جاباما
۹۳۵۲۴۴
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

بررسی طرح اصلاح قیمت بنزین در مجلس خبرگان

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در تاریخ های ۱۴،۱۳ و ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار و طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری را بررسی خواهد کرد.

ایرنا: سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در تاریخ های ۱۴،۱۳ و ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار و طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری را بررسی خواهد کرد.

جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت‌الله جنتی عصر دوشنبه ۱۱ آذر در تهران برگزار شد. آیت‌الله سید احمد خاتمی در پایان این نشست هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری مباحث مطرح شده در این جلسه را تشریح کرد.

سخنگوی هیات رئیسه خبرگان با اشاره به حوادث اخیر کشورمان گفت: در جلسه امروز هیات رئیسه مقرر شد در جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیونها که در تاریخ ۲۶ دی ماه برگزار خواهد شد، ابعاد گوناگون طرح مدیریت مصرف سوخت و مسائل و حوادثی که پیرامون اجرای این طرح رخ داد به طور مستند مورد بحث و ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: در اجلاس مشترک هیات رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس خبرگان، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان نائب رئیس این مجلس، وزیر اطلاعات و همچنین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، اخبار و اطلاعات لازم را درباره حوادث اخیر کشور ارائه می‌کنند.

آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: مردم ولی نعمتان این نظام و انقلاب هستند و لذا در جلسه امروز، بر لزوم توجه جدی مسئولان به معیشت مردم تأکید شد که مسئولان، مشکلات معیشتی مردم را درک کنند.

وی تصریح کرد: قرار بود قیمت کالاها بالا نرود اما نمی‌شود از واقعیت‌ها گذشت که نرخ کالاها در حال افزایش است و این واقعیت را نمی شود نادیده گرفت.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان افزود: در نشست امروز این هیات تاکید شد که همه مسئولان به ویژه مسئولان اجرایی بدانند که مردم صاحب این انقلاب هستند و باید برای رفع مشکلات معیشتی آنان باید اقدام ویژه شود.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان در پایان با اعلام زمان و دستور کار هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان ابراز داشت: هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری«دوره پنجم» در تاریخ های ۱۴،۱۳ و ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و دستور کار این اجلاسیه بررسی مواد باقی مانده و تصویب نهایی «طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری» خواهد بود.

وی افزود : این طرح در کمیسیون آئین نامه مجلس خبرگان تصویب شده و نیاز است که تمام وقت اجلاس رسمی خبرگان در اسفند را به این موضوع اختصاص دهیم و آن را به اتمام برسانیم و به همین علت در اجلاس اسفند ، شخصیت مدعو نخواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سیر کی خبراز شکم گرسنه دارد

    • بدون نام

      اگر راه دارد لطفا قمت بنزین را دوباره ایلاح کنید

    • بدون نام

      بنزین باید 10000 تومان شود

    • A. R. B

      بزک نمیر بهار میاد

    • ایران داغون

      نخواستیم بررسی کنن . خودشون کردن حالا خودشون چی رو میخوان بررسی کنن ؟

    • درین درین

      بنزین باید ۵۰ هزار تومان باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج