۹۳۵۷۷۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

آمار جالب رحمتی در تقابل‌هایش با استقلال

مهدی رحمتی باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای نیم‌فصل اول با شهرخودرو به تقابل تیم سابقش یعنی استقلال برود.

خبرگزاری میزان: مهدی رحمتی در فصل جاری در درون دروازه شهرخودرو نمایش خوبی داشته و تیمش از مدعیان قهرمانی است. او باید با تیمش در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال، تیم سابق و محبوب خود برود.

رحمتی در تقابل‌های قبلی‌اش با استقلال متحمل ۷ شکست و ۴ برد شده و در دیدار آینده مقابل استقلال امیدوار است فاصله پیروزی‌های خود مقابل تیم سابقش را با شکست‌هایش کمتر کند.

مهدی رحمتی در اولین تقابل خود با تیم فوتبال استقلال در اولین دوره لیگ برتر درون دروازه تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز قرار داشت که آن دیدار با تساوی یک - یک خاتمه پیدا کرد. رحمتی در دیدار برگشت همان فصل هم مغلوب استقلال نشد و آن بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

اولین شکست مقابل استقلال

رحمتی در دومین دوره لیگ هم درون دروازه فجر بود و مقابل استقلال در دور رفت شکست خورد، اما در دیدار برگشت با کلین‌شیت او، این فجر بود که استقلال را شکست داد. رحمتی در سومین دوره لیگ برتر هم در فجر ماند که در آن فصل نتوانست مقابل این تیم پیروز باشد و حاصل کار فجر در تقابل با استقلال یک تساوی و یک شکست بود.

تقابل با استقلال در دروازه سپاهان

رحمتی با درخشش در فجر، در لیگ چهارم به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت سپاهان و استقلال به تساوی رسیدند. عملکرد خوب تنها بازیکن حاضر در همه ادوار لیگ برتر در آن سال در درون دروازه سپاهان باعث شد او در لیگ پنجم به استقلال تهران بپیوندد و در لیگ ششم هم در این تیم ماند.

موفقیت با مس مقابل استقلال

رحمتی فصل هفتم و هشتم به مس کرمان رفت که حاصل تقابل او در این دو فصل با استقلال که حالا تیم سابقش محسوب می‌شد، دو پیروزی، یک شکست و یک تساوی بود. رحمتی در لیگ نهم دوباره به سپاهان برگشت و در آن فصل در بازی رفت و برگشت مقابل استقلال شکست خورد. او در لیگ دهم هم در سپاهان ماند و با این تیم نتوانست مقابل استقلال پیروز باشد. رحمتی در لیگ یازدهم دوباره به استقلال برگشت و اینبار سه فصل در تیم محبوبش ماند.

حضوربدیمن در پیکان

قدیمی‌ترین بازیکن لیگ برتر در لیگ چهاردهم از استقلال جدا و اینبار در درون دروازه پیکان مقابل استقلال ایستاد. این تقابل برای رحمتی خوش‌یمن نبود در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم سابقش شکست خورد. رحمتی پس از پایان لیگ چهاردهم برای سومین بار به استقلال برگشت و این‌بار چهار فصل در خانه خود ماند.

اینبار با شهرخودرو مقابل استقلال

برای لیگ نوزدهم رحمتی که با آمدن استراماچونی جایگاه خود را با حضور حسین حسینی متزلزل می‌دید از آبی‌پوشان پایتخت جدا شد و به شهرخودرویی پیوست که الان با درخشش او از مدعیان اصلی قهرمانی است. حالا او باید در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های نیم‌فصل اول با شهرخودرو به تقابل تیم سابقش برود که آن هم برای قهرمانی می‎‌جنگد و در روز‌های خوب خود قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لعنت بر فاشیست و نژادپرست

      راهه دروازه رو باز میزاره مرتیکه نفهم

    • بهنام محمودیان

      رحمتی عقاب آسیاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج