۹۳۵۳۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

سیدجلال: از درخشش پرسپولیسی‌ها خوشحالیم

پرسپولیسی‌ها دیروز حال و هوای دوگانه‌ای داشتند.

فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها دیروز حال و هوای دوگانه‌ای داشتند؛ از یک سمت علیرضا بیرانوند با تمام شایستگی‌هایش نتوانست توپ طلا را از آن خود کند و اولین دروازه‌بان آسیا باشد که صاحب این رکورد شده و از سوی دیگر شجاع خلیل‌زاده با حمایت هواداران تیمش شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا دارد و فاصله‌اش را با جدی‌ترین رقیبش بیشتر کرده است. درخصوص این اتفاقات و همچنین وضعیت این روزهای پرسپولیس با کاپیتان محبوب و سوپرمن پرسپولیسی‌ها دقایقی هم‌کلام شدیم. گفت‌وگو با سیدجلال حسینی را در ادامه می‌خوانید.

با تمام شایستگی‌هایی که بیرانوند داشت دستش از رسیدن به توپ طلای آسیا کوتاه ماند. طبعا برای شما هم این موضوع ناراحت‌کننده بود.

علیرضا سال قبل هم این شانس را داشت که در جمع ۳ نفر پایانی باشد و در دومین سال که نامش مطرح شد، در جمع ۳ نفر قرار گرفت و اتفاقا شانس بالایی هم برای کسب این عنوان داشت. از نظر من و تمام بازیکنان تیم، علی بهترین است. او نباید از این اتفاق ناراحت باشد، چراکه هنوز جوان است و وقت زیادی دارد تا بالاخره توپ طلا را از آن خود کند.

فکر می‌کنی بیرانوند این شانس را دارد که بالاخره توپ طلا را بگیرد؟

بله. من مطمئن هستم که او آنقدر می‌درخشد تا باز هم به جمع برترین‌ها برسد و بالاخره مرد سال آسیا شود. ما که در کنار بیرانوند در تیم هستیم این را خوب می‌دانیم او برای رسیدن به اینجا چقدر تلاش کرده است و واقعا هم حق او بود که انتخاب شود، اما حتما این را می‌داند که هیچ‌چیز تمام نشده و فوتبال و زندگی ادامه دارد.

از طرف دیگر خلیل‌زاده هم آرای خوبی را از سوی هواداران کسب کرده و با این سطح از حمایت شانس اول کسب عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیاست.

از ته قلبم خدا را شکر می‌کنم. همه باید این را بدانیم که موفقیت‌های بیرانوند برای حضورش در جمع سه بازیکن برتره قاره و شجاع خلیل‌زاده برای خوشحالی همه ماست. ما و هواداران پرسپولیس از اینکه بازیکنان‌مان در آسیا می‌درخشند و نام پرسپولیس را طنین‌انداز می‌کنند، بسیار خوشحالیم. این اتفاقات نشان می‌دهد که ما در ۳ سال گذشته چقدر زیاد تلاش کرده‌ایم و از هیچ کوششی برای بالا بردن نام پرسپولیس و خوشحالی هواداران‌مان دریغ نکرده‌ایم. علیرضا و شجاع باعث شدند ما هدیه خوبی بابت تلاش‌های چند سال اخیرمان گرفته باشیم و از این به بعد باز هم برای نشاندن خنده بر لبان هواداران باشگاه تلاش کنیم.

تجربه نشان داده که وقفه در لیگ به سود پرسپولیس نبوده. بازی هفته دوازدهم شما هم به دلیل آلودگی لغو شد، باعث نمی‌شود پرسپولیس بیشتر از شرایط خوب فاصله بگیرد؟

این که بازی ما به دلیل آلودگی لغو شده، دست هیچ‌کس نیست و قوانین است که در این خصوص تصمیم می‌گیرد. اما این موارد باید یک روز قبل از بازی به تیم‌ها اعلام شود. هواداران تیم نساجی از راه دور راهی تهران شده بودند تا تیم‌شان را حمایت کنند، هواداران خود ما هم آماده حضور در ورزشگاه بودند اما ۲، ۳ ساعت قبل از بازی به ما می‌گویند که بازی لغو شده است. اینها بیشتر از وقفه در لیگ به ما لطمه می‌زند. در بازی برابر نفت مسجدسلیمان هم همین اتفاق افتاد، یک دقیقه می‌گفتند برگزار می‌شود و یک دقیقه بعد بازی را لغو می‌کردند و این تمرکز را از بازیکنان ما گرفته بود. امیدوارم این مشکلات برای همیشه در فوتبال ما حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چهارفینال اسیا دوبار قهرمانی آسیا ..

      آخه هویج کدوم درخشش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول یاد بگیر اسم خودتو به دیگران نسبت ندی ! دوما همون درخششی که بعنوان دروازه بان برتر آسیا شانس کسب توپ طلا براش آورده! اونوقت یکی عین تو میگه کدوم درخشش ! اول عقلتو یه نشون بده شاید چشماتم وا شد دیگه عینکم نخوای !

      • علی

        آخه ممدان بنگلادش روبردین افتخاره حالاچرانمیدرخشی کیسه کش

      • علی

        آخه ممدان بنگلادش روبردین افتخاره حالاچرانمیدرخشی کیسه کش

      • علی

        آخه ممدان بنگلادش روبردین افتخاره حالاچرانمیدرخشی کیسه کش

      • بدون نام

        هویج نیست شلغمه

      • بدون نام

        همون درخششي که 1306روز زيرش بودين تازه دارين نفس ميکشيد اين درخشش نيست بنظرت؟

    • بدون نام

      بلال کدوم دوخشش سمبوله بادمجون حرف نزنی کسی نمیگه لالی

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      بلال هوچیگر و متوهم

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      همون محمدان بنگلادشی ک لنگ رو حذف کرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج