۹۳۵۹۴۷
۱۷ نظر
۵۰۰۷
۱۷ نظر
۵۰۰۷
پ

قرارداد ویلموتس با تیم ملی ایران فسخ شد؟

رئیس فدراسیون فوتبال طی توافقی دوطرفه قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران را فسخ کرد و به زودی با برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که پس از مراسم برترین‌های ۲۰۱۹ آسیا از هنگ‌کنگ راهی ترکیه شده بود، طی مذاکرات دو طرفه با نمایندگان ویلموتس قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی را به صورت توافقی فسخ کرد.

برگ برنده رئیس فدراسیون فوتبال در مذاکرات با نماینده ویلموتس، درخواست کتبی پیشین این مربی به فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد بود.

قرارداد ویلموتس با تیم ملی ایران فسخ شد؟

براساس بندی در قرارداد فدراسیون فوتبال و ویلموتس، هر کدام از طرفین که تعهدات خود را نقض کنند، طرف مقابل امکان فسخ قرارداد به صورت یک طرفه را داشته است.

بر این اساس مارک ویلموتس نیز پیش از این با ادعای تاخیر در پرداخت‌های فدراسیون فوتبال رسما درخواست فسخ کتبی به فدراسیون فوتبال ایران داد و در نتیجه فدراسیون فوتبال نیز با تکیه بر این درخواست، مذاکرات با ویلموتس برای فسخ قرارداد را پیش برد.

بر اساس اطلاع ، ویلموتس رسما در نامه‌اش اعلام کرده بود، چون فدراسیون فوتبال ایران به تعهدات مالی خود مطابق با قرارداد عمل نکرده، قرارداد دو طرفه فسخ تلقی می‌شود.

در مقابل فدراسیون فوتبال نیز با وجود عدم حضور ویلموتس در ایران و نقض قرارداد، هیچ‌گاه نتوانست از این موضوع به نفع فوتبال ایران بهره ببرد چرا که تمام ورود و خروج‌های این مربی با رضایت فدراسیون ایران و بلیت تهیه شده از سوی این فدراسیون انجام می‌شده است.

نکته جالب در موضوع همکاری ویلموتس و فدراسیون ایران جایی است که این مربی در نامه‌اش به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود که چنانچه ایران تمایل به ادامه همکاری با او را دارد، باید قرارداد جدیدی منعقد و بر اساس شرایط جدید، امکان ادامه فعالیت او دستیارانش را فراهم کنند. موضوعی که سرآغاز اراده فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد با ویلموتس پس از بازی با عراق شده است.

هم‌چنین بر اساس اطلاع خبرنگار، قرارداد قطعی شخص مارک ویلموتس برای یک سال، ۲ میلیون یورو بوده است که با احتساب هزینه قرارداد دستیارانش کل مبلغ قرارداد کمتر از ۳ میلیون یورو بوده است.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال تا فسخ قرارداد و برای ۶ ماه فعالیت ویلموتش و کادرفنی تیم ملی، ۲ میلیون یورو بصورت کامل و نقدی پرداخت کرده است و این یعنی تسویه مالی کامل تا قبل از یک دسامبر (۱۰ آذر).

هم‌چنین مهدی تاج ماموریت داشته پس از فسخ توافقی قرارداد با ویلموتس، رسما مذاکرات انعقاد قرارداد با برانکو ایوانکوویچ را پیگیری کند. بر این اساس به نظر می‌رسد طی روزهای آینده با توافق احتمالی با برانکو، مربی کروات رسما جانشین ویلموتس خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داود

      واقعا تو این شرایط اینجور پول مملکت را حیف و میل کردن معنی جز خیانت میده؟؟؟ چرا چنین مدیران بی لیاقتی محاکمه نمیشن یا حداقل از کار برکنار نمیشن؟

    • بدون نام

      برانکو مساوی بازگشت به عقب تو این شرایط فقط مربی ایرانی باید میزاشتی از اولم معلوم بود با ویلموتس هیچی نمیشیم

    • عبدالله

      برانکوحکم مسکن برای مریض رابرای فوتبال دارد چون هرچه قادربه انجامش بوده درگذشته انجام داده

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف است وتعجب است که میلیون ها دلار از جیب مردم هدر میرود و هیچوقت به نفع ایران این قراردادها نیست !!!!

    • بدون نام

      جیب ویلموتسو پر کردید جیب مردمو خالی الان به نظرتون کار درستی کردید.به خدا مربی ایرانی با ۲۰۰ هزار تا خیلی بهتر از ویلموتس نتیجه میگرفت خیلی الاغ تشریف دارید پول بیت المالو چرا دور میرزید چرا یه برنامه ریزی مدون ندارید با این پول خدا میدونه چنتا مکان ورزشی رو میشد درست کرد .کسی نیست مدیریت کنه همه فکر بردنو چپاولن چرا کسی نیس این دلال های فاسد و جمع کنه.

    • قاسم استان فارس

      امیرقلعه نوعی یا یحیی گل محمدی بهترین گزینه

    • قاسم استان فارس

      امیرقلعه نوعی یا یحیی گل محمدی بهترین گزینه

    • قاسم استان فارس

      امیرقلعه ویحیی بهترین گزینه

    • قاسم استان فارس

      امیرقلعه ویحیی بهترین گزینه

    • hadi

      ازموده.را ازمودن خطاست ، همین و بس ، برید اموال بیت المال رو.حیف و.میل کنید مشکل اصلی تیم.ملی و فوتبال ایران عدم.شایسته سالاری در دعوت از بازیکن هست ، حالا هر کی هر چی میخاد بگه بگه ، حالا

    • گت‌محل

      هرچی‌ برانکو‌ بگه

    • بدون نام

      دو نم میلیون یورو پول مفت گیرش اومد

    • ممد دانیالی

      لنگیای خبیث کار خودشون رو کردن و کیروش رو فراری دادن تا برانکوی بنجل رو به تیم ملی قالب کنن... خدا لعنت کنه باعث و بانی این کار رو

    • بدون نام

      فقط کیروش

    • بدون نام

      اومد خورد برد و رفت.
      30 میلیارد

    • بدون نام

      امثال تاج و ساکت و کادر مدیریتی فدراسیون رو باید به جرم حیف ومیل کردن پول بیت المال مجازات کنن

    • نوهد

      ای کاش کمی منطق و درایت را چاشنی کار میکردن و کسی مثل هروه رنار را جایگزین کیروش بزرگ میکردن. حالا اونایی که ۸ سال به کیروش فحاشی و توهین میکردن کجان که بیان و از نتیجه کارشون دفاع کنن؟؟؟ حالا همه میفهمین که کیروش چه کار بزرگی در فوتبال ایران کرد.( با همه مشکلاتی که این کشور برای کار داره، نظیر تحریمها و بی برنامگی فدراسیون و لیگ و.....) پس از کیروش کسی مثل رنار میتونست تحول ایجاد کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج