جاباما
۹۳۶۲۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کونته: اینتر به من پیشنهاد نداده بود اما درخواست رم را هم رد کردم

آنتونیو کونته امیدوار است تیمش به بهترین شکل و فرم به مصاف رم برود.

خبرگزاری تسنیم: آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رم در هفته پانزدهم رقابت‌های سری A، یک بازی دشوار و خاص را پیش‌بینی کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره گفت: مطمئنا بازی فردا نبرد ۲ تیمی است که به خوبی در حال تلاش هستند. رم در فرم خوبی قرار دارد و آنها در آخرین مسابقه خود ۳ - یک هلاس ورونا را شکست داده‌اند. بازیکنان رم به قدرت و پختگی رسیده‌اند و این موضوع ما را وادار می‌کند تا توجه زیادی از خودمان نشان دهیم.

کونته: اینتر به من پیشنهاد نداده بود اما درخواست رم را هم رد کردم

رم کادر فنی فهیمی دارد و خریدهای تابستانی جلوروسی خیلی خوب ظاهر شده‌اند.مطمئنا بازی سختی مقابل این تیم آماده خواهیم داشت. باید فقط به خودمان فکر کنیم و آنچه که در حال انجامش هستیم را در این بازی نشان دهیم. موظفیم در استفاده از موقعیت‌های گلزنی بدون خطا عمل کنیم.

او در ادامه افزود: فونسکا نشان داده مربی خوبی است و به ایده‌هایش در رم پایبند نشان می‌دهد. او کارهای مهمی را در شاختار انجام داد. لیگ ایتالیا بسیار تاکتیکی است و یک مربی تازه وارد باید به خوبی با شرایط این لیگ تطبیق پیدا کند زیرا تیم ها در سری A برای متوقف کردن حریفان به خوبی آنها را تحلیل می‌کنند. انتظار چنین درخششی از لائوتارو مارتینس را داشتم. علاقه‌ای به صحبت کردن بیش از حد در مورد یک یا 2 بازیکن ندارم

همیشه باید کل اعضای یک تیم را در نظر گرفت.قطعا لائوتارو بازیکنی جوان و رو به رشد است و این موضوع که فقط در مورد او صحبت کنیم، بی‌احترامی به سایر شاگردانم خواهد بود.پیشرفت اینتر می‌تواند ادامه دار باشد. باید به کار و تلاش ادامه دهیم و در زمینه مالکیت توپ رشد کنیم. اینتر همچنان می‌تواند بهتر شود. ما نیمه پر لیوان را می‌بینیم و در این دوران دشوار، بسیاری از بازیکنان مسئولیت پذیرتر شده‌اند.

4 بازی تا شروع تعطیلات کریسمس باقی مانده و تلاش می‌کنیم در بهترین حالت به تعطیلات برسیم. پس از این دوران سعی می‌کنیم بسیاری از بازیکنان مصدوم را به آمادگی لازم برسانیم. اکنون زمانی برای تاسف خوردن وجود ندارد و باید به بهترین شکل واکنش نشان دهیم.

کونته در ادامه افزود: من و توتی سال‌هاست همدیگر را می‌شناسیم و رابطه دوستانه‌ای داریم. چند سال قبل او پروژه باشگاه رم را برای من شرح داد و من با آرامش آن را ارزیابی کردم. در آن زمان فکر می‌کردم زمان مناسبی برای رفتن تیم پایتخت نیست. اینتر هنوز در آن زمان با من تماس نگرفته بود اما من تصمیم گرفتم پیشنهاد رم را محترمانه رد کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج