۹۳۵۵۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کراوچ: لیورپول قهرمان لیگ برتر می‌شود

مهاجم سابق لیورپول و تیم ملی فوتبال انگلیس می‌گوید دلیلی که باعث قهرمانی لیورپول در این فصل می‌شود این است که بردن در هر شرایطی را بلد است.

ایسنا: به نقل از فورفورتو، پیتر کراوچ مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و لیورپول درباره اینکه کدام تیم این فضل شانس قهرمانی دارد گفت: اختلاف لیورپول در صدر جدول با تیم دوم خیلی خوب است و این تیم حاشیه امنیت خوبی برای قهرمانی دارد. از نظر من این تیم قهرمان می‌شود چون وقتی هم که بازیکنان تیم در شرایط خوبی نیستند و تیم شرایط خوبی ندارد، بلد است که چطور برنده بازی‌ها شود.

لیورپول در خیلی از بازی‌های این فصل شرایط چندان خوبی نداشت ولی توانست سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. حالا قرمزهای آنفیلد خودشان را برای داربی مرسی ساید آماده می‌کنند که قرار است در آنفیلد برگزار شود.

کراوچ در پایان گفت: اسم لیورپول روی قهرمانی در لیگ برتر است و فکر نمی‌کنم این فصل تیمی بتواند به لیورپول برسد. لسترسیتی الان تیم دوم لیگ برتر است ولی هشت امتیاز فاصله دارد و فکر نمی‌کنم بتواند خطری برای قهرمانی لیورپول باشد. لیورپول در دو سال اخیر بسیار تیم خوبی شده است و شایسته قهرمانی است. آنها در این فصل عملکرد خوب خودشان را در فصل قبل ادامه دادند. از نظر من خیلی از این موفقیت‌ها به خاطر یورگن کلوپ است. قهرمانی در لیگ قهرمانان دستاورد بزرگی برای باشگاه بود و در لیگ برتر هم بدشانسی آوردند. کلوپ سزاوار تمجید است چون کارهای خیلی خوبی در لیورپول انجام داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج