جاباما
۹۳۵۷۲۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

کنعانی: به شهرداری ماهشهر گل بزنم، شادی نمی‌کنم

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که متولد سربندر است شهرش بسیار نزدیک به ماهشهر است.

ایران ورزشی: محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که متولد سربندر است شهرش بسیار نزدیک به ماهشهر است. به بهانه بازی پرسپولیس با شهرداری ماهشهر گفت و گویی با کنعانی زادگان داشتیم. بازیکنی که از انگیزه بالای تیمش برای قهرمانی در سه جام پیش رو حرف می‌زند.

پرسپولیس با تیم شهرت در جام حذفی باید رودررو شود. در این رابطه چه صحبتی داری؟

من اهل سربندر هستم، شهری که در ۵ کیلومتری ماهشهر است. بچه خوزستان هستم و به زادگاهم هم افتخار می‌کنم و از این رویارویی هم خوشحالم که باید در این شهر مقابل شهرداری ماهشهر به میدان برویم.

اگر به شهرداری گل بزنی احتمالاً شادی نمی‌کنی؟

نه شادی نمی‌کنم چون بالاخره تیم نزدیک شهر زادگاهم است.

زمانی که بزیک قرعه تیم‌تان را برداشت به نظر خیلی خوشحال شدی چون مثلاً در قیاس با تیم رقیب‌تان قرعه خیلی راحت‌تر بود؟

برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود قرعه فرقی نمی‌کند چون باید همه تیم‌ها را شکست دهد. از سوی دیگر استقلال در دو بازی قبلی‌اش دو تیم لیگ یکی را شکست داد در حالی که بازی‌های قبلی ما به مراتب سخت‌تر از استقلال بود پس به هیچ عنوان نباید شرایط تیم‌ها را با هم قیاس کرد. از سوی دیگر من اعتقاد ندارم که قرعه ما راحت است چون همه دیدند که سال قبل چطور داماش دسته دومی تا فینال پیش رفت و خودش را بالا کشید.

به همین دلیل هم تیم‌های دست یکی اتفاقاً فشرده‌تر بازی می‌کنند و با انگیزه زیاد و دوندگی و بازی دفاعی شرایط را برای گل زدن سخت می‌سازند. به همین دلیل ما تصور بازی راحتی نداریم اما از آنجا که مدعی عنوان قهرمانی هستیم فقط برای پیروزی و رسیدن به نیمه نهایی تلاش می‌کنیم. جام حذفی، جام شگفتی‌هاست به همین دلیل با تمام توان می‌جنگیم تا به مرحله بعد و نهایتاً به فینال رسیده و از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

در مورد بازی‌تان با تیم سرسخت ذوب‌آهن در فولادشهر چه صحبتی داری؟

ذوب‌آهن تیم خوب و ریشه داری است و به جهت ارتفاع فولادشهر و بقیه شرایط خاصی که این ورزشگاه دارد همیشه بازی با تیم ذوب‌آهن سخت است اما ما برای فاصله نگرفتن با تیم‌های بالای جدول و صدرنشین هیچ چاره‌ای جز پیروزی نداریم و حریف را شکست می‌دهیم.

به نظر می‌رسد بعد از کسب هفت عنوان قهرمانی عطش سال‌های قبل را ندارید؟

نه اصلاً چنین چیزی نیست. پرسپولیس بهترین تیم ایران است. به همین دلیل قهرمانی تبدیل به عادت چند سال اخیر پرسپولیس شده از همین رو ما با چند قهرمانی سیراب نمی‌شویم و با عطش بیشتر برای قهرمانی‌مان تلاش می‌کنیم تا چهارمین قهرمانی متوالی‌مان را کسب کنیم و در دو جام دیگر هم برای قهرمانی بجنگیم.

هواداران تیم‌تان از بازی‌های پرسپولیس در این فصل چندان استقبال نمی‌کنند. در این رابطه نگرانی نداری؟

ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده‌مان بردهای پرگلی را کسب کنیم تا با برد‌های پرگل دوباره زمینه حضور تماشاگرانمان را به ورزشگاه فراهم کنیم تا آنها مانند همیشه استقبال خوبی از بازی‌هایمان به عمل آورند و ما با انرژی آنها بهتر برای برد و پیروزی تلاش کنیم.

مرد سال آسیا نشدن بیرانوند چه بازتابی در بین بازیکنان پرسپولیس داشته؟

همه بازیکنان پرسپولیس از اینکه علی مرد سال نشد ناراحت شدیم چون همه می‌دانند که علی بهترین و شایسته‌ترین بود و در همه جام‌هایی که بازی کرد که بالاترین آنها هم جام جهانی بود بیشترین درخشش را داشت. حق علی فصل قبل هم مرد سال آسیا شدن بود اما متأسفانه نه فصل قبل و نه در این فصل حق علی را ندادند اما با این وجود همین که یک دروازه‌بان برای اولین بار جزو سه کاندیدای اصلی مرد سال آسیا قرارگرفت برای ما یک افتخار است.

ما بازیکنان پرسپولیس از مرد سال آسیا نشدن علی خیلی ناراحت شدیم اما پشت علی هستیم و ان‌شاءالله با توانایی که بیرانوند دارد قادر است که در سال‌های بعد عنوان مرد سال را به خودش اختصاص دهد و برای پرسپولیس و ایران افتخار کسب کند. علی یکی از گل‌های ایران و آسیاست که از ارزشش چیزی کم نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسی محمد

      تو خدا خدا کن تو ترکیب لنگ باشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی

      مواظب باشید داستان قشقایی تکرارنشه لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترسین اگه با پارتی قرعه هم نشه داور پوخپولیسو برنده میکنه

    • بدون نام

      مگه اینا قراره بازی رو ببرن؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج