جاباما
۹۳۶۴۵۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

رئیس‌دفتر رهبری: فجازی، شیطان مجسم است

مسئول دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقامه نمازجمعه در ۹۰۰ شهر کشور، اظهار کرد: فضای مجازی خطرناکی که امروز قابل دسترس است شیطان مجسم بوده و فساد، فحشا و گناه را در خانه‌ها به ارمغان می‌آورد، بنابراین پدران و مادران باید مواظب فرزندان خود باشند.

ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم استقبال از نماینده ولی‌فقیه در استان، گفت: مقام معظم رهبری در صحبت‌های خود در رابطه با مردم لرستان همواره به وفاداری این خطه نسبت به انقلاب، نظام و رهبری اشاره داشتند.

وی ادامه داد: لرستان خطه‌ای است با مردمانی شجاع و دلاور که در دوران دفاع مقدس پرونده درخشانی از خودشان بجا گذاشتند و رشادت‌ها و شجاعتشان در میادین جنگ زبان زد همه مردم بود.

رئیس‌دفتر رهبری: فجازی، شیطان مجسم است

گلپایگانی با اشاره به این‌که مردم لرستان بارها و بارها در امتحان خود نمره قبولی گرفته و نشان دادند در دوره‌های حوادث ثابت قدم هستند، عنوان کرد: اکنون برای معارفه امام‌جمعه جدید حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی که فرزند لرستان و خرم‌آباد است و چهره‌ای شناخته شده از خانواده‌ای آبرومند در میان مردم است، دور هم جمع شده‌ایم.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در گذشته در مسئولیت‌های بزرگ دیگری بوده‌اند و به نحو احسنت انجام وظیفه کرده‌اند و از دوستان در قم و جاهای دیگر تعریف‌های زیادی شنیده‌ایم و علاوه‌بر آن ۲۰ ماه سابقه حضور در جبهه‌ها را دارد که یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: او شخصیتی مردمی، گرم و صمیمی دارد که امیدوارم در آینده منشاء خدمات بزرگی در استان خواهد بود، چراکه روحانی موفق باید در میان توده مردم در هر طبقه‌ای حضور داشته، دردها را بشنود و گرفتاری‌ها را لمس کند.

گلپایگانی با اشاره به جهالت مردم در دوران قبل از بعثت پیامبر اکرم(ص) و زنده به گور کردن دختران در آن دوران، اظهار کرد: اسلام در تعلیمات خود بزرگ‌ترین خدمت را به نسوان کرده است.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه یک سوره به نام نساء در قرآن داریم که نشان از اهمیت زنان در اسلام است، تصریح کرد: امروز در جهان به اصطلاح متمدن غرب، زن‌ها تنها آلت دست شهوت‌رانی مردانشان هستند، اما اسلام اجازه نمی‌دهد زن را تحقیر کرده و بین زنان و مردان تبعیض باشد.

وی با اشاره به این‌که الگوی زنان ما فاطمه زهرا(س) است، بیان کرد: فضای مجازی خطرناکی که امروز قابل دسترس است شیطان مجسم بوده و فساد، فحشا و گناه را در خانه‌ها به ارمغان می‌آورد، بنابراین پدران و مادران باید مواظب فرزندان خود باشند با که می‌نشینند و نشست و برخواست آن‌ها با کیست و باید با فرزندانتان رفیق باشید.

گلپایگانی با اشاره به اقامه ۹۰۰ نمازجمعه در سطح شهرهای کشور، ادامه داد: اگر می‌خواهید فرزندانتان بیمه و ضد ضربه شوند و خطرات بر آن‌ها اثر نکند پادزهرش شرکت در این مجالس است، با این کار آن‌ها بیمه شده و اگر به دریا بزنند پایشان خیس نمی‌شود.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به این‌که انسان باید نصیحت‌پذیر باشد، عنوان کرد: اگر کسی از روی خیرخواهی نصیحتی کرد بدش نیاید، مخصوصاً از بزرگ‌ترها و افرادی که به صادقی و درستی معروف هستند.

وی در پایان از زحمات ۱۲ ساله حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی در مسئولین نمایندگی ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تقدیر کرده و حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی را به وی ابلاغ کرد.

* فجازی مخفف فضای مجازی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج