۹۳۶۰۷۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

استراماچونی می‌تواند استقلال را قهرمان کند؟

استقلال در حالی امروز برابر شهرخودرو یکی دیگر از دیدار‌های حساس خود را برگزار می‌کند که هفته پیش مصاف تمام عیاری برابر سپاهان داشت. دیداری که اگرچه با تساوی به پایان رسید، ولی شاگردان آندره‌آ استراماچونی، فوتبالی قابل تحسین به نمایش گذاشتند و حالا بسیاری از کارشناسان استقلال را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ نوزدهم می‌دانند.

روزنامه ایران: استقلال در حالی امروز برابر شهرخودرو یکی دیگر از دیدارهای حساس خود را برگزار می‌‌کند که هفته پیش مصاف تمام عیاری برابر سپاهان داشت. دیداری که اگرچه با تساوی به پایان رسید ولی شاگردان آندره‌آ استراماچونی، فوتبالی قابل تحسین به نمایش گذاشتند و حالا بسیاری از کارشناسان استقلال را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ نوزدهم می‌‌دانند.

سرمربی استقلال در لیگ‌های دهم، یازدهم و پانزدهم درباره ارزیابی‌اش از لیگ جاری به خبرنگار «ایران» گفت: «دیدار سپاهان و استقلال بسیار دیدنی بود و نشان داد که دو تیم می‌‌توانند در حد قهرمانی باشند. البته هنوز زود است که بخواهیم درباره قهرمانی صحبت کنیم چون تیم‌های مدعی دیگری همچون پرسپولیس و تراکتور هم هستند. شهرخودرو را هم نمی‌توان دست‌کم گرفت و فکر می‌‌کنم بازی امروز استقلال برابر این تیم بازی خوبی شود. استقلال در بازی با سپاهان نشان داد که به هماهنگی خوبی رسیده است.

استقلالی‌ها بعد از لیگ دوازدهم در حسرت قهرمانی مانده‌اند. آیا استراماچونی می‌‌تواند هواداران استقلال را به جام برساند؟

پاسخ مظلومی به این سؤال مثبت است: «بله می‌‌تواند قهرمانی را به دست آورد ولی راه طولانی در پیش دارد. تیم‌ها نسبت به روش استقلال شناخت پیدا کرده‌اند و مسلماً برای خنثی کردن تاکتیک استقلال برنامه‌ریزی می‌‌کنند. استقلال ۲-۵-۳ خطی بازی می‌‌کند ولی در طول بازی چرخشش سیستم دارد. با این حال مربیان دیگر هم با آنالیزهایشان، سیستم را شناسایی می‌‌کنند و ادامه موفقیت بستگی به استراماچونی و تغییرات مورد نیاز در روش تیمش دارد.»

او درباره درخشش مهدی قائدی و شیخ دیاباته در خط حمله استقلال هم صحبت کرد: «این ۲ بازیکن خیلی خوب با هم هماهنگ شده‌اند و به قول معروف بازی‌شان به هم می‌‌خورد. استقلال قبلاً هم از این زوج‌ها داشته. سال‌ها جواد زرینچه و مجید نامجومطلق را داشت که در سمت راست بسیار با هم هماهنگ بودند. الان هم در استقلال زوج سازی شده و این زوج‌ها برای هر دفاعی روی زمین و هوا خطرناک هستند. یکی ۵ گل زده و دیگری ۶ گل. آنها خلأیی را که پس از رفتن مامه تیام به وجود آمده بود، پر کرده‌اند.»

یکی از سوژه‌های روز فوتبال ایران، سرنوشت نیمکت تیم ملی است. موضوع فسخ قرارداد با مارک ویلموتس بسیار قوت گرفته و همه از حضور احتمالی برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی صحبت می‌‌کنند. واکنش مظلومی در این باره چنین است: «به نظرم نباید به گذشته برگردیم. البته برانکو خیلی مربی خوبی است و در پرسپولیس جواب داد. او قبلاً هم تیم ملی را به جام جهانی برد و سکوی سوم جام ملت‌های آسیا را کسب کرد و در واقع مربی کارنامه داری است اما در این میان بحث بیت‌المال هم مطرح است.

یک مربی را آوردیم و چند میلیون دلار باید به او بدهیم و بعد هم بگوییم نمی‌خواهیم، باید خسارت بدهیم. واقعاً نمی‌دانم قرارداد ویلموتس چطور بسته شده که اصلاً در ایران نبود. الان ما در مقدماتی جام جهانی در وضعیت خطرناکی هستیم و حتی ممکن است حضور در جام ملت‌های آسیا را هم از دست بدهیم و امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که تیم ملی متضرر نشود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متوهم خخخخخخخخ

    • ایرج دهیار

      من مثل همه تراکتوریها از استقلال و پیروزی منطقه ۲۲ متنفرم ولی خداییش استرا یه مربی به روز با کلاس هستش که فوتبال روز دنیا رو به استقلال دو هزاری اموخته

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج