۹۳۵۵۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کمالوند: هواداران بیایند تا ماشین‌سازی را ببریم

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش برای کسب سه امتیاز مقابل ماشین سازی به میدان می‌رود.

ورزش سه: فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار با ماشین سازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر عنوان کرد:‌بازی فردا بازی مهمی برای ما است. انشاالله بتوانیم با حمایت هواداران یک برد خوب به دست بیاوریم. ما یکماه است در جم بازی نکردیم و از بازی های خانگی دور بودیم. بازی پیکان که عقب افتاد کمی کارمان سخت شد. با این حال امیدوارم حمایت هواداران را داشته باشیم و با وجود همه مشکلات بتوانیم هرسه امتیاز بازی را مال خود کنیم.

وی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا تاکید کرد: دو، سه بازیکن مصدوم داریم. تا فردا صبح تست نهایی را از آن می‌گیریم ببینیم که به بازی می‌رسندیا خیر.

سرمربی پارس جنوبی درباره تاثیر بارندگی شدید در جم روی مسابقه با ماشین سازی تاکید کرد: بارندگی امروز خیلی شدید بود و امیدوارم روی چمن ورزشگاه تاثیرنگذارد. امیدوارم چمن به ما اجازه بدهد که فردا بازی خوبی انجام بدهیم.

کمالوند درباره اشتباهات داوران در مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: شب گذشته در برنامه فوتبال برتر دیدید که همه تصمیمات آقای حاج ملک درست بود. من بعد از بازی هم گفتم او بی نقص سوت زده اما برخی افراد جوسازی کردند. داوران قشر زحمتکشی هستند و آقای زاهدی‌فر هم که الان درباره اش بحث زیاد شده جزو داوران خوب ما است. ممکن است او هم یکروز اشتباه کند. اما اگر قرار است با داوری برخورد شود، برخورد با همه یکسان باشد. سیاست یک بام و دو هوا جواب نمی‌دهد.

وی در پایان افزود: از همه هواداران می‌خواهم فردا به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند. بازی های سخت ما گذشته و به دنبال آن هستیم تا با تمام توان مقابل ماشین سازی بازی کنیم و بتوانیم بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج