۹۳۵۸۷۹
۱۲ نظر
۵۰۱۴
۱۲ نظر
۵۰۱۴
پ

افزایش کرایه‎ی برخی تاکسی‌هایِ اینترنتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تعیین جزئیات سبدهای معیشتی برای رانندگان در تدوین توافقنامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تامین اجتماعی خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تعیین جزئیات سبدهای معیشتی برای رانندگان در تدوین توافقنامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تامین اجتماعی خبر داد.

محمد امامی امین در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: امروز مقرر شد برای جلوگیری از زیان انباشته دامداران در استان تهران نامه‌ای با امضای استاندار تهران به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارسال شود تا از واردات دام سنگین خودداری شود. همچنین اداره کل پشتیبانی دامداری نیز ملزم به خرید از دامداران داخلی شد.

وی افزود: در این جلسه در بحث سوخت نیز بار دیگر بر عدم افزایش نرخ کرایه‌های حوزه حمل و نقل تاکید و مقرر شد که این موضوع توسط شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مورد بررسی قرار بگیرد تا در حوزه جبران هزینه‌های ناوگان، مشوق‌هایی در قالب بیمه تامین اجتماعی و سبدهای معیشتی برای رانندگان در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: توافقنامه‌ای میان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور و تامین اجتماعی در دست نگارش است که در قالب آن جزئیات سبدهای معیشتی برای رانندگان مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران نیز با اشاره به اینکه برخی تاکسی‌های اینترنتی افزایش کرایه داشته‌اند، افزود: با توجه به مصوبات جلسه قبل ۱۰۰ لیتر سوخت اضافه به وانت بارها اختصاص داده شود. همچنین مقرر شد مسافربرهای شهری و بین شهری توسط اداره کل راهداری استان ساماندهی شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم نظارت بر آژانس‌های کرایه اتومبیل تاکید کرد و افزود: آن دسته از آژانس‌هایی که تحت نظارت شهرداری‌ها هستند توسط خود شهرداری‌ها نظارت بر روی آنها اعمال می‌شود و مابقی نیز اتحادیه‌های مربوطه باید نظارت بر روی آنها را انجام دهند.

وی تاکید کرد: هر گونه افزایش کرایه باید در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مطرح شود که ما نیز پیشنهاد طرح این موضوع را به وزارت کشور داده‌ایم البته اطلاعات میدانی نشان می‌دهد در حال حاضر برخی تاکسی‌های اینترنتی افزایشی در کرایه‌های خود داشته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما که افزایشی ندیدیم جز این که فقط تو این مملکت خون دل خوردیم

    • حسبن خواجه محمدی

      پس نه میخواستین افزایش نداشته باشند چقدر غیر متطقی با موضوعات مربوط به بنزین خصوصا برخورد میکنید حتی اگه فرض براین باشه که کل سهمیه سوخت ناوگان تاکسیرانی را دولت تامین کند باز تفاوت ۱۰۰۰تومان تا۱۵۰۰تومان که ۵۰درصد است را توقع دارید قشر مظلوم و ضعیف رانندگان از جیب خالیشان پرداخت کنند بابا تورا به حضرت عباس از این اراجیف دست بردارید واله پشت گوش ما مخملی نیست

    • نام

      تاکسی های اینترنتی حداقل 40% افزایش کرایه داده اند

    • نام

      تاکسی های اینترنتی حداقل 40% افزایش کرایه داده اند

    • بدون نام

      کی گفته افزایش داشته یک ریال نداشته خودم رانندم دهنم سرویس شده از موقه گرونی بنزین خدا لعنتتون کنه بااین دروغاتون

    • بدون نام

      برخی نگو من با اسنپ سفر شهری داشتم گردن شده تکلیف چیه به اون اسنپی سهمیه سوخت اضافه دادید ولی جیب من کارمند حقوقم زیاد نشده گه بخ اهم هم بنزین ازاد بزنم و هم زمان سفر با اسنپ هزینه اضافه پرداخت کنم در ضمن کهرشناسی تون در مورد بنزین اصلن ماهرانه نبود شهرهایی چون تهران مسافت ها طولانی هست در ایندیکدمورد نمی دونم چزا سکوت مطلق در پیش گرفتید و توضیح نمی دهید یعنی سهمیه من تهرانی با یه شهر کوچک تفاوتی نداره تصلن عدالت رو نتونستین برقرار کنید

    • بدون نام

      واقعن اشتباه بودقیمت بنزین روبردن بالا حالا ببینید همه چی میکشه بالا مخصوصن کرایه وانت بارها

    • '''''''''ی ''''''''

      ''''' در حال حاضر هیچ تفاوتی در کرایه تاکسی های اینترنتی و آژانس ها وجود ندارد!

      پاسخ ها

      • علی

        این حرف شما بی انصافی هست و کلیت ندارد،هزینه مسافر بران اینترنتی خصوصا اسنپ نصف هزینه شخصی هست.

    • هالو

      بی انصافا بنزین سهمیه ای ۵۰درصد گرون شد چطور انتظار دارید کرایه گرون نشه؟

    • علی

      تاکسی های اینترنتی مثل اسنپ نصف قیمت مسافر بری های اصلی را میگیرد ،حتی گاهی اوقات از نصف هم کمتر حالا قضاوت با مسولین مربوطه می توانند از مسافر بر های اینترنتی تحقیق و مصاحبه کنند با این وضعیت معاش زندگی چگونه تامین می شود باید گروهی باشد که قیمت مسیر ها مشخص بشود که هم رضایت راننده ها و هم رضایت مسافرین جلب شود،و مسئولین درباره سهمیه لاستیک برا ی رانندگان اینترنتی چاری بیندیشند. چون هزینه استهلاک و نگهداری ماشین بالاست .

    • علی

      اسنپ هزینه سفر ها را زیاد نکرده ، ولی کمیسیون که خودش را ۱۵٪ کرده اما باین وضعیت گرانی بنزین و هزینه های ماشین این رانندگان اسنپ چگونه زندگی خود را اداره کنند ،انصاف نیست در حق رانندگان اسنپ و اینترنتی ظلم بشود قیمت ها و کمیسیون ها کارشناسی بشود.که در حق هیچ کسی ظلم صورت نگیرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج