۹۳۶۱۱۳
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

چه‌کسی گفت نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود؟

باید امروز از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پرسید که دقیقا چه کسی اعلام کرده به دلیل کسب ۳ عنوان قهرمانی پیاپی فدراسیون فوتبال مایل نیست این باشگاه قهرمان شود؟

خبرگزاری میزان: محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ۲ شب پیش در یک برنامه تلویزیونی موضوعاتی را مطرح کرد که شاید از نظر او تنها موجب بالا رفتن میزان محبوبیت و جلب توجه هواداران تیمش باشد، اما از نگاه دیگران، اعتبار مسابقات فوتبال و به طور کلی ماهیت ورزش حرفه‌ای را در کشور زیر سوال می‌برد.

بسیاری از مدیران و مربیان ورزش یا فوتبال کشور ممکن است به برخی تصمیمات و احکام فدراسیون یا سایر نهاد‌های مسئول ورزش یا رشته خود معترض باشند یا حتی عقیده داشته باشند که در حق تیم آنها به نوعی عدالت رعایت نشده، اما این ادعا که از جایی گفته شده فلان باشگاه قهرمان نشود یا به این دلیل که در ۳ سال گذشته قهرمان بودیم نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود مسئله کوچکی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد.

مسئله تبانی، ارتشاء و اعمال نفوذ در نتایج رقابت‌های ورزشی از آن دست موضوعاتی است که از جانب فدراسیون‌های جهانی و حتی کمیته بین‌المللی المپیک با جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد و در صورت اثبات جرایم و تنبیهات سنگینی در پی دارد. با این وجود مطرح کردن چنین اتهامی هم بدون اثبات و ارائه دلایل مستند تخلفی آشکار و حتی غیرقابل گذشت به نظر می‌رسد.

باید امروز از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پرسید که دقیقا چه کسی اعلام کرده به دلیل کسب ۳ عنوان قهرمانی پیاپی فدراسیون فوتبال مایل نیست این باشگاه قهرمان شود؟ چه دلیل مستندی در راستای اثبات چنین ادعایی وجود دارد؟

در واقع مطرح کردن چنین موضوعاتی از سویی رسما فدراسیون فوتبال، کمیته‌های مربوطه و سازمان لیگ را متهم به جانبداری از برخی تیم‌ها یا دشمنی با برخی تیم‌های دیگر می‌کند که باید چنین ادعایی ثابت شود. از سوی دیگر چنین اظهاراتی موجب سلب اعتماد تماشاگران و اهالی فوتبال یا حتی سایر رشته‌ها نسبت به مسابقات و رویداد‌های ورزش حرفه‌ای در کشور می‌شود؟

هرچند پیش از این هم مربیان، بازیکنان و مدیران دیگر تیم‌ها هم چنین اتهامی را مطرح کرده بودند اما هیچ برخوردی با آنها نشد.

باور ورزش دوستان این است که اگر نتایج خارج از میدان رقم می‌خورد و رقابت به صورت عادلانه انجام نمی‌شود تماشای مسابقات هم هیچ اهمیت و ارزشی ندارد و به این شکل جذابیتی در داخل میدان مسابقه برای تماشاگر باقی نمی‌ماند.

متاسفانه تبعات برخی اقدامات عوام فریبانه برای اهالی فوتبال روشن نیست و یا اینکه به چنین تبعاتی توجهی نشان نمی‌دهند و تنها به دنبال جلب توجه بیشتر هواداران خود هستند تا در چنین موضوعاتی دفاع شجاعانه مدیرعامل یا سرمربی خود از منافع باشگاه را مورد ستایش قرار دهند هرچند اینگونه دفاع‌های غیر اصولی و غیر منطقی موجب وارد آمدن اتهامات نامناسبی به ساختار ورزش و فوتبال کشور باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فردوسی

      شما قلم فروشان چقدر کثیف هستین چند سال این حرفا رو همه پشت پرسپولیس گفتن یه نفر تون ککش نگزید ولی الان هم تون آتیش به جونتون افتاده پس الان آدم بیشتر به حرفای انصاری فرد ایمان میاره

    • بدون نام

      حرف‌های انصاری فرد کاملا صحیح بود و با مدرک هم صحبت می کردند متاسفانه همه چیز این فصل برعلیه پرسپولیس است التماس تفکر

    • بدون نام

      شما که دارید از فدراسیون دفاع میکنید معلومه طرفدار کیسه هستی تو بیا دلیل بیار که چنین حرفی صحت ندارد

    • بدون نام

      برو بابا

    • ح_ ن

      آقای مدیرعامل شمااصلامتوجه هستی که چی میگویی؟!این مملکت اینقدربی صاحب شده که ایشان براحتی تهمت میزند،،چه کسانی نمی زارندشماقهرمان شوید؟خودشان گفته که آقای تاج مانع بزرگ قهرمانی پرسپولیس است،اقای مدیرعامل واقعاشمادراین.راستامدرکی هم دارید،؟اگرمدرکی داریدحتماان راروکنید ،اگراین موضوع واقعیت داشته باشدبایدبطورکلی فاتحه این فوتبال راخواند،،راستی چرااقای تاج سکوت کرده؟

    • بدون نام

      حرف حق را باید شنید حتی از دشمن.
      کاملا درست گفته آقای انصاری فر.

    • علی

      اقا چرا راه دور میروید وخودتون وگول میزنید
      ببینید به چه شکل مدیر عامل موفق تیم رو به دلیل بازنشستگی میزارن کنار ولی در همان زمان از تاج وساکت استفاده میشه وهیچ مشکل قانونی نداره ودران زمان چه مشکلاتی مابین براکو وعرب پیش اومد که باعث به حاشیه بردن تیم وبه خطر افتادن قهرمانی پرسپولیس منجر شد ونهایت حذف از لیگ قهرمانان ودر اخر با مدیرت حساب شده برامکو رو فراری دادن ودوباره تیم قهرمان رو که باید به خوشحالی وسرور مشغول باشه به نگرانی وحاشیه بردن شما نام این کار ها رو چی میزارید بخدا اگر هر تیمی جای پرسپولیس بود نابود شده بود

    • ممد دانیالی

      کلا لنگی ها هوچیگری تو ذاتشونه

    • بی نام

      این لنگیا 3 سال قهرمان شدن پس به قول مدیرعاملشون حتما تو این سه سال کسی از بالا خواسته قهرمان بشن که حالا گفتن بسه دیگه نوبت بعدی ،باور کنید این جماعت لنگی جز هوچی گری ،لابی ،تبانی،فشار به ذاور و فدراسبون اصلا هنری ندارن

    • پرویز

      همه می دانند که فدراسیون فوتبال غرق در فساد است حالا لازم نیست کسی حرفی بزند مافیای فوتبال و مدیران بی لیاقت همه و همه فوتبال کشور را نابود کرده اند یکی از دلایل انهم دولتی بودن باشگاههای ایران است

    • بدون نام

      آقای انصاریفرنترس تازمانیکه وزرات ورزش دست آقای سلطانی فرباشدشماقهرمان لیگ هستید

    • بدون نام

      یعنی جناب نویسنده ی محترم اینطوری نیست؟
      یعنی برنامه ریزی و احکام انضباطی و زمان بازی ها و انتخاب مدیرعامل ها و مجوز های جذب بلزیکن خارجی و...حکایت از این نداره.یعنی ذهن تماشگران الان مشوش نیست
      وهزاران یعنی دیگر.مطمئن باش اگه مرجعی ذیصلاح بیایید و بررسی کنه گندش در می یاد.
      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

    • x

      مشروعیت نده به قهرمانی های نامشروع لنگ که با زدوبند و تبانی به دست آمد

    • بدون نام

      بلال همیشه بعد از باخت لنگ

    • داود

      معلومه که کیسه کشی، چطور سه ساله کیسه کشا میگن وزیر پرسپولیسو قهرمان کرده لال بودی الان زبون وا کردی؟؟؟

    • بدون نام

      جمع کن بابا اتهام و عوامفریبی چیه جلب توجه هوادار چیه حرف دل هوادار رو زد که همه جا خفش کردین آقای نویسنده کمی وجدان داشته باش یعنی میخواهی بگویی نیست ؟هست دقیقا هم همین است که مدیر شجاع پرسپولیس گفت یک جوری تیتر و خبر میزنی که انگار اینجا سوئیس یا سوئد است و هیچ جرم و فسادی در این کشور نیست

    • بدون نام

      جز اینکه یه احمق قلم فروش هستی چیزی دیگه ای ارزش گفتن بهت نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج