۹۳۵۲۵
۴۱ نظر
۵۰۵۹
۴۱ نظر
۵۰۵۹
پ

۷ توصيه براي شناختن بهتر مردان

چطور يك مرد ايراني را عاشق خودتان بكنيد

لطفا قبل از خواندن اين مطلب اين جمله را چندبار با خودتان تكرار كنيد و به خاطر بسپاريد: «هيچ قانون كلي‌اي كه شامل همه انسان‌ها بشود، درمورد ارتباطات شخصي وجود ندارد.»

چطور يك مرد ايراني را  عاشق خودتان بكنيد
مجله سیب سبز: لطفا قبل از خواندن اين مطلب اين جمله را چندبار با خودتان تكرار كنيد و به خاطر بسپاريد: «هيچ قانون كلي‌اي كه شامل همه انسان‌ها بشود، درمورد ارتباطات شخصي وجود ندارد.» درواقع اين مطلب و تمام موارد مشابه براساس قوانين و يافته‌ها و اطلاعات درمورد اكثريت اقليت نوشته مي‌شوند.

7 ميليارد نفر انسان روي اين كره خاكي زندگي مي‌كنند كه هركدام خصوصيات شخصي خود و تفاوت‌هاي ريز و درشتي با بقيه انسان‌ها دارند و براي همين هم نمي‌شود درمورد همه آنها نسخه‌هاي كلي داد و حرف از قوانيني زد كه در مورد همه صادق باشد. مطلبي كه مي‌خوانيد- از ديد من- درمورد اكثريت مردان ايراني، صادق است و قطعا درمورد «همه» صادق نيست. بهتر است استثناها را هميشه در نظر داشته باشيد اما به كليات بيشتر اهميت بدهيد.

همه مردها مهرباني را دوست دارند

مهربان باشيد، شايد فكر كنيد مردي با ظاهر خشن و زباني تند و تيز كه بلد نيست كلام محبت‌آميزي بگويد دوست ندارد كلام مهربانانه بشنود و مهرباني ببيند اما اشتباه نكنيد، تمام مردها نيازمند جنبه مهربانانه زنان زندگي خود هستند. شايد شما حتي بيشتر از او با مشكلات اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي جامعه برخورد داشته باشيد اما يادتان باشد كه مردان معمولا بيشتر از شما در گذر زندگي و در برخورد با مشكلات فرسوده مي‌شوند و براي همين حتي ذره‌اي كوچك از مهرباني مي‌تواند حال‌شان را خوب كند. باور كنيد كه اگر در مهرباني كردن پيشقدم شويد شما هم سود خواهيد كرد و زمان‌هايي كه به مهرباني نياز داريد مهرباني خواهيد ديد.

زنده باد حال خوب، زنده باد عشق

اين روزها خيلي از جوان‌ها مي‌گويند عشق‌هاي آتشين ابدي فقط در قصه‌ها و افسانه‌هاي قديمي پيدا مي‌شوند و امروز از عشق‌هاي زميني، فقط شبحي رنگ‌پريده باقي مانده است. آنها مي‌گويند عمر «دوستت دارم» و «عاشقتم» بسيار كوتاه است و هميشه بايد به احتمال پايان هر شور و هيجان و التهاب و حتي ديوانگي فكر كرد. اما ما سعي مي‌كنيم خوش‌بين بوده و به معجزه عشق باور داشته باشيم و در خلسه آن زندگي كنيم.

چطور يك مرد ايراني را  عاشق خودتان بكنيد

اين مطلب تلاش مي‌كند تا از ديد يك مرد ايراني، نكته‌هايي را به خانم‌هايي بگويد كه مي‌خواهند عشق و ارتباط و ازدواج‌شان را پايدارتر و عميق‌تر كنند. شايد اين توصيه‌ها از منظر گروهي «عاميانه» يا «سطحي» و به اصطلاح «زرد» جلوه كند اما يكي از درس‌هايي كه از زندگي گرفته‌ام همين است كه زندگي يعني شادي‌هاي كوچك و اتفاقات كوچك و همين نكته‌هاي كوچك هستند كه مي‌توانند شادي‌ها و اتفاقات كوچكي را رقم بزنند كه به زندگي ما معنايي متفاوت ببخشند و حال ما را خوب كنند و مگر چيزي مهم‌تر از حال خوب در يك ارتباط و اصلا در كل در زندگي وجود دارد؟اگر حال شما خوب باشد و حال كسي كه دوستش داريد خوب باشد، عشق مي‌تواند در ارتباط شما حكمفرما شود و لحظه‌هاي بي‌نظير و نابي را در زندگي‌تان رقم بزند.

اين يك مورد را نشكنيد

«به غرورش اهميت بدهيد» شايد اين جمله را بارها شنيده باشيد اما آيا واقعا به آن عمل مي‌كنيد؟ شرايط زندگي جامعه مدرن به گونه‌اي است كه در آن بسياري از مواقع سطح تحصيلات، درآمد و جايگاه اجتماعي يك خانم از همسرش بالاتر است، اين هيچ عيبي ندارد و براي بسياري از مردان لذتبخش هم هست كه همسراني موفق داشته باشند، اما به شرطي كه در ارتباط دونفره‌تان اين مرد همچنان اين حس را داشته باشد كه نقطه اتكاي شماست. به هزار و يك دليل مردان دوست دارند «قوي» ارزيابي شوند و از همه مهم‌تر هم براي آنها اين است كه زني كه دوستش دارند آنها را قوي بداند. هميشه اين حس را به مردتان بدهيد كه درنهايت به شانه‌هاي او تكيه خواهيد كرد، تحت هيچ شرايطي هم چه درمورد مسائل مالي، چه درمورد مسائل احساسي و ارتباطي غرور او را نشكنيد. اگر شكست خورده با او مهربان باشيد، مطمئن باشيد كه همراه بودن و همدم بودن شما را در چنين شرايطي هميشه در خاطرش خواهد داشت همان‌طور كه ممكن است يك زخم‌زبان يا متلك شما را هميشه در ذهنش نگه دارد.

ابراز عشق‌ مردها فرق مي‌كند

توقعات خود را منطقي كنيد، باور كنيد و باور داشته باشيد كه مردها و زن‌ها با هم فرق دارند. كمتر مرد ايراني را پيدا خواهيد كرد كه روزانه، آن هم چندبار، عشقش و علاقه‌اش را به زبان بياورد. قطعا شما دوست داريد كه بارها و بارها بشنويد و دائم در مورد دوست داشتن حرف بزنيد و حتي ناز كنيد و ناز كشيدن را ببينيد. اما در زندگي مشترك و در ارتباط طولاني‌مدت خيلي چيزها تغيير مي‌كند. باور كنيد مردي كه حواسش به شما و زندگي‌تان و نيازهاي‌تان است، در هر روز زندگي مشترك با ده‌ها عمل و رفتار كوچك و بزرگ عشقش را به شما نشان مي‌دهد، پس لطفا بهانه نگيريد و بحث نكنيد و غر نزنيد. اگر چشمان‌تان را به رفتار او باز كنيد قطعا نشانه‌هاي عشق و علاقه او را پيدا خواهيد كرد و آن‌وقت نيازي نيست كه خودتان و او را وارد روند فرسايشي «چرا نمي‌گي؟»، «چی میشه یه دوست دارم بگي»، «هميشه بايد يادت بيارم كه بگي» و... بكنيد كه مي‌توانند عشق را كمرنگ كنند.

آشپزي يعني ابراز عشق

لطفا نخنديد، مسئله اصلا شوخي نيست، مسئله فقط سيرشدن نيست. با يك نان و پنير يا دو تخم‌مرغ هم مي‌شود سير شد اما مهم اين است كه براي گروهي از مردان ايراني ( كه شمارشان كم هم نيست) غذا پختن نوعي ابراز علاقه و عشق است. بسياري از مردهاي امروز دستي برآتش دارند و دستپخت‌هاي‌شان بد هم نيست. اما به‌هرحال شما زن خانه هستيد و مي‌توانيد با پختن آنچه او دوست دارد دلش را به دست بياوريد. باور كنيد كه ظرايف آشپزي و نزديك كردن دستپخت‌تان به سليقه و علايق او، يكي از آن ريزه‌كاري‌هايي است كه حالش را خوب مي‌كند. هرچقدر هم كه اهل غذاي بيرون و فست‌فود باشد بازهم قطعا چند تا غذاي محبوب دارد كه اگر آنها را آنجور كه دوست دارد بپزيد قطعا در دلش جاي مهمي براي خودتان ذخيره كرده‌ايد.

غرغرو ها به بهشت نمي‌روند

لطفا غر نزنيد. براساس ديده‌ها و شنيده‌هاي شخصي‌ام مي‌گويم كه بسياري از زندگي‌هاي مشترك از غرهاي پنهان و آشكار خانم‌ها ويران مي‌شود. اين شكايت بسياري از خانم‌هاست كه «هميشه خسته است»، «هيچ‌وقت حوصله ندارد» و «به حرف‌هاي من گوش نمي‌دهد»، شايد حق با شما باشد اما باور كنيد كه غرزدن‌هاي پنهان و آشكار هيچ مشكلي را حل نمي‌كند و فقط مشكل‌ها را بيشتر مي‌كند. باور كنيد كه با مهرباني و انعطاف مي‌توانيد تاثيراتي بر يك مرد بگذاريد كه با هزار سال غرزدن و نق زدن به آنها نخواهيد رسيد.

اشكالي ندارد گاهي مادر يا خواهر باشيد

بسياري از خانم‌هاي ايراني از اين شكايت دارند كه بايد براي مرد محبوب خود نقشي متفاوت از آنچه هستند را هم ايفا كنند، خيلي از آنها حس مي‌كنند كه بايد «مادر» معشوق‌شان باشند و برخي ديگر هم گله مي‌كنند كه بايد جاي «دوستان» او را هم پر كنند و گاه نقش‌هايي مثل «خواهر» و... هم به اين حالت‌ها اضافه مي‌شود. به جنبه بيمارگونه اين حالت‌ها كاري نداريم اما در حد ملايم و لطيف شايد چنين نيازهايي دريچه‌هايي جديد به سوي عشق و مهرباني و شادكامي در زندگي شما باز كنند. بسياري از خانم‌هاي ايراني، آگاهانه يا ناآگاهانه، دوست دارند مرد زندگي‌شان در مواقع لزوم مثل يك پدر باتجربه، مثل يك برادر دلسوز، مثل يك دوست همراه و مثل يك عاشق نوجوان احساساتي باشد. پس بپذيريد كه شما هم باید گاهي نقش‌هاي متفاوتي را براي مرد زندگي‌تان ايفا كنيد. باور كنيد كه بودن در اين قالب‌ها، اگر كوتاه‌مدت و از روي همدلي و احساس باشد، مي‌تواند زندگي‌تان را پربارتر و مستحكم‌تر كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه هرزگی و تنوع طلبی بعضی مردان آفتی است که تمام مرزهای محبت و عشق را در هم می شکند و آنها به سادگی با چشم بستن به روی تمام خوبیهای زنی که دوستشان دارد در مسیر کثیف هوسرانی قرار میگیرند...به نظر من امروز این معضل بزرگ بسیاری از خانواده های ایرانی است...

      پاسخ ها

      • ستاره

        بله دقیقا همیتطوره دوست عزیز

      • نفس

        افایون موجودیت اینه

      • هتـــی

        قربون دهنت گل گفتی

      • بدون نام

        تا افراد شکاکی مثل شما دراین کره خاکی باشد وضع همینه

      • aram

        سلام دوست عزيز،كاملا با نظرت موافقم.به اين دليل كه براي زندگي خودم همچين اتفاقي افتاد.و براي همسر هوسرانم بسيار متاسفم كه با سرنوشت و آينده من بازي كرد

      • بدون نام

        شاید ماهم ناخواسته باعث شعله ور شدن هوس شوهر یه بیچاره ی دیگه بشیم...
        مشکل از خودمون هم هست خانوما..

    • بدون نام

      یه مطلب تو سایت روزنه آنلاین خوندم "7 شوخی زشت آقایان با خانم ها ! " خیلی جالب بود کاش اینجا هم میذاشتید تا کاربرها بخونند....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما به وظایف خودت برس بقیه پیشکش

      • هتـــی

        من هم خوندم جالب بود

    • حدیث

      آشپزي يعني ابراز عشق
      مسخره است...
      همین مردا هستن ک خودشون خیانت میکنن بعد میگن عمر عشق کوتاهه.. خب عزیز من با هر دست بدی با همون دستم گیری...آدم باش تا آدم سهمت بشه...

      پاسخ ها

      • علی

        پس آشپزی یعنی ابراز خشم؟؟؟؟

      • حدیث

        آشپزی یعنی تلف کردن وقت

      • علی

        حدیث خانم دیگه این غذا رو هم واسه ما درست نکنید تا از گرسنگی بمیریم!!!

      • علی

        خانم عزیز لطفا همه مردان رو به یک چشم نبینید.کما اینکه اگر زنی هم اشتباهی کند ما نباید اینطور نگاه شما را به همه زنان داشته باشیم

      • بدون نام

        احساسی که باهاش آشپزی میکنی واقعا مهمه!
        تاثیر داره...هم تو روحیه ی خود آدم و هم طرف مقابل
        حالا میتونی با عشق آشپزی کنی..یا با خشم!

      • بدون نام

        در پاسخ کاربر این نقطه رو از یانگوم یاد گرفتی

    • فاطمه

      بدم میاد میگن غر نزنید..وقتی که یه مردی نمیتونه یه زندگی حداقل خوب برا زنش بسازه،.. و یه زن تمام زندگیشو هدر میده به پای اون مرد و اون مرد نمیفهمه،پس زن چیکار کنه؟ شادی کنه! وگرنه آدم مرض نداره که الکی غر بزنه

      پاسخ ها

      • masi

        به احتمال زیاد نویسندش یه مرد هست

    • aliRW

      دوستان از خیانت گفتن
      معلومه وقتی تو زمان مجردی با هزار نفر دوست می شی
      بعد یه مدت از ازدواج فیلت یاد گذشته ها رو می کنه

      پاسخ ها

      • هتـــی

        این دو مورد هیچ ربطی به هم نداره
        میشناسم شخصی رو که دوران مجردی عاشق یه نفر بوده بعد از 10سال اومدن و رفتن بالاخره با اون خانوم ازدواج کرد هیچ دوست دختری هم نداشت 2سال بعد از ازدواج خانومش متوجه خیانت های اون آقا شد

      • سارا

        حتما زنه از نظر جنسی کمی سرد بوده شایدم زیاد این چیزا رو که کسی نمی دونه

      • بدون نام

        جالبه که اقایون گناه هوسرانی خودشون را راحت پای زنها مینویسن ...خدایا چقدر پررو هستن ...اینا دیگه کی ان بابا !!!

    • علی

      به نظر من خانمها اگر میبینند کمبودی در زندگی است دست در دست همسر برای جبران آن تلاش کنند نه اینکه به خاطر آن کمبود مدام سرکوفت بزنند.این چیزیه که متاسفانه در زنها میبینیم.

      پاسخ ها

      • مصی

        کدوم دست به دست.از نظر مردها غر یعنی چی؟ یعنی یه شکایتو چند بار گفتن. پس حالا که میشنوه و کاری نمیکنه یعنی میدونه مقصره و کارش مشکل داره. هی مشکلو نادیده میگیره و زنش غر میزنه و این قضیه هی تکرار میشه! حالا کی مقصره؟!

      • علی

        نه مصی جان یعنی اگه رفتن خونه فامیل یه چیزی رو دیدن فکر نکنن مرده غول چراغه و همون لحظه مهیا میکنه

      • علی

        نه مصی خانم.یعنی اینکه تا چشمشون به مال و اموال یکی از خودشون بهتر افتاد سریع از مرد نخوان

    • کاوه

      اینا کین که به خودشون اجازه میدن راجب مردها اینجوری قضاوت کنن و خودشون رو قدیس میدونن ؟! خودشون عشوه میان که یه مرد رو غر بزنن بعد مردها بدن!!بقول خدا بیامرز حافظ که گفته :
      تا زمعشوقه نباشد کششی
      کوشش عاشق بیچاره بجایی نرسد.
      اگه بازم به مردها توهین کنید پرونده تونو باز میکنم پَتَ تونو میریزم رو آب ها .... گفته باشم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا تو هم مثل اینکه بگم بگم ها خیلی روت تاثیر داشته

      • کاربر

        باشه باب تو خوب تو قدیس تو وفادار تو عشوه نبین اما غر زدن با بر زدن فرق داره ها! منظورت حتماً بر زدنه. بعدشم مردهای (مشکل دار، منظورم همه نیست ها)خودشون میان لازم نیست براشون عشوه بیان

      • علی

        خانمها ناراحت نشوند.نوع نگاه شما به همه مردان همچین واکنشهایی رو در پی داره

    • بدون نام

      مورد آخر كاملا غيرعلمي و نادرسته كاملا ناشي بودن نويسنده رو نشون ميده

    • علی

      برترین ها چطوره که میشه به هر نظر هزاران مثبت و منفی داد؟

    • بدون نام

      هرچی بد بختی وطلاق و ازاین جور جیزهااز رسانه های بیگانه و ماهواره است با ان فیلم ها که همی چیز را به نسل جوان میاموزد دست اندرکاران دینی فرهنگ ما در خواب غفلت بسر می برند

    • سارا

      به نظرم به راحتی میشه مرد ایرانی رو با تامین نیاز جنسی اش عاشق کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشق با شهوت فرق داره!

    • الهام

      خیلی خوب بود مطالبتون عالی بووود

    • زندگی

      والا تا به شوهرم میگم محبت میگه همین که سر کار میرم و به بچه ها میرسم یعنی محبت ولی حالا نمی دونم چرا من که یه زنم هم سر کار میرم و به بچه ها میرسم محبت حساب نمیشه؟ مردها پسر بچه های همیشگی هستن

    • بدون نام

      مهمترین نکته را از قلم انداختی...مهمترین نکته در جلب علاقه یک مرد ایرانی اینه که هوای مامانش را داشته باشی..چون خوب یا بد از مامانش کاملا حرف شنوی داره...

    • بدون نام

      این علی اقا بیکاره نشسته جواب زنها رو میده یا بی عقله .

      پاسخ ها

      • علی

        بی عقل خودتی بیکار هم همچنین.چرا میسوزی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج