۹۳۶۰۴۸
۸۲ نظر
۵۰۳۰
۸۲ نظر
۵۰۳۰
پ

نقشه پلید شیاطین باغ برای ۲ دخترِ دانش‌آموز

دو دختر نوجوان در باغ خلوتی به دام سه جوان شیطان صفت افتادند و به سرنوشت شومی گرفتار شدند.

روزنامه خراسان: دو دختر نوجوان در باغ خلوتی به دام سه جوان شیطان صفت افتادند و به سرنوشت شومی گرفتار شدند.

یلدا که تصور می‌کرد در دنیای عاشق پیشگی به مرد رویاهایش می‌رسد، وقتی غافلگیر شد چاره‌ای جز التماس ندید، اما هیچ گوشی شنوا نبود. نخستین جلسه تحقیق از این سه پسر جوان با اتهام سیاه دیروز در دادگاه کیفری تهران برگزار شد.

روز شوم

یلدا و مریم باور نمی‌کردند دقایقی پیش هدف آزار پسران شیطان صفت قرار گرفته اند. آن‌ها فقط گریه می‌کردند! از همدیگر خجالت می‌کشیدند! مریم از این که داستان عاشقانه یلدا را گوش کرده است پشیمان بود و نمی‌دانست به خانواده اش چه بگوید! اگر پدر و مادرش می‌فهمیدند چه بلایی سر دخترشان آمده است یا او را می‌کشتند یا خودشان می‌مردند!

تنفر در وجود یلدا موج می‌زد! این که چطور عشق اش بازیچه پسر شیطان صفت بوده است، برایش قابل هضم نبود! نمی‌خواست باور کند روز‌های خوشش فقط یک خیال بود! به یاد التماس هایش افتاد و خنده‌های شیاطین باغ! باید انتقام می‌گرفت!

گزارش به پلیس

چندی پیش دختری آشفته و نگران به همراه مادرش نزد پلیس رفت و پرده از سرنوشتی تکان دهنده برداشت. دختر ۱۷ ساله که همه وجودش پر از بغض بود، جلوی چشمان مادرش رازی را فاش کرد که شنیدنش سخت بود، یلدا به تیم پلیس گفت: یک ماه پیش بود که با جوانی به نام امین در خیابان آشنا شدم. او وانمود می‌کرد پسر خیلی خوبی است. رفتارش هم طوری بود که تصور می‌کردم مناسب روز‌های تنهایی ام است.

ما چند بار با هم قرار ملاقات گذاشتیم! او مرتب ابراز علاقه می‌کرد و من باورش کرده بودم تا این که امین به بهانه این که تنها نباشیم و یک گروه چهارنفره شویم، از من خواست یکی از دوستانم را با دوست صمیمی او به نام فرید آشنا کنم. پیشنهاد خوبی بود من با همکلاسی ام به نام مریم صحبت کردم او هم تنها بود و پذیرفت با فرید آشنا شود.

او را سر قرار بردم تا با فرید ملاقات کند. وی ادامه داد: چند روز از این قرار‌ها گذشته بود که امین و فرید برای یک قرار چهارنفره من و دوستم را به سفره خانه دعوت کردند. قرار شد آن‌ها با ماشین مقابل مدرسه مان بیایند تا با هم برای تفریح به سفره خانه برویم.

یلدا با گریه گفت: من و مریم بعد از تعطیلی مدرسه بود که در حوالی دولت آباد سوار ماشین امین و فرید شدیم. قرار بود به سفره خانه برویم، اما آن‌ها بعد از چرخ زدن در خیابان‌ها به سمت خارج تهران حرکت کردند. پرسیدیم چرا سفره خانه نمی‌رویم؟ بهانه آوردند که چرخی در هوای سالم می‌زنیم. وقتی در جاده‌های خاکی جلوی در یک باغ ایستادند ترسیدیم، اما شنیدیم آن جا خطری نیست.

باز اعتماد کردیم. عجیب این که در آن جا یک مرد ۳۰ ساله به نام کیومرث منتظر ما بود. وقتی با او که نگاه‌های پر از معنایی داشت روبه رو شدم، فهمیدم من و دوستم به تله شیطانی پسران جوان افتاده‌ایم، همان جا خواستم من و مریم برگردیم، اما اجازه ندادند. باغ در جای خلوتی بود.

کیومرث سراغ من آمد. خواستم مقاومت کنم، اما کیومرث به زور من را که از ترس گریه می‌کردم به اتاق کوچکی در انتهای باغ برد. دختر دانش آموز به گریه افتاد و بعد درحالی که به سختی حرف می‌زد، گفت: کیومرث خواست آزارم دهد. ابتدا داد و بیداد راه انداختم. اصلا از مریم خبری نداشتم. او را صدا می‌زدم و گریه می‌کردم، اما کیومرث خونسرد بود تا این که به من شوکر زد. بی حال روی زمین افتادم. باز التماس کردم، اما توجهی نکرد و من را هدف نیت شومش قرار داد!

وقتی رهایم کردند با نفرت به آن‌ها نگاه می‌کردم. مریم هم آشفته بود و گریه می‌کرد، بعد سوار ماشین شان شدیم و نزدیکی خانه رهایمان کردند. من و مریم در ماشین فقط گریه می‌کردیم تا این که پیاده شدیم. مریم گفت که او را در آلاچیق آزار داده اند و هرچه گریه کرده است توجهی نداشته اند. از مریم خواستم به خانواده هایمان اطلاع بدهیم، اما نپذیرفت.

او گفت رازش را فاش نمی‌کند، اما می‌دانم او دچار مشکلات روحی می‌شود! من به خانه برگشتم و ماجرا را خیلی زود به مادرم گفتم، اما می‌دانم مریم از ترس خانواده اش سکوت کرده است و نمی‌خواهد شکایتی کند.

تایید پزشکی

وقتی شکایت دختر نوجوان پیش روی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت، یلدا به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان در گزارشی آزار و اذیت وی را تایید کردند.

بازداشت شیاطین باغ

پلیس به ردیابی پسران شیطان صفت پرداخت و دو جوان ۲۲ ساله را بازداشت کرد. در بررسی‌ها مشخص شد کیومرث که همسر و یک فرزند شش ماهه دارد به مکان نامعلومی گریخته است. تلاش برای ردیابی این متجاوز ادامه داشت تا این که ماموران وی را بازداشت کردند.

در دادگاه

نخستین جلسه تحقیق از متهمان دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت در‌های بسته و غیرعلنی برگزار شد. در این جلسه دختر جوان درحالی که از مردان شیطان صفت ترسیده بود، در جایگاه به تشریح ماجرا پرداخت و برای شیاطین باغ اشد مجازات را خواستار شد. سپس امین، فرید و کیومرث به دفاع از خود پرداختند و جرمشان را به گردن یکدیگر انداختند. بنابه این گزارش، قرار است با تکمیل تحقیقات درباره این پرونده و پرس و جو از مریم، متهمان محاکمه شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      " سعید هم باید اعدام کنند .

      پاسخ ها

      • اشکان

        دختر ردم دزدیدن بهش تجاوز کردن تو کدوم کشوری زندگی میکنیم کو اون امنته

      • بدون نام

        اعدام ،بعد از قطع عضو

    • بدون نام

      خدا از تون نگزره الهی یک روز خوش نبینید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگزره اشتباه و غلط است، نگذره را اینجوری صحیح مینویسند اُفتاد،!!!

      • بدون نام

        افتاد افتاد افتاد

    • احمد

      بی شرفای بی ناموس،اون دخترها هم صددرصد مقصرن اما این دو شیطان صفت کار کثیفی کردن باید شکنجه بشن پست فطرت های کثیف

      پاسخ ها

      • کمال پاشا

        خودتی.مراقب حرفات باش والا...برداشت تو
        ازمطلب برعکس است.

    • بدون نام

      چاره راخودکردنی نیست،میخواستی آمریکابروی، ایمان وتقوایت ضعیف بوده ،چراباجوان نامحرم دوست شدی،خودت خواستی،،،،،

    • بدون نام

      چاره راخودکردنی نیست،میخواستی آمریکابروی، ایمان وتقوایت ضعیف بوده ،چراباجوان نامحرم دوست شدی،خودت خواستی،،،،،

      پاسخ ها

      • زیباکلام

        جمله بندی گنگ ومبهم است کاش دقت
        کنی من که چیزی متوجه نشدم.

    • سالی

      بازم حکایت عشق خیابانی

    • بدون نام

      بیشرفا

    • تازه به دوران رسیده

      اعدام کنید ملت ببینند به خواهر مادرشان هم رحم نکنید

    • شاپور خان از کرج

      کرم از درخته دادا

      پاسخ ها

      • مهتاب.

        لایییک.

      • به شاپور خان از کرج

        شاپور عزیز و گرامی، آخه این درختی که میگی کرم از اونه هیچ مداوایی، دارویی، پیشگیری، پیشگویی، راه چاره، راه نجات، راه رستگاری، نداره،!!! نميشه این درخت که کرم ازش می باره خشک کنن، یا بسوزانند، یا سمپاشی کنند تا کرم ها از بین بروند، آخه این چه جور کرمی است که اولی را دامنگیر میشه دومی می بینه می شنود باز دومی میره، دومی که گرفتار شد سومی و الا آخر، و عاقبت سر اینا به سنگ نمیخوره که بفهمند این راه و روش اشتباه است روزگار را سیاه می کند، واقعاً اینقده زیاد اتفاق می افتد که قبح و زشتی و پلیدی اون ریخته شده، قبلاً اگر کسی حتی می شنید نفس در سینه اش حبس میشد، امروزه روز اونقدر زیاد شده که باور کنید عادی بنظر می رسد، بخدا اگه قانون درستی باشد اینها که دختران مردم را اغفال میکنند باید اعدام بشن، قبلاً در طاغوت این همه فساد بخدا با اون همه آزادی وجود نداشت گروه های مقدماتی و دانشجویی پسر و دختر بصورت مختلط به روستاها می رفتند جهت کشیدن آب از چشمه ها، در کوه و کمرها و کارهای عمرانی بخدا اینقده تلفات و قباحت نداشت آخه مگه چی شده هیچکس به کس دیگری بجز سوءاستفاده و بهره برداری منفی کاری نمیکنه، آخر کی دیده دختر باجناق خود را اینطوری اغفال کنه همش کلک حقه و بدی و شر و فساد، آخه چرا بخدا دل آدم می ترکد، تکلیف بچه های یک ساله تا پنج ساله به بعد چی میشه؟؟ آدم حیران و مبهوت بدون جواب دق می کند بخدا، ببخشید به ولا دلم می خواد از حلقم بیرون بیاد، متاسفم متاسف مگر اینا با خواهر، دختر، دختر عمو و خلاصه خانواده آدم فرق داره هرکسی دچار اینگونه اشتباه بشه سنگین است، بخدا هزار بار مردن از اینطوری بهتره، ببخشید طولانی شد،

    • بدون نام

      این آدم ربایان را اعدام نکنید شریک جرمید

    • بدون نام

      کی دخترا میخوان عاقل بشن ابن همه مطلب در باره سواستفاده نوشته شد باز عبرت نمی گیرن بیچاره پدر و مادرشان

    • بدون نام

      کرم از خودتون بوده دخترای نادان

      پاسخ ها

      • به 06/48

        کاربر محترم این هم از اون حرفهاست، یک نفر اسم پسرش کرم است و اسم دکتر هم کرم است میبره پسرشو و میگه، دکتر کِرَم کُرِم کِرَم کِرم داره،!!!

    • ■■■■

      مقصر دخترانند که به راحتی فریب میخورند/اگر اول آشنایی با پسران موضوع را به والدین اطلاع می‌دادند این مصیبت به بار نمی آمد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردان هار تقصیر ندارن

    • بدون نام

      اعدام

    • بدون نام

      فقط اعدامهای مکرر قادر به جمع کردن این فاجعه دامنگیر خواهد بود

    • بدون نام

      من 38 سالمه یه دختر محجبه18 ساله دارم خیای پایبند اصول اسلامیه خودم همه چیز رو براش جا انداخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید چرامادرش را تلاق دادی.

      • به. 07/25

        ببخشید همه چیز را جا انداختی که چی بشه، دیگران نمی گذارند جلوی پسران و مردان را باید گرفت، دختران بیچاره که قربانی هستن، از قدیم گفتن، غوره، غوره را می بینه به آب می افتد، جامعه میشود گفت خیلی هاش فاسد شدن، مرد ی که زن و بچه دارد دختر فامیل خود را اغفال می کند حتماً خواندی، والا بلا بخدا جامعه اینجوری نبود من یادم اون وقت ها حیاط ها بزرگ بودن و اتاق ها دور تا دور بودن از پنج خانوار تا هفت خانواده در یک حیاط بودند، و معمولاً تابستان داخل حیاط روی تراس می خوابیدن حالا اگر همسایه ای زودتر بیدار می شد و می دید پتوی دختر یا زنی کنار رفته، روش را اون ور میکرد و یواش پتو را روی اون دختر یا زن می کشید، امروزه اعتماد به خواهر و برادر هم کم شده، قبح کارهای زشت ریخته شده، چرا؟؟؟!!!!

    • م۴

      دختری که بدون شناخت با پسری دوست شوداخروعاقبتش همین است فقط باعابروی
      پدرومادرشان بازی میکنند بدبخت پدرومادر
      چکارکننددخترسخته کنترلش کنی اخرروزانه
      چندین موردازهمین مشکلات درکشورپیش میاد خوبه دختران اینهارامیخوانند و درس عبرت نمی گیرند

      پاسخ ها

      • اساکر

        به م4
        لاییک.اما کامنتت رابانگارش صحیح ومنصفا
        نه بنویس بهتراست.وراجی خوب نیست.

      • بدون نام

        عقب مونده ها به پسراتون بگید تجاوز نکنن

      • بدون نام

        می-عابرو اشتباه و غلط است، آبروی صحیح اینجوری مینویسند،

      • بدون نام

        می-عابرو اشتباه و غلط است، آبروی صحیح اینجوری مینویسند،

    • بدون نام

      خدا لعنتت کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر محترم اساکر 19/33با سرکار موافقم حقیقتاً دلم پر بود از این همه فسق و فجور ببخشید، کاملاً موافقم طولانی بود،

    • مرتضی*

      اعدام بشن

    • a

      فقط اعدااااااااااااام

    • بدون نام

      آه حالم از همچین پسرایی بهم میخوره زورشون به یه بچه مدرسه ایی رسیده.شاید روزی با ناموس خودشون اینکار کنن

    • ایرانی.....اوبادانی

      حقشون همینه دختری که بدون اجازه پدر ومادرش با پسری که فقط از روی ظاهر بپسندد باید منتظر چنین لحظاتی هم باشد اگر واقعا قصد ازدواج با ان پسر بود اول باید او را با والدین خود اشنا میکرد یا حداقل انها رادرجریان می‌گذاشت پس اول حقش بود وشاید اگر بانها تجاوز میشد درصورتیکه هنوز دختری داشت هیچ شکایتی هم نمی‌کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • بدون نام

      به خدا بایث تیکه تیکه مرد برشرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کلمه بایث درست نیست، بایست این شکلی است، و در این جمله کلمه باید یا بایستی نوشته میشد

    • بدون نام

      با سلام خدمت دوستان عزیز در این مورد نظر شخصی بنده این است که این مورد خود دختران 80 در صد مقصر هستند لذا اگر دختری مشکل نداشته باشد هیچ وقت با یک مرد یا پسر جوان هم نشین نمی شود دختری که میاد می رود در باغ یا ویلایی عشق بازی می کنند توجه داشته باشید که کار بجای باریکی می کشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درسته

      • ممدوح

        احسن ت.این دو دختر بلهوس خودشان خیلی
        مقصرند .چراقبل از رفتن به مادرش چیزی نگفته اما بمحض گرفتارشدن سریعا سراغ مادرش رفته یکی شان وماجرای پیش امده
        رانقل کرده غافل ازاینکه مادر بی بندوبار وشل
        ایمان باعث اینگونه مشکلات می شوند حال
        کاش پدر دختر مادرش را طلاق بدهد وازمنزل
        اخراج کند وزن سالم تر وپاکدامن بگیرد.

      • ممدوح

        احسن ت.این دو دختر بلهوس خودشان خیلی
        مقصرند .چراقبل از رفتن به مادرش چیزی نگفته اما بمحض گرفتارشدن سریعا سراغ مادرش رفته یکی شان وماجرای پیش امده
        رانقل کرده غافل ازاینکه مادر بی بندوبار وشل
        ایمان باعث اینگونه مشکلات می شوند حال
        کاش پدر دختر مادرش را طلاق بدهد وازمنزل
        اخراج کند وزن سالم تر وپاکدامن بگیرد.

      • بدون نام

        گند نزن به ریاضی مردان متجاوز

      • بدون نام

        09/18کاربر گرامی والا بلا از وقتی که ازدواج سفید یا صیغه علنی و همگانی شد، اینگونه کارها شیوع پیدا کرد و فوراً آمار آن به اوج رسید ه است

      • بدون نام

        08/18-چه عشق بازی ای، اینا فقط میخوان یه کم تغییر روزانه بخود بدهند، شکم گرسنه ميدونه عشق چیه،!!! نه والا،

      • بدون نام

        08/18-چه عشق بازی ای، اینا فقط میخوان یه کم تغییر روزانه بخود بدهند، شکم گرسنه ميدونه عشق چیه،!!! نه والا،

    • هیدا

      اینجا بهشت متجاوزین است، یک عده تجاوز میکنند نمیشود ثابت کرد، یک عده تجاوز میکنند تازه شاکی هم میشوند، یک عده تجاوز میکنند پشتشون گرمه با سفارش وضمانت و اینور و اونور درمیرن، یک عده تجاوز میکنند اصلا شکایتی از آنها نمیشود، عده ایی هم هیچوقت دستگیر نمیشوند وووو،یعنی بهشت متجاوزین

      پاسخ ها

      • عامو

        هیدا جان با سرکار کاملاً موافقم، و با اجازه شما اضافه کنم که قوانین در اینخصوص واقعاً ضعیف عمل میشود، چرا، الله هو اعلم،

    • شهروند

      چه امنیتی داریم ، اصلا امنترین کشور دنیا رو داریم

    • اهوازی

      دمشون گرم بدتر از اینها باید سرتون میومد دختران بی ادب را باید اینطور ادب کرد شما خودتون شیطان صفت هستین که توی این سن رفتین دنبال ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب اهوازی ببخشید، در این سن آموزش سریالها و فیلمها محرک این اعمال هستند وانگهی وقتی دختر 9ساله عقد میشه 14-16تقریباً دوبرابر سن مجاز است مضاف بر اینکه این رسم صیغه نیز بی تاثیر نبوده است و حاشیه امن خانواده ها و بطور کلی اجتماع را به هم ریخته است،

    • آرش

      خاک بر سرشون به خصوص اونی که زن و بچه هم داشته امیدوارم خدا نسل اینجور کثافتهای پلید رو از زمین برداره

    • یک ایرانی

      گوه خوردین رفتید سوار ماشین غریبه شدید . کرم از خود درخته . ایران پر از نرهای وحشی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس فهمیدین نر هستین

      • بدون نام

        یک ایرانی، کاملاً با اینکه مرد هستم با سرکار موافقم و اینگونه نرها فقط برای دختران ساده دلی نر هستند و الا پویی از اخلاق و انسانیت نبرده اند، به احتمال زیاد خود این جور نر ها قربانی بوده اند،

    • بدون نام

      واقعا این چه مملکتیه

    • بدون نام

      اوضا خیته

    • محمدm

      الهی که به خاک سیاه بشینن ،به زمین گرم بخورن، دخترای احمق هر روز از این داستانا توهمین برترینها ذکر میکنن چرا عبرت نمی گیرین

    • شش ساله شمال

      چخبره
      خدایا خودت برسان.

      پاسخ ها

      • غلام نخست

        جی برسونه ؟؟؟ ۱۷ ساله؟؟؟

    • بدون نام

      پس این گوشی ها که در دستان هست اسباب بازی است ؟ این همه خبر در باره این گونه حوادث پخش میشه مگر نمی خوانید؟ چطور ممکن هست آدم اینقدر ساده لوح باشد ؟ چرا سوار ماشینش شدی؟ مگر محرم بودی؟
      خود کرده را تدبیر نیست .

    • بدون نام

      مجبور بودن با دوست پسراشون برن ؟؟؟ پس بچشن

    • پنجعلی معمولی

      خوب به سرتان امده دخترهای احمق بی شعور

    • بدون نام

      افتخار دیگری برای مردان

    • بدون نام

      لعنت به مرد سی ساله کثیف سن بالا ،کیومرث

    • اکبری

      اعدام حداقل مجازات

    • بدون نام

      نظر من فقط اینه که ازطرف دختران بگویم خودم کردم که لعنت به خودم باد کسی دیگر مقصر نکنید

    • سمانه

      اونایی ک‌ میگین‌ کرم‌ از خوده درخته
      حالا گیریم دخترا عقل ندارن ولی اون نامردا هم نباید اینجوری با ابروی یه خانواده بازی کنن
      دیگه ب کی باید اعتماد کرد

    • بدون نام

      عوصش امنیت داریم دربست

    • هیوا شهنازی

      فقط اعدام

    • بدون نام

      نر جماعت استاد تجاوز

    • بدون نام

      مردان ایرانی تجاوز میکنن واسه ماسمالی میگن کرم از درخته حیوانات انقدر بی شرف نیستن

    • بدون نام

      نگید که بخاطر فضای بسته جامه اس و جوانا نمیتونن ازدواج کنن و فلان... اون پست فطرت 30 ساله که زن داشته... . فقط و فقط اشد مجازات.

    • کرمانشاه

      نظرماهم مثل همیشه محو شده !!!!!!!! آدم از این تعجب میکنه وقتی تبلیغات یه چیز دیگه میگید!!! ام موقع عمل یکار دیگه انجام میدید!!!! جالبه که از بعضی از مسولین دروغگو هم بیزارید. (طوفان خنده ها)!!!!!

    • بدون نام

      از نظر من دختر ها بیشتر مقصر بودن البته ناگفته نماند که پسر ها هم بیشرف بودن

    • بدون نام

      آزادی. آزادی همینه گشت ارشاد چیه رابطه پسر ودختری خوبه بذارید مردم آزاد باشند علی برکت الله

    • بدون نام

      این چنین جنایت زیاد شد و من فکر میکنم قانون ضعیف اجرا میشه,اگه این افراد شیطان صفت میدونستن عاقبتشان اعدام است هیچ وقت فکر چنین جنایتی رو هم نمی کردن.

    • بدون نام

      یعنی نظرات یه سری رو میخونم شک میکنم ایرانی هستن . بیشتر میاد برادران عزیز افغان باشند یا شایدم برخی دوستان غرب ایران که تو قومشون قتل ناموسی زیاده
      متحجر و کوته فکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج