جاباما
۹۳۶۴۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ادعای آاس:

۳ خروجی احتمالی بارسلونا در انتقالات زمستانی

بارسلونا در انتقالات زمستانی بازیکنی جذب نمی کند ولی قطعا چند بازیکن خود را واگذار خواهد کرد.

ورزش سه: به نقل از آاس، باشگاه بارسلونا به دلایلی چون کمبود بودجه و به هم خوردن توازن مالی باشگاه قصد خرید بازیکن در زمستان را ندارد ولی در عوض شاهد چند خروجی از آن خواهیم بود.

بارسا ژانویه ۲۰۱۸ اقدام به خرید کوتینیو با مبلغ ۱۶۰ میلیون یورو کرد و سال گذشته نیز کوین بواتنگ را به خدمت گرفت ولی ژانویه پیش رو باشگاه کاتالان تمایلی برای خرید بازیکن جدید ندارد. در عوض اما دو یا سه بازیکن از این باشگاه خواهند رفت.

کارلس آلنیا و ژان کلیر تودیبو دو بازیکن جوان بارسا که چندان فرصت بازی پیدا نمی کنند، اولین جدا شده ها خواهند بود. تمایل بارسا انتقال قرضی آنهاست و البته انتقال قطعی با بند بازگشت را نیز مدنظر دارد. در این بین احتمال برگشت آلنیا که محصول آکادمی لاماسیاست، بیشتر خواهد بود. او به دلیل تعدد هافبک بزرگ در خط میانی بارسا نتوانسته به ترکیب اصلی راه یابد ولی با افزایش تجربه در یک باشگاه دیگر، شانس بازگشت خواهد داشت.

تودیبو که به عنوان یک مدافع جوان از تولوز جذب شد، نتوانست در رقابت با پیکه، اومتیتی و لنگله خودی نشان دهد و کادر فنی را ناامید کرده است. رولاند آرائوخو مدافع اروگوئه ای تیم دوم بارسا بیش از او مد نظر ارنستو والورده قرار دارد.

سومین جدا شده از بین ویدال و راکیتیچ خواهد بود. هر دو البته به شرطی جدا می شوند که پیشنهادی خوب و معقول به بارسلونا ارائه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج