۹۳۶۴۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آماده مصاف با سیتی هستیم

سولسشر: مارسیال به دربی می‌رسد، پوگبا نه

سرمربی یونایتد در نشست خبری امروز خود تایید کرد که پل پوگبا دربی شهر منچستر را از دست داده است.

ورزش سه: منچستریونایتد چهارشنبه شب در اولدترافورد توانست ۲-۱ بر تاتنهام ژوزه مورینیو پیروز شود. هر دو گل این تیم را نیز مارکوس راشفورد به ثمر رساند. با این پیروزی، یونایتد توانست به جمع شش تیم بالای جدول لیگ اضافه شود و اکنون هشت امتیاز کمتر از چلسی رده چهارمی دارد و امیدوار است که در ادامه فصل، بتواند خود را به چهار تیم اول نزدیک تر کند.

در ادامه لیگ برتر، فردا دربی منچستر را شاهد خواهیم بود. یونایتد در اتحاد باید به مصاف منچسترسیتی برود که یکی از دشوارترین بازی های فصل برای سولسشر و شاگردانش خواهد بود. سرمربی نروژی امروز تایید کرد که پل پوگبا به دربی نمی رسد ولی مارسیال قطعا قادر به حضور برابر سیتی خواهد بود.

او به خبرنگاران گفت:« مارسیال می تواند در ترکیب قرار بگیرد ولی نمی توانم با اطمینان بگویم که بازی را شروع خواهد کرد یا خیر. پل پوگبا اما قطعا به دربی نمی رسد. خوشبین هستم که پل بتواند هر چه زودتر به میادین برگردد. در همین سال ۲۰۱۹ و قبل از سال جدید او به تمرینات روی چمن برگشته و شرایطش روز به روز بهتر می شود.»

بهترین بازیکن این روزهای یونایتد کسی جز مارکوس راشفورد نیست. مهاجم جوان در ۱۳ بازی تیمش موفق به زدن ۱۲ گل شده و با دبل برابر تاتنهام، نقش اول را در پیروزی چهارشنبه شب شیاطین سرخ ایفا کرد.

سولسشر در تمجید از مهاجم تیمش گفت:« او در حال حاضر شرایط فوق العاده ای دارد و اگر برابر استون ویلا گلزنی نکرد، بیشتر به من بر می گردد. او پیوسته و مدام گل می زند. فکر می کنم ۱۰ گل در ۱۱ بازی اخیر زده و یا چیزی شبیه به این. درخشش او را در هر بازی شاهد هستیم؛ نه اینطور که در یک بازی ۴ گل بزند و دو یا سه بازی بعد در گلزنی ناکام بماند. عملکرد او برابر تاتنهام باورنکردنی بود و امیدوارم در دربی نیز همان گونه بازی کند.»

شرایط تیم برای دربی:« معتقدم اعتماد به نفس، لازمه هر بازیکن در فوتبال است و با برتری بر تاتنهام، بازیکنان من به اطمینان خاطر خوبی رسیدند و خوشبینم که در ادامه فصل نیز از این اطمینان، بهره لازم را ببرند. ما دیروز ریکاوری کردیم و بازیکنان کمی خسته بودند. امروز هم تمرین داریم و امیدوارم بازیکنان را سرحال و با چهره هایی خندان ببینم. ما یک روز کمتر استراحت خواهیم داشت ولی این نباید مساله خاصی باشد. بازیکنان از آدرنالین لازم برای دربی برخوردار هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج