جاباما
۹۳۶۵۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استیلی: تیم امید، تیم ملی است

حمید استیلی امیدوار است در هفته های آتی شاهد حضور همه بازیکنانش در اردوی تیم امید باشد تا تیم با هماهنگی و هارمونی لازم راهی تایلند محل برگزاری بازی های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شود.

ورزش سه: حمید استیلی امیدوار است در هفته های آتی شاهد حضور همه بازیکنانش در اردوی تیم امید باشد تا تیم با هماهنگی و هارمونی لازم راهی تایلند محل برگزاری بازی های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شود.

حمید استیلی که زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور بازیکنانش در اردوی آتی تیم امید به بهانه حضور بازیکنان در دیدارهای معوقه لیگ برتر و جام حذفی شنیده است در این باره می گوید: تیم امید تیم ملی است و برای موفقیت؛ این تیم به طور حتم نیازمند همکاری باشگاه ها هستیم.

نقش باشگاه ها در موفقیت تیم امید قابل انکار نیست و اگر این همکاری خوب و دوجانبه صورت نگیرد موفقیت تیم امید دور از دسترس خواهد بود. از باشگاه ها انتظار داریم در اردوی پیش رو با حضور بازیکنان در تمرین تیم امید موافقت کنند چون پای منافع ملی فوتبال در میان است و اگر باشگاهی از منافع شخصی خود به خاطر منافع ملی چشم پوشی کند، کار درستی کرده است.

تیم امید که در بازی های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با تیم های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه است به زودی اردویی را در قطر برپا خواهد کرد و بعد از انجام چند بازی دوستانه در اردوی پایانی آماده سفر به اندونزی می شود.

حمید استیلی در این باره می گوید: برنامه های خوبی برای آماده سازی تیم امید در نظر گرفته شده است و بازیکنان بعد از پشت سر گذاشتن یک تجربه بین المللی خوب در اختیار باشگاه ها قرار می گیرند. فدراسیون فوتبال پشتیبانی خوبی از ما داشته است و ما قرار است در تایلند هم در جای خوبی اردو برگزار کنیم.

همه چیز برای موفقیت تیم امید مهیا است و اگر باشگاه ها با حضور بازیکنان خود در اردوی تیم امید موافقت کنند تیم با آمادگی بیشتری در بازی ها حاضر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج