جاباما
۹۳۵۶۹۸
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

صالحی: مصاحبه بلبلی در رای ما تاثیری ندارد

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف اما معتقد است یک مصاحبه چه توسط بلبلی و چه اعضای کمیته، ملاکی برای ارزیابی و صدور رای نیست.

فرهیختگان: بعد از مصاحبه محمد بلبلی، بازیکن استقلال مبنی‌بر اینکه برای وی حکم سنگینی (محرومیت ۶ ماهه) صادر شده در‌حالی‌که فیفا با تمام سختگیری‌هایش سامان قدوس را در پرونده‌ای مشابه چهار ماه محروم کرده است، مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف با ادبیات نسبتا تندی پاسخ این بازیکن جوان را داد تا این‌طور به نظر برسد که شاید این بازیکن به‌خاطر مصاحبه‌اش محروم باقی بماند و خبری از بخشش نخواهد بود.

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف اما معتقد است یک مصاحبه چه توسط بلبلی و چه اعضای کمیته، ملاکی برای ارزیابی و صدور رای نیست. صالحی در این مورد گفت: «هفته گذشته جلسه‌ای داشتیم و بلبلی و نماینده استقلال صحبت‌هایشان را هم مطرح کردند، ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. قرار است در روزهای آینده رای این بازیکن را اعلام کنیم.

نکته اصلی اینجاست که باشگاه سپیدرود فقط نسبت به باشگاه استقلال رضایت داده، در‌حالی‌که در حکمی که صادر شده فقط باشگاه فولاد به‌همراه بلبلی محکوم شده است. در هر صورت هر تصمیمی بگیریم در همین یک هفته اعلام می‌کنیم.» وی ادامه داد: «هنوز هیچ چیزی از این پرونده مشخص نیست چون هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. اگر رایی هم صادر شده نسبت به آیین‌نامه‌های داخلی خود فدراسیون فوتبال بوده است. در این خصوص هم بلبلی با اینکه قرارداد سه ساله با سپیدرود داشته با دو باشگاه دیگر قرارداد امضا کرده که همین موضوع باعث محرومیتش شده است.»

رئیس کمیته استیناف درباره مصاحبه انتقادی و تند دادرس علیه بلبلی که عنوان کرد وی حق ندارد در کار کمیته دخالت کند و هنوز به حد کافی تنبیه نشده است، گفت: «من این مصاحبه را ندیدم اما اگر هم بازیکن مصاحبه‌ای کرده باشد به هیچ وجه تاثیری در روند کاری ما ندارد. آقای دادرس هم فقط یک رای دارند و به‌جز ایشان چهار نفر دیگر هم در این کمیته هستند و رای می‌دهند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی

      عجیبه قانون توایران واس بیشتر تیمها اجرانمیشه و بازیکن مشابه کلا مشگلی براش پیش نیومد اما بلبلی چون استقلالی بود رحم بهش نکردن. توپرونده قدوس ک شبیه این بود و کلا تو قانون فوتبالی کل جهان چهار ماه محروم میکنن اما اینجا چون بازیکن استقلال هست شش ماه محرومش کردن دوماه بیشتر. خدایی هم هست

    • بدون نام

      اقای‌صالحی‌کاش‌درباره‌پرونده‌مهدی‌طارمی‌اینقدر‌جدی‌بودیدید‌به‌قانونن‌عمل‌میکردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه سوت بلبلی بزنه بخشیده میشه

      • بدون نام

        اگه سوت بلبلی بزنه بخشیده میشه

    • jalil. salari

      این قانونها براتیمهای خاصه. ترابی هم همین مشکلا داشت چکارش کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج