جاباما
۹۳۵۴۰۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

میرزاجانپور: کار سختی دارم، اما حقم را می‌گیرم

دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: برای بازگشت به ترکیب تیم ملی کار بسیار سختی دارم، اما می‌جنگم تا حقم را بگیرم.

خبرگزاری فارس: مجتبی میرزاجانپور درمورد شرایط تیم والیبال شهرداری ورامین در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: خوشبختانه امسال در تیمی بازی می‌کنم که شرایط بسیار خوبی دارد. تمرینات ورامین به موقع و در بهترین شرایط آغاز شد. من هم از همان روزهای ابتدایی در تمرینات حضور پیدا کردم و مراحل آماده‌سازی به درستی پشت‌سر گذاشتم.

وی ادامه داد: نتیجه زحمات و تمرینات منظم و فشرده خود را در جریان رقابت‌های لیگ برتر گرفتیم. با برنامه‌ریزی درست توانستیم در صدر جدول قرار بگیریم. بازیکنان همدل و متحد هستند و به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین پیاده می‌کنند. تا کنون به گونه‌ای پیش رفته‌ایم که هیچ شکستی نداشته‌ایم. برای حفظ این روند باید سخت تلاش کنیم؛ البته انصافا از حمایت تماشاگران هم نباید به راحتی گذشت.

دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در بازی‌ مقابل خاتم اردکان یا شهداب یزد یکی از عوامل موفقیت ما غیر از جنگندگی بازیکنان، حمایت همه جانبه تماشاگران بود. آنها واقعاً با شور و هیجان بالایی تیم خود را تشویق می‌کنند و به نظرم یکی از بهترین هواداران والیبال ایران هستند. هر تیمی چنین پتانسیلی را پشت سرش داشته باشد با قدرت مقابل حریفان قرار می‌گیرد.

میرزاجانپور درمورد دعوت شدنش به تیم ملی والیبال ایران، عنوان کرد: امسال انگیزه بالایی دارم تا خیلی موارد را به خودم و برخی‌های دیگر ثابت کنم. به همین دلیل سخت تمرین کردم و در مسابقات هم تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم. خوشبختانه تلاش‌هایم به نتیجه رسید و بازهم توانستم خودم را به سرمربی تیم ملی تحمیل کنم.

وی اظهار داشت: در دور قبلی خیلی زود از تیم ملی کنار گذاشته شدم و گفته شد که به دلیل عدم آمادگی بدنی این تصمیم گرفته شده است، اما این بار عزمم را جزم کردم تا در اردو بمانم. بسیار سرحال و آماده هستم و امیدوارم بتوانم حقم را گرفته و به ترکیب تیم ملی بازگردم. می‌دانم که برای رسیدن به ترکیب اصلی کار بسیار سختی دارم، اما ناامید نیستم و انگیزه زیادی دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • درخشان ❤

      ای جوون

    • درخشان ❤

      سلام. م. من هر دو کدو زدم ولی لعنتیییی مینویسه کد نامعتبره چیکار کنم اشتباه فرستادی؟؟

      پاسخ ها

      • م

        سلام خوبی منو ببخش اگه ناراحت شدی من منظوری نداشتم شنبه که کلاس داشتیم زنگ بزنیم باش من باهات قهر نیستم باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج