۹۳۶۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مجادله کوچک زاده با توکلی و زاکانی در مجلس

حاشیه های جالب جلسه امروز مجلس

نماينده مردم تهران در مجلس نسبت به آنچه كه انتشار اخبار غيرواقعي نسبت به خودش از سوي يك خبرگزاري اعلام مي‌كرد، به لاريجاني تذكر داد.

مهدي كوچك‌زاده با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰۳ آيين‌نامه داخلي مجلس گفت: تشخيص رفع شرايط اضطراري با مجلس است. تذكر بنده نيز مربوط به عمل خلافي است كه هم‌اكنون نيز در جريان است.

وي از لاريجاني پرسيد: آيا نمايندگان مجلس مجازند مذاكرات جلسه غيرعلني را به رسانه‌ها اعلام كنند؟ اگر اين‌طور است بنده متن مذاكرات را در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌دادم.

علي لاريجاني در پاسخ به تذكر كوچك‌زاده گفت: ماده ۱۰۳ مربوط به جلسات غيرعلني رسمي است و كسي نبايد متن مذاكرات را منتشر كند ولي بنده تقاضا دارم درباره جلسات غيرعلني غيررسمي نظير جلسه روز يكشنبه، اين قاعده رعايت شود.

كوچك‌زاده در ادامه افزود: خبرگزاري مذكور از قول بنده نقل كرد كه بنده با اعلام اسامي مفسدان اقتصادي و مجازات آنان مخالفم و دو سايت نيز به نقل از اين خبرگزاري خبر را اشاعه دادند. بنده از همين جا اعلام مي‌كنم چنين خبري كذب محض است. بنده از اول موافق اعلام اسامي و مجازات مفسدان اقتصادي بودم.

رييس مجلس در ادامه افزود: چرا اسم برديد؟ حالا نمايندگاني كه اسم سايت‌هايشان را برديد حق دارند كه از عملكردشان دفاع كنند.

احمد توكلي مديرعامل سايت الف در واكنش به تذكر كوچك‌زاده گفت: بنده شهادت مي‌دهم كوچك‌زاده همان طوري است كه بيان مي‌كند.

وي افزود: معني انعكاس اين خبر اين نبود كه ما همه‌ي آنچه را كه در آن خبر است قبول داريم. پس از بررسي خبر متوجه غيرواقعي بودن آن شديم و قرار بر اصلاح آن شد و در نهايت خبر از روي سايت برداشته شد.

در ادامه عليرضا زاكاني در واكنش به تذكر كوچك‌زاده گفت: سايت جهان متعلق به جريان رهپويان انقلاب است و متعلق به بنده نيست. آقاي كوچك‌زاده اشتباه فاحشي را مرتكب شدند. در اين سايت بچه‌هاي انقلابي فعاليت دارند كه اگر از ايشان كم بالاتر نباشند از ايشان كمتر نيستند.

دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي افزود: سايت‌داري و خبرگزاري‌داري هم شرايطي دارد كه ايشان در اين حوزه هم با آن آشناييت ندارند.

اين نماينده مردم تهران در مجلس خطاب به كوچك‌زاده تاكيد كرد: خيلي از ماها خود را محور حق مي‌دانيم و اين خيلي زشت است كه ما چنين احساسي داريم و معتقديم هر چه ما مي‌گوييم درست است. به عبارت ديگر اثبات خود با نابودي ديگران بسيار كار زشتي است. اين اولين درسي است كه از آقاي كوچك‌زاده مي‌خواهم به آن توجه كند.

لاريجاني خواستار پايان دادن به اين بحث شد و تاكيد كرد: بي‌جهت بحثي مطرح شد و ادامه آن نيز درست نيست.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حاشیه های جالب جلسه امروز مجلس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج