۹۳۶۰۹۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

آلترناتیو کالدرون یقه استراماچونی را می‌گیرد؟

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس دیروز با برگزاری ۲ بازی آغاز شد و امروز با انجام ۶ مسابقه دیگر خاتمه می‌یابد. هر روز که به نیم‌فصل لیگ برتر نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود و فاصله کم تیم‌های بالانشین بر این حساسیت اضافه می‌کند. هر بازی برای تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی حکم فینال را دارد و با کوچک‌ترین لغزش می‌تواند جای تیم‌ها در جدول عوض شود.

روزنامه فرهیختگان: هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس دیروز با برگزاری ۲ بازی آغاز شد و امروز با انجام ۶ مسابقه دیگر خاتمه می‌یابد. هر روز که به نیم‌فصل لیگ برتر نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود و فاصله کم تیم‌های بالانشین بر این حساسیت اضافه می‌کند. هر بازی برای تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی حکم فینال را دارد و با کوچک‌ترین لغزش می‌تواند جای تیم‌ها در جدول عوض شود. شهرخودرو و سپاهان با یک بازی کمتر نسبت به استقلالی که در جایگاه سوم قرار دارد، رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و هم‌امتیاز بودن این ۲ تیم و حساسیت این بازی‌ها به‌خصوص دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود می‌تواند بالای جدول را تا حد زیادی دستخوش تغییر کند.

استقلال- شهرخودرو با شهر تا صدر، دربست

استقلال بعد از اینکه در اصفهان نوار پیروزی‌هایش پاره شد، رویای صدرنشینی‌اش را در لیگ برتر به هفته‌های آتی لیگ برتر موکول کرد. تیمی که حالا هوادارانش اعتقاد زیادی به آن دارند، برای هر حریف ریز و درشتی دردسرساز شده و حالا با یک بازی بیشتر نسبت به رقیب دیرینه‌اش پرسپولیس و ۳ امتیاز بیشتر یک پله بالاتر و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و می‌تواند با پیروزی برابر شهرخودرو با یک بازی بیشتر حداقل یک پله جایگاهش را در جدول بهبود ببخشد و شاید حتی صدرنشین شود، البته این شرایط برای شهرخودرو هم وجود دارد که مجددا صدر را از سپاهان پس بگیرد.

تراکتور- شاهین شهرداری بوشهر بازگشت چراغ خاموش به کورس

تراکتور ابتدای فصل را با نتایج خوبی شروع کرد، اما بعد از باخت سنگین برابر استقلال این تیم در یک سکوت خبری فرو رفت و حالا با ۲ بازی عقب‌افتاده و ۱۷ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. آنها که ۲ هفته است در لیگ برتر به میدان نرفته‌اند، حالا بار دیگر در خانه باید از قعرنشین لیگ پذیرایی کنند. تراکتوری‌ها که خوب می‌دانند درصورت پیروزی در ۲ بازی عقب‌افتاده می‌توانند هم‌امتیاز با صدرنشین لیگ شوند، برای پیروزی در این دیدار نقشه چیده‌اند تا درصورت کسب ۳ امتیاز خیلی چراغ‌خاموش خود را برای رسیدن به صدر جدول آماده کنند. از سوی دیگر شاهین شهرداری بوشهر با نتایج ضعیفی که کسب کرده، از همین حالا یکی از کاندیدای سقوط لقب گرفته و با ۴ امتیاز قعرنشین لیگ برتر است و تلاش می‌کند با کسب نتایج بهتر خود را از منطقه خطر خارج کند. شاهینی‌ها در این بازی مصطفی احمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و درمقابل تراکتور رضا اسدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. این بازی ساعت ۱۵:۳۰ در تبریز و به قضاوت سیدرضا مهدوی برگزار می‌شود.

گل‌گهر سیرجان- نفت مسجدسلیمان جلالی در فکر شکست نبازها

گل‌گهری‌های سیرجان در نتیجه‌گیری در فصل جاری دست‌کمی از شاهین شهرداری بوشهر ندارند و تا پایان هفته دوازدهم و البته با یک بازی کمتر در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند و تنها موفق به کسب ۵ امتیاز شده‌اند. آنها در هفته سیزدهم باید با تیمی بازی کنند که لقب غول‌کش را دارد و به همراه صدرنشین لیگ تنها تیم‌هایی هستند که باختی در کارنامه‌شان وجود ندارد و این کار را برای تیم میزبان سخت‌تر می‌کند.

نساجی مازندران- سپاهان اصفهان تغییر صدرنشین در قائمشهر؟

نساجی بازی هفته دوازدهم خود مقابل پرسپولیس را به دلیل آلودگی هوای تهران لغوشده دید و باعث شد حضور آنها در تهران بی‌نتیجه باشد و این تیم برای برگزاری یک دیدار سخت دیگر برابر تیم صدرنشین به شهرش برگردد. حضور مجدد قلعه‌نویی در قائمشهر که آخرین‌بار صحنه‌های زیبایی را از خود به نمایش نگذاشت، از نکات جالب این بازی است. هرچند مالک نساجی این قول را داده که در این بازی از این مربی دلجویی می‌شود و قرار نیست باز هم هواداران به حواشی دامن بزنند.

صنعت نفت آبادان- پیکان پایان تعطیلات خودروسازان!

صنعت نفت آبادان را باید یکی از مرموزترین تیم‌های لیگ برتر نام برد. آنها از بازی‌هایی با ۳ امتیاز از زمین خارج شده‌اند که شاید کمتر کارشناس و فوتبال‌دوستی فکرش را می‌کرد. زردپوشان آبادانی درست در روزهای اوج تراکتور، اولین شکست را به این تیم تحمیل کردند و باعث شدند ترس تیم‌های لیگ برتری از تیم پرستاره دنیزلی ریخته شود و آنها هفته قبل در مشهد هم دست به کار بزرگی زدند و تیم صدرنشین لیگ را در خانه‌اش زمین‌گیر کردند تا سپاهان صدرنشین دوباره لیگ برتر شود.

ذوب‌آهن اصفهان- پرسپولیس نیمکت‌های لرزان!

یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته سیزدهم لیگ برتر در اصفهان برگزار می‌شود. حساسیت این بازی از آن جهت است که علیرضا منصوریان همین چند هفته قبل به خاطر نتایج ضعیف تا پای اخراج هم رفت و درنهایت به صورت مشروط تا نیم‌فصل در ذوب ماندنی شد و حالا اصلا دوست ندارد با باخت برابر پرسپولیس بار دیگر به لبه پرتگاه نزدیک شود. درمقابل، پرسپولیسی‌ها هم از سوی هواداران‌شان تحت‌فشار هستند. آنها تا این جای فصل ۴ شکست را تجربه کرده‌اند و دیگر تحمل باخت ندارند.

کالدرون هم شرایطی مشابه با منصوریان دارد. حتی شنیده می‌شد که قبل از دیدار با صنعت نفت در جام‌حذفی این مربی تذکر سفت و سختی از باشگاه گرفته است و انصاری‌فرد هم تاکید کرده تا زمانی از سرمربی تیمش حمایت می‌کند که این تیم در کورس قهرمانی باشد. حالا این بازی را می‌توان جدال نیمکت‌های لرزان نامید و هر ۲ تیم به هیچ نتیجه‌ای غیر از برد رضایت نمی‌دهند و همین موضوع می‌تواند به جذابیت‌های این بازی اضافه کند.کالدرون چند وقتی است تلاش می‌کند به هواداران تیمش القا کند که پرسپولیس از لحاظ آماری شرایط بهتری پیدا کرده و تعداد شوت‌های این تیم درمقابل حریفانش نشانگر این موضوع است.

البته این حرف‌ها خریدار چندانی ندارد، هواداران سرخ به دنبال نتیجه گرفتن تیم‌شان هستند و این برایشان قابل هضم نیست که بعد از صد و چند هفته تیم‌شان در جدول پایین‌تر از استقلال قرار دارد.این بازی می‌تواند در آینده نیمکت‌های ۲ تیم تاثیر زیادی داشته باشد، پس این بازی را از دست ندهید. جدال ذوب برابر پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ و به قضاوت بیژن حیدری در اصفهان برگزار می‌شود.

استارت هفته با 2 تساوی و 2 گل

رقابتهای لیگ برتر در هفته سیزدهم دیروز با انجام دو بازی آغاز شد و در هر ۲ بازی نتیج های بهتر از تساوی به دست نیامد. در بازی نخست پارس جنوبی در جم میزبان ماشین سازی تبریز بود که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ابتدا تیم میزبان در دقیقه ۳ روی پاس محمد نوری و ضربه عبدالله زاده از ماشین سازی جلو افتاد و این گل در نیمه دوم و در دقیقه ۷۲ با گل شاهین توکلی روی پاس قائم اسلام خواه پاسخ داده شد. اتابک زارعی از ماشین سازی در دقیقه ۸۷ این بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. در دیگر دیدار دیروز سایپا میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی هم درنهایت بدون گل خاتمه یافت تا روز اول هفته سیزدهم تنها ۲ گل داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      دوران دودوزه بازی تموم شده .فوتبال این روزها بر پایه علمه لنگی جان. استقلال را فقط داور ،تاج و وزیر ورزش متوقف میکنه

    • بدون نام

      نگارنده حرف مفت نزن ازخودت درنیارکه کالدرون یقه مربی استقلال رامیگیردفعلاًبسوزبدبخت لنگی ماهیت توبرای همه روشن شدکه همش یکطرفه مینویسی

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.احتمالا بله.چون استراماچونی زودتر به ارنج واقعی تیمش رسیده است.کالدرون هنوز سر در گم است

    • بدون نام

      عددی نیست کچله آلزایمری

    • چُس توقهرمانی لجن پولیس

      اگرداوراووزیروتوله اش لنگی بازی درنیارن این استقلال مهارشدنی نیست،مگرباکثافتکاری بتونن مهارش کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج