۹۳۶۰۶۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

از واترپلو؛ باخت به پرسپولیس کارمان را سخت کرد

تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مدعیان همیشگی لیگ برتر کشور است که همیشه با جذب و پرورش نیرو‌های جوان و با استعداد در این رشته ورزشی، کمک زیادی به تیم ملی می‌کند و نفرات زیادی در تیم ملی کشورمان دارد. آن‌ها در لیگ امسال هم نمایش خوبی گرفته‌اند، اما در دو هفته ابتدایی حریف پرسپولیس تازه به لیگ برتر آمده نشدند و فعلا در رتبه دوم جدول قرار گرفته‌اند.

فرهیختگان: تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مدعیان همیشگی لیگ برتر کشور است که همیشه با جذب و پرورش نیروهای جوان و با استعداد در این رشته ورزشی، کمک زیادی به تیم ملی می‌کند و نفرات زیادی در تیم ملی کشورمان دارد. آنها در لیگ امسال هم نمایش خوبی گرفته‌اند اما در دو هفته ابتدایی حریف پرسپولیس تازه به لیگ برتر آمده نشدند و فعلا در رتبه دوم جدول قرار گرفته‌اند. برای اطلاع از شرایط تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی با شهیدی‌پور، سرمربی دانشگاه آزاد اسلامی تماس گرفته‌ایم که حاصل این گفت‌وگوی تلفنی را در ادامه می‌خوانید.

دور دوم رقابت‌های واترپلو هم به پایان رسید و تیم دانشگاه آزاد اسلامی همچنان در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. باز هم حریف پرسپولیس نشدید؟

خب اگر بخواهیم واقع‌گرایانه نگاه کنیم پرسپولیس در فصل جاری تیم بسیار پرقدرتی را روانه بازی‌های کرده و سرمایه‌گذاری خوبی در این رشته داشته است. ما در تمام بازی‌های دو مرحله‌ای پیروز شده‌ایم و تنها دو باخت در پرونده داریم که هر دو باخت برابر پرسپولیس بوده است. اما ما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا در دو دور دیگر این مسابقات این فاصله را برطرف کنیم.

یعنی هنوز امید دارید که صدرنشین این گروه شوید؟

با توجه به دو باختی که مقابل پرسپولیس دادیم کار چندان راحتی نیست که به صدر بازگردیم. ما باید تمام بازی‌های پیش رو در دو دور بعدی را با پیروزی پشت سربگذاریم که سخت است اما ناشدنی نیست. به هر صورت ما با تمام توان و ‌انگیزه به میدان می‌رویم و مابقی شرایطی است که در جریان مسابقه رقم می‌خورد.

فعلا هم که لیگ به خاطر اردوی تیم ملی تعطیل است.

بله، یکی از مواردی که این روزها برای ما کار را سخت کرده حضور بازیکنان‌مان در تیم ملی است. باتوجه به اینکه در تیم ما بازیکنان ملی‌پوش زیاد هستند اردوهای تیم ملی کار را برای ما سخت می‌کند. حالا با فدراسیون مکاتباتی کرده‌ایم که لااقل بتوانیم آخر هر هفته دو یا سه روز بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم تا از لحاظ آمادگی و هماهنگی تیم را در شرایط ایده‌آل نگه داریم. البته این را هم اضافه کنم که تیم‌های پرسپولیس و سایپا هم نفرات ملی‌پوش دارند و این شرایط برای همه یکسان است.

یعنی قوانینی وجود ندارد که بازیکنان ملی‌پوش در رقابت‌های خاص یا در روزهای مشخص شده راهی اردوی تیم ملی شوند تا باشگاه‌ها کمتر متضرر شوند؟

تیم ملی کشورمان در این روزها درگیر رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو هستند و شرایط حساسی دارد. وظیفه همه ماست که در این شرایط به تیم‌ملی کمک کنیم که بتواند سهمیه المپیک بگیرد. اگر به دنبال رونق ورزش واترپلو هستیم، حضور در المپیک می‌تواند کمک زیادی به این رشته ورزشی بکند. به همین دلیل ما با این اتفاقات در این روزها کنار می‌آییم تا ان‌شاءالله با حضور در المپیک مردم ورزش‌دوست کشورمان را خوشحال ببینیم.

این وقفه در لیگ در این شرایط برای تیم شما چطور است. از این تعطیلات استقبال می‌کنید یا اینکه احساس می‌کنید با این تعطیلات تیم شما ضرر می‌کند؟

من نمی‌توانم از دید منفعت یا ضرر به این موضوع نگاه کنم. به هر حال این تعاملی است که باشگاه ما و سایر باشگاه‌ها با فدراسیون واترپلو برقرار کرده‌اند. هرچند من بر این باورم که وقفه در لیگ تیم‌ها را از فرم ایده‌آل خارج می‌کند. ما دوست داشتیم رقابت‌ها ادامه پیدا کند اما باز هم تاکید می‌کنم که مصلحت تیم ملی بر همه چیز ارجح است و ما باید برای موفقیت تیم ملی هر کاری که از دستمان بر می‌آید را انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • درخشان ❤

      آخ جون شنا❤

    • بدون نام

      پرسپولیس قول بسیار بزرگی است حتی تو واترپولو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج