۹۳۶۲۱۲
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

استراماچونی: دیاباته گفت به هر قیمتی می‌خواهم بازی کنم

سرمربی استقلال می‌گوید در تیمش همدلی وجود دارد و این عامل موفقیت آبی‌پوشان پایتخت است.

خبرگزاری ایسنا: آندره‌آ استراماچونی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی پیش روی ماست. شهر خودرو تیمی است که سال گذشته برابر استقلال شکست نخورد و تیمی است که رو در رو بازی می کند و این سبکی که ما دوست داریم. در ۱۵-۲۰ دقیقه اول آنها برای ما مشکل ساز شدند.

به ۲ یا ۳ بازیکن به ما حمله می کردند. با ریگی و دانشگر صحبت کردم و آن قسمت را پوشش دادیم و در ۷۰ دقیقه ادامه مسابقه استقلال بازی را در اختیار داشت و آن‌ها نتوانستند به سمت دروازه ما ضربه بزنند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا عملکرد خوبی داشتند.

استراماچونی: دیاباته گفت به هر قیمتی می‌خواهم بازی کنم

سرمربی استقلال درباره کلین شیت سید حسینی تعویض نشدن دانشگر با وجود مصدومیت، بیان کرد: استقلال بازی را به خوبی مدیریت کرد زیرا اجازه ندادیم آن‌ها فوتبال خود را ارائه کنند. ما بازیکنان بازیساز آن‌ها را در تمام زمین تحت فشار قرار دادیم و در نیمه اول قائدی سه موقعیت خوب گلزنی از دست داد. در اواخر بازی به دانشگر ضربه خورد. او به نیمکت نزدیک بود و به من گفت که تنها درد دارم و می توانم ادامه دهم پس دلیلی نداشت که تعویض انجام دهیم.

استراماچونی در پاسخ به سوالی درباره غیبتش در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار کرد: من دوست داشتم صحبت کنم. ولی به من گفتند که تاخیر کرده‌ایم و نشست لغو شد.

وی درباره تلاش تیمش برای حفظ نتیجه در اواخر بازی هم گفت: این موضوع اتفاقی است که روی آن کار می‌کنیم. من باید در تیم ذهنیت برد را تقویت کنم اما بعضی اوقات در اواخر مسابقه، ترس‌های غیر قابل کنترل وارد بازیکنان می‌شود. من روی این موضوع کار می‌کنم.

تیم هایی که به بردن عادت داشتند، در دقایق پایانی بهتر مدیریت می کنند. ما می‌توانیم این موضوع را با بالا بردن ذهنیت خود بهبود ببخشیم. من تلاش می‌کنم به بازیکنانم این ذهنیت را بدهم که باید همیشه حمله کنیم و ۲ مهاجم در زمین داریم. امروز نیز سه تعویض ما بازیکنان هجومی بودند تا بتوانم این ذهنیت را به بازیکنان ادامه بدهم که باید نمایش خود را ادامه دهیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می‌کرد تیمش روزی صدرنشین شود، بیان کرد: از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم زیرا از روز اول من را کامل همراهی کردند. با شروع بدی که داشتیم، اعتماد به نفس تیم می‌توانست کاهش پیدا کند.

تشکر خاص من در این مسابقه از بازیکنان است و اگر این را در نظر بگیریم که ما ۷ امتیاز را در وقت‌های اضافه از دست دادیم، بعضی وقت‌ها شایسته باخت و بعضی وقت ها بد شانس بودیم. اگر امتیازات وقت‌های اضافه را از دست نمی‌دادیم، الان شرایط بهتری داشتیم. می‌خواهم از دیاباته نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

خیلی از بازیکنان در این شرایط بازی نمی‌کردند اما او گفت می خواهم به هر قیمتی به میدان بروم. اکنون نیز درد داشت و حتی با درد بازی کرد. از دکتر ستوده، مهرشاد رهبر دو پزشک تیم هستند که از آنها تشکر می کنم. شاید شما آن‌ها را نبینید اما آن‌ها خیلی سخت برای استقلال تلاش می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      خیلی حرفه ای هستی، دمت گرم

      پاسخ ها

      • هوادار

        جنتلمن آبی عاشقتم

    • پرویز

      صد در صد از داروهای غیر مجاز برای دیابته استفاده شده اوله بازیکنی که از دنده اسیب دیده و در تمرینات هم حضور نداشته به این راحتی و با دوندگی بالا نمی تواند بازی کند شک نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش دقیقا بگو کجات سوخته تا از همون دارو ها! واست تهیه کنیم

    • بدون نام

      جونم مربی

    • سام

      به این میگویند فوتبالیست باغیرت پولی که می گیردحلالش

    • ادریس

      چقدر برنامه ریزی صدا و سیما دقیقه .همیشه بازیها طوری تموم میشن که به اذان تهران برخورد نکنن. اگه تو مملکتداری و اقتصادمون هم همچین برنامه ریزی داشتیم دنیا رو میگرفتیم.

    • بدون نام

      بله باید بازی میکرد تا مدافع شهر خودرو با یه جفتک تابلو زمینه گل زدنشو فراهم میکرد بوی گند تبانی و قاب بندی و حال دادن داوران به سپاهان راه رفتن تیمها جلو استقلال در اومده

      پاسخ ها

      • سرداران آبی

        لنگی چی میگی واسه خودت .
        اولا اس اس نیازی به این خرافات که میگی ندا ره اونقدر باکیفیت بازی میکن نیازی به اون ندا ها. .. دوما تو که نمیدونی مربی شهرخودرو خودش لنگیه از فوتبال حرف نزن لطفا

      • سرداران آبی

        لنگی چی میگی واسه خودت .
        اولا اس اس نیازی به این خرافات که میگی ندا ره اونقدر باکیفیت بازی میکن نیازی به اون ندا ها. .. دوما تو که نمیدونی مربی شهرخودرو خودش لنگیه از فوتبال حرف نزن لطفا

      • بدون نام

        اره تبانی کردیم اونم با گل محمدی لنگی و زاهدی فر !!!

    • ممد دانیالی

      عشقی استرا عشقی شیخ

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      درود برتو عشق.‌درود بر شیخ

    • مانی

      خداییش کارت درسته

    • بدون نام

      آفرین به غیرتت

    • بدون نام

      دمت گرم یکم یاد بگیرن مربی داخلی

    • سرداران آبی

      دمت خیلی خیلی گرم استرا ....
      نشون دادی سرور همه مربیان خارجی تو لیگ هستی. .
      شیخ هم از الان داره واسه بازی برگشت مقابل لنگ تمرین گلزنی میکنه. .. تجسم کنید علی دماغ مقابل شوتهای وحشتناک شیخ چه خاکی میخاد تو سرش بریزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج