جاباما
۹۳۶۲۷۲
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

زیرگذر گیشا به طور موقت بازگشایی شد

معاون شهردار تهران از بازگشایی موقت پروژه زیرگذر گیشا خبر داد.‌

خبرآنلاین: بازدید از پروژه زیرگذر گیشا و استاد معین صبح امروز با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و حضور خبرنگاران برگزار شد.

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص گفت: چهل سال است در یک منطقه شاهد ترافیک هستیم و با تکمیل پروژه خطوط عبور از این زیرگذر به سه خط افزایش می یابد.

زیرگذر گیشا به طور موقت بازگشایی شد

وی درخصوص ایرادات پروژه زیرگذر گیشا گفت: ده نقض طراحی در پل گیشا وجود داشت و این پروژه در حال افزایش مشکلات بود، اما با مهندسی ارزش، ۵ خط ورودی به گیشا به دو خط ورودی تبدیل شد. همچنین زیرگذر ورودی به گیشا را قطع کردیم و یک دوربرگردان غیرهمسطح در روبروی بوستان گفت و گو درنظر گرفتیم.

وی با اشاره به صرفه جویی که پس از اصلاحات این پروژه حاصل شد، گفت: مهمترین قسمت پروژه پس از مهندسی ارزش این بود که نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان صرفه جویی شد.

صبوری در خصوص اشکالاتی که به شیوه اجرای این پروژه می‌گیرند، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی به شدت با این پروژه موافق است و تغییرات نه تنها اشکالی ایجاد نمی کند بلکه کیفیت زندگی را بالا می برد.

وی با بیان اینکه به منظور افزایش کیفیت زندگی اجتماعی یک پلازا درنظر گفته شده است اظهار داشت: یک پلازا در مجاورت گیشا طراحی شده که در حد ایده است و شاید بتوانیم باند غربی گیشا را با یک شاه راه تبدیل کنیم. اکنون اتصال در گیشا کاملا برقرار است و احتمالا به طور موقت از چند روز آینده اجازه دهیم از طرف غرب به شرق حرکت اتومبیل ها به صورت موقت و در ساعاتی از روز انجام شود که باعث برطرف شدن مشکلات ترافیکی می شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به گذر یک قنات و لوله آب به قطر ۱۲۰۰ از محل پروژه اظهار داشت: یک لوله ی ۱۲۰۰ و قنات دانشگاه تهران در محل پروژه وجود داشت که باید رفع تعارض می شد و برای حل این دو موضوع بازنگری مهندسی انجام شد و نقشه را تغییر دادیم.‌

وی درخصوص پیش بینی کاهش ترافیک پس از افتتاح پروژه گفت: با توجه به اینکه دو خط عبوری به سه خط افزایش می یابد، ترافیک کم می شود، اما معضل ترافیک را حل نمی کنیم، بلکه گره را باز می کنیم. بعد از افتتاح باید صبر کنیم و با آمارهایی که به دست می آید تغییرات ترافیکی را بررسی کنیم.‌

وی هچنین تصریح کرد پروژه گیشا تا پایان سال تحویل می شود و خبر از افتتاح موقت پروژه طی روزهای آینده داد.

صبوری درخصوص نصب پل قدیمی گیشا اظهار داشت: یک پلازا و مسیر دوچرخه ایجاد و در سال ۹۹ قسمت قدیمی پل نصب و سطح سوم ایجاد می شود.

صبوری درخصوص نگرانی مردم محلی از این پروژه اظهار داشت: اهالی اعلام می‌کنند که نگرانی‌هایی دارند و قرار است با مردم محل گفت و گو داشته باشیم، اما این اطمینان خاطر را می دهیم که تمام هدف ما افزایش کیفیت زندگی است و مواردی که در این پروژه در نظر گرفتیم گیشا را به وضعیت قدیم باز می گرداند و گیشا مخصوص ساکنین محله می شود.

وی افزود: طراحی پروژه باید جوری باشد که کیفیت زندگی را ارتقا دهیم و از یک محل تجاری و عبور آنرا به محل زندگی تبدیل کنیم. در سال ۹۹ حتما خواهید دید که کیفیت زندگی در گیشا بالا می رود.

افتتاح زیرگذر استاد معین در دهه فجر

سپس معاون شهردار به همراه خبرنگاران از پروژه استاد معین بازدید کرد. وی درباره مراحل اجرای این پروژه گفت: پروژه استاد معین از نظر مهندسی یکی از پروژه های ویژه شهر تهران است، چرا که از نظر طبقاتی بین خیابان آزادی و مترو آزادی در حال احداث است.‌ وقتی از زیر خیابان آزادی رد می شویم به فاصله ۴متر از خیابان آزادی و نیم متر مترو آزادی عبور می کند.

صبوری تصریح کرد: از سال ۹۴ که احداث این پروژه شروع شده است، تاکنون حادثه ای نداشتیم. تا سال ۹۶ دو سال و یک ماه بر روی پروژه کار شد و ۱۶،۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشت. در سال ۹۶، مجددا ساخت و ساز شروع شد و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این پروژه در دهه فجر افتتاح می شود.

وی درخصوص پیاده محوری پروژه گفت: یک طرف پروژه برای عابر و ترددهای اینگونه استفاده می شود و می خواهیم یک پلازای فرهنگی در اینجا ایجاد کنیم.‌

صبوری درباره طولانی شدن اجرای پروژه گفت: پروژه در ابتدای شورای پنجم تعطیل شده بود و علت آن را نمی دانم.

معاون شهردار درباره هزینه این پروژه اظهار داشت: هزینه پروژه کمتر از ۵۰ میلیارد تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش چرت و پرت است

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAA

        من جای شما بودم تمام مهندسان را بازنشست‌میکردم
        اخه کمی حساب کتاب کن
        ۴ لاین از زیر گذر گیشا به طرف فاطمی رود آیا فکر کردین ادامه‌مسیر کجاست
        ادامه مسیر همیشه بسته است

    • بدون نام

      همش چرت و پرت است

    • حسین عزیز

      مردم آزاری میکنید.....خوب زودتر درستش می‌کردید

    • بدون نام

      بریم ببینیم چه کردین

    • علی11

      گند زدین به پروژه، عملا یه زیر گذر شد با همون شیوه قبلی به اضافه یک دوربرگردان که قطعا مشکل ترافیک رو بیشتر و گره ایجاد میکنه، وقتی ورودی و خروجی‌ها طبق نقشه های موجود که از سالیان دور بجا مانده، انجام نشه، و از این 5 ورودی و خروجی حذف شده، فقط در یک موردش میخواین دور برگردان ایجاد کنید وعملا 4 ورودی و خروجی حذف میشه، از طرفی از صحبتهاتون و کم کردن هزینه ها و افتتاح نصف کاره فقط باعث اسماً افتتاح طرح به اسم شما و از طرفی ایجاد خسارتی چند برابر در آینده نزدیک، جهت اصلاح طرح و دوباره طبق نقشه ها کار انجام دادنه.... از جیب شما که نمیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج