جاباما
۹۳۵۲۷۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

فریبا: باید به ویلموتس فرصت داده شود

بازیکن پیشین تیم ملی ایران معتقد است که فدراسیون فوتبال باید به مارک ویلموتس فرصت بدهد و دغدغه ذهنی برای این مربی ایجاد نکند.

خبرگزاری تسنیم: بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ، درباره احتمال فسخ قرارداد ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران گفت: این موضوع هنوز جنبه رسمی پیدا نکرده و نمی‌توان صحبت کلی انجام داد ولی اعتقاد من این است که حفظ حرمت مربیان یکی از مسائل اساسی در ورزش است.

در حال حاضر ویلموتس هم نمی‌داند که می‌خواهد برود یا اینکه فدراسیون وی را برکنار خواهد کرد و این یک علامت سوال است. اگر ویلموتس اخراج شود بار مالی سنگینی روی دوش فدراسیون خواهد بود و اگر هم توافقی صورت بگیرد، باید بگویم که ویلموتس بزرگی کرده است.

فریبا: باید به ویلموتس فرصت داده شود

وی افزود: می‌گویند برانکو گزینه اصلی است و من شنیدم که این مربی شرط گذاشته تا برای حضور در تیم ملی، مالیات و طلبش از پرسپولیس را پرداخت کنند.

فریبا در پاسخ به این پرسش که «آیا ویلموتس جانشین مناسبی برای کی‌روش بود؟» تصریح کرد: به هر حال ما مجبور بودیم که سرمربی را انتخاب کنیم. در تمام دنیا فدراسیون‌ها کمیته فنی دارند و وقتی می‌خواهند سرمربی تیم ملی یک کشور را انتخاب کنند، این کمیته نقش پررنگ دارد.

متاسفانه ما این را در ایران ندیدیم و نمی‌دانم ویلموتس را چه کسانی انتخاب کردند. نتایج اخیر ما نشان می‌دهد که شاید ویلموتس انتخاب خوبی نبوده ولی فوتبال قواعد و قوانین خاص خودش را دارد.

مدیر فنی پیشین استقلال در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: من در ابتدای فصل گفتم که استراماچونی می‌تواند فوتبال استقلال را دگرگون کند ولی نیاز به زمان دارد، این مربی در روزهای ابتدایی حضورش در ایران هیچ شناختی از فوتبال ما نداشت ولی در ادامه توانست با هوش و توانایی‌هایش شرایط را تغییر دهد.

تیم ملی ما قبل از جام جهانی برزیل هم با چننی شرایطی روبرو بود ولی آن زمان یک همدلی ایجاد شد و ما در نهایت به جام جهانی صعود کردیم. الان هم می‌توانیم در چهار بازی بعدی نتایج لازم را بگیریم و به مرحله بعد برویم ولی حفظ حرمت سرمربی مهم است و باید به ویلموتس زمان بدهیم.

فریبا با اشاره به شکست تیم ملی برابر عراق گفت: چیدمان تیم ملی در این بازی نشان داد که ویلموتس اشرافی به لیگ ما ندارد. آماده‌ترین بازیکنان لیگ نفراتی مثل وریا غفوری، ترابی و علی کریمی هستند که فرصتی به آنها نمی‌رسد.

بزرگترین فوتبالیست‌ها هم ممکن است روز بد داشته باشند، وقتی سردار آزمون شرایط خوبی ندارد چرا باید تا آخر در زمین بماند؟ شک ندارم که اگر کاوه رضایی زودتر به زمین می‌رفت برای تیم ملی گل می‌زد. اگر شرایط قرارداد و مفاد آن رعایت شود، طبیعتا ویلموتس هم می‌داند که باید زودتر به ایران بیاید و اشراف کاملی روی لیگ و مسائل دیگر داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: اگر قرار است ویلموتس بماند نباید دغدغه خاصی داشته باشد. قبل از این اتفاقات موردی از ویلموتس ندیده بودیم و تا حالا هم فکر نکنم ویلموتس چنین درگیری‌هایی در دوران مربیگری‌اش داشته باشد.

او از لحاظ رفتاری مربی قابل احترامی است و حتی تاج هم مدتی پیش گفته بود که وقتی می‌خواستند با ویلموتس قرارداد امضا کنند، شرمنده اخلاق این مربی شدند. اعتقاد من این است که باید به این مربی فرصت داده و دغدغه‌ای برایش ایجاد نکنند.

مدیر فنی پیشین استقلال در ارتباط با دیدار آبی‌پوشان تهرانی برابر سپاهان تصریح کرد: این دیدار یکی از زیباترین بازی‌های لیگ برتر در فصل جاری بود. استقلال نمایش خوبی داشت و می‌توانست برنده از زمین خارج شود، البته برخی اشتباهات وجود دارد که امیدوارم برطرف شود.

استقلال در بازی با نساجی و استقلال اشتباهات مشابهی داشت که گل خورد. مسئله مهم عملکرد خوب استقلال در خط هافبک و حمله است و بازیکنانی مثل کریمی، ریگی، قائدی و دیاباته در شرایط بسیار خوبی هستند و تاثیر مثبتی در فاز تهاجمی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای فریبا برانکو لیگ ایران را دگرگون کرد یا استراماچونی تازه از راه رسیده ؟تو از اینکه بازم موفقیت برانکو رو ببینی نگرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همش نظرفریبا یکبارهم نظرفریده و فتانه رو بپرسید

    • بدون نام

      چرت نگو فریبا

    • بدون نام

      برانگو پولهای دریافتی را با دلالان تقسیم میکند اما کی روش و ویلموتس چنین معرفتی را نداشته و ندارند وتمام پول قرارداد را برای خودشان می خواهند خوب این کار انان اصلا خوب نیست چراکه وقتی فدراسیون فوتبال با تلاش زیاد یک سفری پهن میکند همه باید درکنارش بخورند بخاطر همین برانگو ادم منطقی ای است وحق،حقوق دلالان و اطرافیان را می پردازد پس گزینه مناسبی برای فدراسیون ما هستش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج