۹۳۵۳۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انصاری: دو بازی عقب افتاده کار پیکان را سخت می‌کند

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: متاسفانه اتفاقاتی افتاد که دو بازی تیم ما عقب بیفتد و این دو بازی معوقه کار ما را در آینده دشوار می‌کند.

خبرگزاری مهر: جابر انصاری مهاجم پیشین استقلال و این فصل پیکان بعد از پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت، برای پیکان به میدان رفت تا این بازی آغازی باشد برای بازگشت دوباره وی به میدان.

انصاری در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیتم کامل مرتفع شده و خیلی خوشحالم از این که بعد از ماه‌ها توانستم در یک بازی رسمی به میدان بروم.

مهاجم پیکان در خصوص شرایط این تیم گفت: شاید کمتر کسی گمان می‌کرد تیم ما اینطور نتیجه بگیرد و ما فراتر از انتظار خیلی‌ها نتیجه گرفتیم. اما انتظاری که خودمان از تیم داشتیم بیشتر از این است.

وی در خصوص شرایط خوب خط حمله پیکان بیان داشت: خوشبختانه مهاجمان خوبی در پیکان حضور دارند و آمار هم همین را نشان می‌دهد. بی دلیل نیست که تیم ما بعد از استقلال بهترین خط حمله لیگ را دارد.

انصاری در خصوص بازیهای معوقه تیمش تصریح کرد: متاسفانه بنا به دلایلی برخی از بازیهای هفته‌های اخیر برگزار نشد و ما هم دو بازی آخرمان را انجام ندادیم که این نمی‌تواند خیلی خوشایند باشد. ما نمی‌توانیم شرایط را تغییر دهیم و تابع تصمیمات فدراسیون و سازمان لیگ هستیم و به آن احترام می‌گذاریم. اما عقب افتادن دو بازی در ادامه فصل کار ما را سخت می‌کند چون ناچاریم این دو بازی را به صورت فشرده انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج