جاباما
۹۳۵۸۲۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

پورقاز: فوتبال ایران نیاز به VAR دارد

عزت‌الله پورقاز مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: امسال هدفی جز قهرمان شدن در لیگ و جام حذفی نداریم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

خبرگزاری تسنیم: عزت‌الله پورقاز در ارتباط با تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر استقلال گفت: این یکی از زیباترین بازی‌های لیگ برتر در فصل جاری بود. هر دو تیم در این بازی تفکرات تهاجمی داشتند و فکر نکردن به بازی تدافعی باعث شد شاهد فوتبال زبیایی باشیم. با اینکه از حریف عقب افتادیم اما تا آخرین ثانیه‌ها دنبال گل زدن بودیم تا در زمین خودمان شکست نخوریم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. باید از حمایت هواداران سپاهان هم تشکر کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده آنها را دوباره خوشحال کنیم.

وی در ارتباط با اشتباهات داوری و اعتراض استقلالی‌ها به قضاوت زاهدی‌فرد عنوان کرد: اگر اشتباهی وجود داشته برای هر دو تیم بوده است. در خیلی از بازی‌ها تیم‌های مختلف از این اشتباهات سود می‌کنند یا ضرر می‌بینند، با این شرایط معتقدم فوتبال ایران نیاز به VAR دارد تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.

پورقاز درباره رویارویی دوباره سپاهان با استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی گفت: این تقابل‌ها در فوتبال طبیعی است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود فرقی ندارد با چه تیمی روبه‌رو خواهد شد، هدف ما در جام حذفی هم قهرمانی است.

مدافع سپاهان در خصوص بازی بعدی تیمش برابر نساجی قائم‌شهر خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بازی با نساجی هم سخت است. آنها در زمین خودشان دنبال نتیجه گرفتن هستند و ما هم نمی‌خواهیم صدرنشینی را از دست بدهیم. تلاش می‌کنیم در این بازی بیرون از خانه به برد برسیم تا موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم.

پورقاز در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان در این فصل قهرمان خواهد شد؟» گفت: هدفی جز قهرمانی نداریم، هر بازی هم حکم فینال را دارد و باید کمترین اشتباه را داشته باشیم تا در پایان فصل به هدفمان برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی

      داور نجاتتون داد. پنالتی گرفته نشد و گل آفساید زدید

    • بدون نام

      حداقل از کارگردان تلویزیونی استفاده شود درموردگل که برای تیم ها حیاتی است بایک دقیقه صبر میشود از کارگردان تلویزیون کمک خواست تافیلم بازی راچند ثانیه عقب برد

    • سهراب

      اقاپورقاز وی ای آر هم بیاد اون داوری که پشت صحنه میشنه فیلم میبینه بازم لنگی جماعت کثیف میخرنش چ فایددار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج