن برزیلی امیدوار است رخ ندهد.

نشریه اسپورت به نقل از کوتینیو نوشته است: من در بایرن مونیخ احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر برنامه‌ام این است که برای یک سال در این تیم بازی کنم و به همین دلیل روی بازی‌هایم در این تیم تمرکز دارم اما اگر همه چیز روبه‌راه باشد، دوست دارم که در بایرن مونیخ بمانم.

اظهارات کوتینیو بابت وضعیتش جالب توجه است چون درست در مقطع زمانی مطرح شده که او جایگاهش را در ترکیب اصلی بایرن مونیخ از دست داده است. به دنبال اخراج نیکو کواچ و روی کار آمدن هانسی فلیک به عنوان جانشین او، کوتینیو به نیمکت برگشته است و بیشتر در قالب بازیکن تعویضی به میدان می‌رود. در ۵ بازی بایرن مونیخ با هدایت فلیک، بال برزیلی تنها دو بار در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج