۹۳۵۰۹۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

منوچهری: می‌شود همزمان با دایی و کریمی دوست بود

امین منوچهری مهاجم سابق استقلال اینروزها تمرینات اختصاصی جدی را انجام می دهد تا بتواند به میادین برگردد.

ورزش سه: امین منوچهری مهاجم سابق استقلال اینروزها تمرینات اختصاصی جدی را انجام می دهد تا بتواند به میادین برگردد. او که فصل گذشته در عضویت تیم سایپا در این فصل هنوز به عضویت تیمی درنیامده اما تمرینات اختصاصی جدی را انجام می دهد: "اینروزها بیشتر تمرین اخصاصی انجام می دهم تا شرایط خوبی داشته باشم."

چند روز قبل ویدئوی جالبی از یک تنیس فوتبال با حضور ستاره های فوتبالی منتشر شد که در این ویدئو امین منوچهری در کنار علی کریمی، جواد کاظمیان و یکی دو چهره دیگر به این بازی مفرح مشغول بودند. هر چند بعد از این بازی تصاویری منتشر شد که برخی آن را دعوای علی کریمی و جواد کاظمیان تلقی کردند. نکته جالب اما درباره منوچهری اینکه یکی از فوتبالی هایی است که با هر دو علی پرسپولیس، دایی و کریمی رابطه خوبی دارد: " من رابطه خوبی با هر دو آن ها دارم؛ واقعیت این است که هر دوتا علی آقا در کنار هم مشکلی ندارند و برخی مسایل بیشتر در رسانه ها اتفاق می افتد."

او درباره تنیس فوتبال گفت:" تنیس فوتبال یک بازی جذاب است که گاهی انجام می دهیم. خیلی باعث افتخار بود که علی آقا کریمی هم با ما بازی می کرد. راستش همه فوتبالیست ها حتی در بازی های غیررسمی و نمایشی هم کری دارند و دلشان نمی خواهد ببازند و طبیعی است که گاهی کل کل ها جدی می شود. اتفاق خاصی نبود و از جذابیت بازی همین کری ها است. علی آقا و جواد کاظمیان سال ها است که رفقای صمیمی هستند. همانطور که گفتم فوتبالیست ها اگر در خانه شان هم بازی کنند نمی خواهند ببازند. در آن روز دوربین بود و صحنه هایی را نشان دادند اما واقعیت این است همه چیز به خاطر جو بازی و به خاطر یک امتیاز بود."

مهاجم سابق تیم های سایپا، استقلال، سپاهان و راه آهن درباره شرایط اینروزهای خودش گفت: " تمام هدف و برنامه ام این است که بازی کنم. شرایط بدنی ام خوب است و می خواهم در تیمی بازی کنم که شرایط خوبی داشته باشد. چون تیمی که شرایط خوبی ندارد فشار زیادی روی بازیکن وجود دارد. دوست دارم توانایی هایم را نشان بدهم و مطمئن هستم که در هر تستی می توانم جزو هفت هشت نفر اول هر تیم باشم."

او افزود:" هر هفته تست های بدنی پیشرفته می دهم و فوتبال هم بازی می کنم. سعی می کنم کارهایی که لازم است را انجام بدهم. اگر بشود در ایران اما اگر نشد شاید به لیگی در آسیای شرقی بروم. در کنارش دانشگاه را ادامه می دهم و می خواهم کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بخوانم."

منوچهری درباره شرایط تیم سابقش استقلال هم گفت:" خداراشکر استقلال طوری بازی می کند که تمام ایران لذت می برند. امیدوارم این همبستگی و انسجام تیمی ادامه دار باشد و دل هواداران شاد شود چون چهارسال سخت را پشت سرگذاشتیم."

او در ارتباط با نقش شیخ دیاباته هم گفت:" من درباره دیاباته یک بار دیگر هم گفته بودم که نباید از بازیکنانی با این سبک انتظار آقای گلی داشته باشیم چرا که مهاجمان این سبکی بیشتر نقش تاکتیکی دارند اما خوشبختانه شیخ هم در کار تاکتیکی موفق بوده و هم خیلی خوب گل می زند."

بازیکن سابق استقلال اینروزها دستگاه های کریوتراپی و سرمادرمانی را به کلینیک باشگاه استقلال آورده است. استقلالی ها در فصول قبل خاطره خوبی از این موضوع نداشتند و انتشار برخی عکس ها از روش سنتی سرما درمانی باعث انتقادهای زیادی شد. منوچهری در این رابطه گفت:" این دستگاه ها چند سالی است در دنیا استفاده می شود اما خیلی دیر وارد فوتبال ایران شد. من فکر می کنم هر باشگاهی نیاز دارد که چنین دستگاه ها و تجهیزاتی را داشته باشد. من خوشحال می شوم اگر بتوانم درصدی هرچند ناچیز در ریکاوری بازیکنان و موفقیت استقلال نقش داشته باشم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی اقا کریمی نباید بایه کیسه کش هم تیمی بشه .هرچندکه منوچهری کیسه کش خودشو به علی آقاکریمی میچسبونه ولی تویه کیسه کشی

    • بدون نام

      علی اقا کریمی نباید بایه کیسه کش هم تیمی بشه .هرچندکه منوچهری کیسه کش خودشو به علی آقاکریمی میچسبونه ولی تویه کیسه کشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج