۹۳۵۹۶۸
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

افزایش تسهیلات مسکن مهر به ۴۵میلیون تومان

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به افزایش مبلغ تسهیلات مسکن مهر به ۴۵۰ میلیون ریال، گفت: پرونده مسکن مهر باید تا پایان سال جاری در سراسر کشور بسته شود.

ایسنا: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به افزایش مبلغ تسهیلات مسکن مهر به ۴۵۰ میلیون ریال، گفت: پرونده مسکن مهر باید تا پایان سال جاری در سراسر کشور بسته شود.

علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان بوشهر، هدف از اجرای طرح اقدام ملی را تولید و عرضه مسکن در سراسر کشور دانست و گفت: سهم استان‌های مختلف از این طرح ملی مشخص و به آن‌ها ابلاغ شده است.

افزایش تسهیلات مسکن مهر به ۴۵میلیون تومان

وی در بخشی از این سفر با همراهی امام جمعه، تعدادی از نمایندگان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی از اراضی دولتی شهرستان های دیلم، گناوه، برازجان و بوشهر بازدید کرد و با شرکت در جلسات جداگانه، مسائل و مشکلات پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن و مشکلات مردم در حوزه املاک و حقوقی را مورد بررسی قرار داد.

پرونده مسکن مهر باید تا پایان سال بسته شود

معاون وزیر راه و شهرسازی، اتمام مسکن مهر را دغدغه دولت دانست و گفت: پرونده مسکن مهر جز در مواردی که مشکل حقوقی و پیشرفت زیر ۳۰ درصد دارند، باید تا پایان سال جاری در تمام کشور بسته شود.

تسهیلات مسکن مهر از ۴۰۰ به ۴۵۰ میلیون افزایش یافت

نبیان با اشاره به این‌که تسهیلات مسکن مهر از ۴۰۰ به ۴۵۰ میلیون ریال افزایش یافته است، اظهار کرد: در بحث مسکن و با اعمال سیاست‌های حمایتی به‌ دنبال حل دغدغه مردم برای خانه‌دار شدن هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به فراهم‌ بودن زمین و امکانات ساخت مسکن در شهرستان‌های استان بوشهر، این اختیار را به این استان خواهیم داد تا زمینه خانه‌دار شدن مردم منطقه را فراهم کند.

کارگزاری اراضی ملی با سازمان ملی زمین و مسکن است

وی در بخشی از سفر خود به شهرستان دیلم با اشاره به اینکه زمین‌های موجود در مناطقی نظیر محله "تنوب" و برخی دیگر از نقاط این شهرستان ملی است، افزود: این زمین‌ها پس از برنامه‌ریزی و اقدام‌های انجام‌ گرفته توسط منابع‌ طبیعی و تصویب طرح جامع شهری اعم از محدوده و حریم شهر به‌ نام دولت جمهوری اسلامی ایران است که کارگزاری آن در استان به راه‌ و شهرسازی و در ستاد به سازمان ملی زمین و مسکن می‌رسد.

علی نبیان اظهار کرد: این زمین‌ها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران است و نمی‌توان گفت چون بیش از چندین سال افراد در آن سکونت دارند، مالک زمین محسوب می‌شوند؛ بنابراین طبق قانون باید مراحل لازم را برای تملک این زمین‌ها طی کنند.

چهار شرط واگذاری زمین

وی با اشاره به قوانین بالادستی در زمینه زمین گفت: بر اساس این قوانین، قانون‌گذار در زمینه واگذاری زمین، چهار شرط شامل قرمز نبودن فرم(ج)، برخوردار نشدن از هیچ امکانات دولتی، نداشتن سابقه سند مالکیت شخصی، دریافت نکردن تسهیلات دولتی و پنج سال سابقه سکونت در محل را اعلام کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، اجرای قانون را سرلوحه تمام اقدامات و کارهایی که در این وزارتخانه و سازمان صورت می‌گیرد، دانست و بیان کرد: در هر صورت قانون‌گذار تکالیفی به‌ عهده ما گذاشته است و ما مکلف به اجرای قانون هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این که پول یک تن گوجه فرنگی میشه

    • نصیری

      اول گفتند زمین مسکن مهر رایگان است بعد ساخت مسکن مهر را به تاخیر انداختند بعد هر چند وقت یکبار پول بیشتری طلب کردند بعد پول زمین رابه اسم عرصه طلب کردند ان هم چگونه ازهر واحد 50ملیون یعنی یک اپارتمان 5 طبقه 10واحد به بالا 1میلیارد اخاذی میکنند

    • یارب بستان حق فقیران ز امیران

      خدا لعنتتون کنه مفت خوردن .حالا بعد چند سال تا آخر امسال معلوم می‌کنند مگر ...

    • رضا

      دست دولت دردنکنه واقعابه فکرمردم هست بااین تورمی که آورده بااین 45میلیون حداقل توالت مسکن مهرتکمیل میشه

      پاسخ ها

      • رضا

        شاید خیلی از پروژه مسکن مهر خبر نداری بیشتر وام دادن نشان اجحاف به مردم ه قرار دارد دارم که با بیست ‌پنج ملیون وام و سیزده ملیون آورده میبایست تحویل بدن

    • بدون نام

      هر کس که تمکن مالی داره اجاره نشین خوش نشینه رفته مسکن مهر گرفته اجاره داده یا فروخته و اون بدبختی که تمکن مالی نداره و ضعیفه نتونسته مسکنی بگیره و از آوارگی نجات پیدا کنه الان یک فرهنگی بازنشسته رو می شناسه بنده خدا خونه بدوشه هر سال یک خونه با چندر غاز حقوق بازنشستگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج