۹۳۵۵۴۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

بوی بد تهران تهدید‌کننده نیست

بوی بدی که سال گذشته هم به مدت چندین ساعت تهران را فرا گرفته بود، ۱۱ آذرماه امسال هم برگشت. اما باران آمد بو را برد و باز ماجرا فراموش شد و منشأ نامشخص ماند.

اعتمادآنلاین: بوی بدی که سال گذشته هم به مدت چندین ساعت تهران را فرا گرفته بود، ۱۱ آذرماه امسال هم برگشت. اما باران آمد بو را برد و باز ماجرا فراموش شد و منشأ نامشخص ماند.

شدت این بو امسال کمتر از سال گذشته بود و وزش باد و بارش باران سبب شد زودتر از پارسال بو برطرف شود، اما نقطه مشترک در این ماجرا که ۲ سال پیاپی است رخ می‌دهد اینکه هر ۲ بار منشاء بو روشن نشده است.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، درباره تکرار این ماجرا در روز گذشته به اعتمادآنلاین گفت: بویی که امسال در سطح شهر پخش شد با آنچه سال گذشته استشمام شد فرق می‌کرد. از روی گزارش‌های مردمی هم می‌شد فهمید که شدتش نیز کمتر است. تعداد تماس‌هایی که با آتش‌نشانی گرفته شد بسیار کمتر از سال گذشته بود و این‌طور هم نبود که از یک منطقه چندین تماس داشته باشیم. در مجموع ۶ تماس به دست ما رسید که نیروهایمان به محل اعزام شدند تا مساله را بررسی کنند.

او ادامه داد: از آنجا که این موضوع در حوزه کاری ما نیست نمی‌توانیم کار خاصی انجام دهیم و فقط بر حسب وظیفه، وقتی تماسی گرفته می‌شود برای سرکشی به محل نیرو می‌فرستیم. در تمامی اعزام‌ها هم چیزی روشن نشد و به همین دلیل می‌گوییم کارشناسان و متخصصان این حوزه باید به آن رسیدگی کنند. باید مشخص شود که منشاء این بو پایه شیمیایی دارد یا طبیعی. تا جایی هم که می‌دانم استانداری تهران وظیفه دارد موضوع را پیگیری کند.

ملکی ضمن اعلام اینکه هیچ شهروندی به خاطر این بو به مراکز درمانی مراجعه نکرده است توضیح داد: تا زمانی که مشخص نشود علت بو چیست نمی‌توان هیچ پیش‌بینی‌ای کرد. مشخص است که نه در ماجرای سال گذشته و نه امسال هیچ کس به خاطر این بو به مراکز درمانی مراجعه نکرده است و همین نشان می‌دهد که منشاء بو تهدید‌آمیز نیست. اما تهدید‌کننده نبودن آن از میزان اهمیتش کم نمی‌کند. به هر حال ۲ سال پیاپی است که این اتفاق رخ می‌دهد و منشاء آن مشخص نمی‌شود. از همین رو این مساله برای مردم نگران‌کننده خواهد بود، آن هم در شهری به وسعت تهران با این جمعیت زیاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تهدید کننده نیست آزار دهندست جواب آتش نشانی رو نگاه تهدید کننده نیست بجای گرفتن حقوق مفت از پول مالیات مردم برو مشکل رو هرچی سریع تر رفع کن همه شدن مفت خور تو این مملکت هیچ کس نمیخواد کار کنه عجب دورانی شده

    • سید

      آزار دهنده که هست

    • بدون نام

      این مجلس ودولت بروندکنار بو قطع می شود؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج