۹۳۵۲۰۰
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

۹ نفر بر اثر آنفلوانزا در کرمان جان باختند

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان از درگذشت ۹ فرد مبتلا به آنفلوانزا در استان کرمان خبر داد.

خبرگزاری مهر: مهدی شفیعی، مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص آمار فوتی های مبتلا به آنفلوانزا در استان کرمان اظهار کرد: زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۹ شهرستان است.

وی گفت: در استان کرمان ۹ نفر مبتلا به بیماری آنفلوانزا جان خود را از دست داده اند که از این تعداد هفت مورد مربوط به بیمارستان های سطح شهر کرمان است.

شفیعی متذکر شد: در گذشت این افراد در بیمارستان های شهر کرمان دلیل بر این نیست که همه این افراد ساکن شهر کرمان بوده اند.

وی گفت: بیمارستان های بزرگی در شهر کرمان داریم که از جاهای مختلف مریض به این مراکز درمانی اعزام می شود یا بعضا برخی افراد به صورت سرپایی از شهرستان های کوچک به متخصصان سطح شهر کرمان مراجعه می کنند.

شفیعی گفت: برخی از این افراد گمان می کنند شاید بیمارستان های سطح شهر کرمان خدمات بیشتری می توانند ارائه کنند در صورتی که در زمینه درمان آنفلوانزا تمامی بیمارستان ها خدمات یکسانی ارائه می کنند.

وی گفت: بستری شدن این افراد در بیمارستان های شهر کرمان باعث می شود که آمار آنها جزو آمار شهرستان کرمان حساب شود.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: هر دو تا سه هفته یکبار کمیته ای تشکیل و آدرس و شهرستان های فوتی ها مشخص می شود و در آن زمان به تفکیک می توانیم بگوییم آمار مربوط به کدام شهرستان بوده است که به اینجا اعزام شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عمرشون سر رسیده بوده مردن

    • بدون نام

      آیا فکر نمیکنید اعلام مداوم آمار متوفیات این بیماری در مردم خصوصا کسانی که بچه مدرسه ای دارند نگرانی بوجود میاورد.به جای ایجاد نگرانی مداوم راه های پیشگیری از بیماری را گوشزد کنید.

    • جامانده

      به هر حال نه نفر در استان کرمان بر اثر بیماری انفولانزا فوت کرده‌اند و احتیاج به صغری و کبری ندارد، حالا اگر شهروند شهر کرمان باشند یا شهرستان های کرمان و روستا ها فرقی نمیکند و باید به بیماران خدمت رسانی شود و راه های پیشگیری در کل استان حتی روستاها مد نظر قرار گیرد و این کاملا مشخص است که مردم برای نجات جان خودشان و عزیزان خود به دنبال بهترین مراکز درمانی میگردند و آن را در مرکز استان و حتی استان های دیگر و حتی تهران میبینند.

    • بدون نام

      چه فرقی میکند از کجا باشند بالاخره همه انسان هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج