۹۳۶۴۰۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

انباشت آلاینده‌ها در هوای تهران طی امروز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (۱۵ آذرماه) انباشت آلاینده‌ها سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق می‌شود. در ساعات پایانی روز نیز همزمان با ازدیاد تردد خودروها احتمال می‌رود در پاره‌ای از مناطق کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (۱۵ آذرماه) انباشت آلاینده‌ها سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق می‌شود. در ساعات پایانی روز نیز همزمان با ازدیاد تردد خودروها احتمال می‌رود در پاره‌ای از مناطق کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

براساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، با برقراری جو نسبتاً آرام همراه با آسمان ابری در نخستین ساعات امروز (۱۵آذرماه) با وجود کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، انباشت آلاینده‌ها سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق می‌شود.

طی روز با افزایش ابرناکی و عدم وزش باد مؤثر، شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نخواهد شد بنابراین در ساعات پایانی امروز(۱۵آذرماه) همزمان با ازدیاد تردد خودروها شرایط مناسب برای تجمع آلاینده‌ها فراهم می‌شود و احتمال می‌رود در پاره‌ای از مناطق وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس برقرار شود.

همچنین با احتمال افزایش سرعت باد تا صبحگاه فردا (۱۶آذرماه) انتظار می‌رود با وجود آغاز تردد خودروها، کیفیت هوا در شرایط مطلوب قرار بگیرد و طی روز با افزایش ناپایداری جوی و بارش پراکنده در برخی ساعات بعدازظهر شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم شود. با تداوم ناپایداری‌های جوی و بارش باران، پراکندگی و کاهش غلظت آلاینده‌ها در اواخر وقت شنبه دور ازانتظار نخواهد بود.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت با میانگین ۱۲۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون با میانگین ۹۴ در شرایط سالم قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایاچرا اینقدر خبر های مزخرف تو ای مملکت داریم.چرا به این ملت پشت کردی. چرا چرا؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج