۹۳۶۲۲۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

برتری پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس با تک گل مهدی ترابی به سود قرمزپوشان به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر میزبان پرسپولیس بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

مهدی ترابی در دقیقه ۱۴ برای پرسپولیس گل زد.

نیمه نخست این دیدار با بازی تهاجمی پرسپولیس همراه بود. البته شاگردان منصوریان هم در دقایق ابتدای بازی فرصت خوبی به دست آوردند اما شوت قاسم حدادی‌فر در دقیقه ۱۰ در اختیار رادوشوویچ قرار گرفت. درادامه پرسپولیس در دقیقه ۱۳ روی پاس مهدی شیری و حرکت علی علیپور درون محوطه جریمه ذوب‌آهن، صاحب پنالتی شد که مهدی ترابی در دقیقه ۱۴ با استفاده از این فرصت، گل نخست پرسپولس را به ثمر رساند.

در ۱۵ دقیقه دوم این بازی توپ و میدان بیشتر در اختیار پرسپولیس بود اما عملکرد خوب مدافعان ذوب‌آهن اجازه گلزنی را به شاگردان کالدرون نداد. در این شرایط باز هم سفیدپوشان ذوب‌آهن سعی داشتند موقیت گل ایجاد کنند که روی یکی از همین فرصت‌ها ارسال ارسلان مطهری در دقیقه ۲۴ فرصت بسیار خوب گلزنی به دست آورد که شوت پای راست او به آرامی در اختیار رادوشوویچ قرار گرفت.

در ادامه این دیدار شاهد بازی پایاپایی از هر دو تیم بودیم و بیشتر اواخر نیمه نخست، در میانه میدان در جریان بود. با این حال شاگردان منصوریان روی یکی دو صحنه سعی داشتند از جناح راست فرصت‌های گلزنی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند که در این کار ناموفق بودند. با این حال پرسپولیسی‌ها یک فرصت بسیار خوب در دقیقه ۳۶ به دست آوردند اما شوت پای چپ وحید امیری راهی به دروازه پیدا نکرد و به تیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۴۰ این دیدار باز هم ذوب‌آهنی‌ها فرصت خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس به دست آوردند و این‌ بار کریسانتوس درون محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت او را رادوشوویچ دفع کرد تا ذوب‌آهن به گل نرسد.

برای پرسپولیس در این دیدار بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و علی عیپور به میدان رفتند.

ذوب‌آهن نیز با ترکیب معراج اسماعیلی، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی فر، ماکائولی کریسانتوس، مسعود ابراهیم زاده، امیرارسلان مطهری و مهدی مهدی‌پور بازی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روی کچل کیسه کش حقیر کم میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج