۹۳۶۶۰۸
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بشار رسن: امیدوارم کالدرون از من راضی باشد

مقابل ذوب‌آهن در اصفهان، بازگشت به ترکیب اصلی بعد از مدت‌ها، یک ضربه زیبا در دقایق پایانی بازی، یک صحنه مشکوک به پنالتی و... همه اینها مربوط می‌شود به یک بازیکن خارجی؛ بازیکن عراقی پرسپولیس که با یک نمایش خیره‌کننده در مرکز زمین کمک زیادی کرد تا تیمش بعد از ۹ سال در اصفهان برابر ذوب‌آهن پیروز شود.

فرهیختگان: مقابل ذوب‌آهن در اصفهان، بازگشت به ترکیب اصلی بعد از مدت‌ها، یک ضربه زیبا در دقایق پایانی بازی، یک صحنه مشکوک به پنالتی و... همه اینها مربوط می‌شود به یک بازیکن خارجی؛ بازیکن عراقی پرسپولیس که با یک نمایش خیره‌کننده در مرکز زمین کمک زیادی کرد تا تیمش بعد از ۹ سال در اصفهان برابر ذوب‌آهن پیروز شود. خیلی‌ها می‌گویند حضور او باعث شد پرسپولیس نیز عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشته باشد. گفت‌وگو با بشار رسن را در زیر می‌خوانید.

بازگشت تو به ترکیب با یک برد پرگل و دلچسب برای هواداران‌تان همراه شد.

بازی خوبی بود. ذوب‌آهن در خانه بازی می‌کرد و طبیعی بود که فشار زیادی به ما بیاورد. از سویی دیگر با توجه به نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر آنها برای بازی‌های بعدی به‌خصوص دیدار با پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای کسب ۳ امتیازهای آن داشتند. با این دیدگاه که ذوب‌آهن فشار می‌آورد این دیدار را آغاز کردیم و اتفاقا خیلی‌زود هم به گل رسیدیم. در ادامه و در نیمه دوم نیز بیشتر بازی را مدیریت کرده و روی ۲ ضدحمله دیگر نیز به گل رسیدیم. هرچند اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. هم من و هم وحید می‌توانستیم از گلزن‌های این دیدار باشیم که شانس با ما یار نبود.

همان‌طور که گفتی یک شانس خوب گلزنی را با بدشانسی از دست دادی.

در آن صحنه یک لحظه دروازه حریف را دیدم و احساس کردم گلر آنها زیادی از دروازه خارج شده و با چیپ قصد گلزنی داشتم. حیف که گل نشد، می‌توانست یکی از گل‌های زیبای هفته باشد.

برخی می‌گویند نبودت در ترکیب باعث شد پرسپولیس چندان روی فرم نباشد و با حضورت اوضاع بهتر شد.

همیشه گفته بودم چه در ترکیب باشم و چه نباشم و هر چند دقیقه‌ای بازی کنم، از هر چیزی مهم‌تر برایم موفقیت پرسپولیس است. خداراشکر که در این موفقیت نقش داشتم و خوشحالم توانستم اعتماد کادرفنی را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهم و امیدوارم کالدرون هم مثل هواداران از عملکردم راضی باشد.

اگر نمی‌بردید شاید کالدرون رفتنی می‌شد.

من بازیکن پرسپولیس هستم و نمی‌توانم خارج از حیطه وظایفم صحبت کنم و نظر بدهم. در هر صورت کالدرون الان سرمربی پرسپولیس است و برای این تیم زحمات زیادی می‌کشد و ما امیدواریم بتوانیم همراه با وی چهارمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم.

این برد از این جهت شیرین بود که 9 سالی می‌شد ذوب‌آهن را در اصفهان نبرده بودید.

اتفاقا من هم چند بازی از این دیدارها را در اصفهان مقابل این تیم بازی کرده‌ام. برخی از این دیدارها را با بدشانسی از دست دادیم و یکی دو بازی هم یادم می‌آید که برخی مشکلات داوری ما را از کسب ۳ امتیاز دور کرد. با این حال همیشه طلسم‌شکنی لذت‌بخش است.

اوایل نیمه دوم یک صحنه بحث‌برانگیز هم پیش آمد. واقعا روی بازیکن حریف پنالتی کردی؟

ما با هم تنه به تنه شدیم و اصلا خطایی نکردم. اتفاقا شنیدم چند کارشناس داوری هم گفته‌اند آن صحنه پنالتی نبود و خوشحالم داور بازی نیز در این صحنه تصمیم درستی گرفت.

به‌عنوان سوال آخر؛ نظرت درباره اینکه بیرانوند مرد سال آسیا نشد، چیست؟

علیرضا در موفقیت‌های سال‌های اخیر پرسپولیس بیشترین نقش را ایفا کرده و یکی از بهترین‌های پرسپولیس و حتی تیم ملی ایران بود. او در جام‌جهانی هم درخشید و از رونالدو تا ژاوی همه را ناکام گذاشت. علیرضا باید پارسال بهترین بازیکن آسیا می‌شد، اما در اتفاقی عجیب نامش بین نامزدها هم نبود و امسال که نامش بین نامزدهای بهترین بازیکن سال آسیا قرار گرفت، همه فکر کردند دیگر امسال به حقش می‌رسد که درنهایت این اتفاق رخ نداد. او شایسته این جایزه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام بشار.خیلی دلش به خواهد.نبود شما به پرسپولیس ضربه می زند.فکر کنم همه هواداران شما را دوست داشته باشند.من که عاشق بازی شما هستم.یا علی مدد

    • بدون نام

      بشار سلام خسته نباشی تو یک جنتلمن عراقی هستی امیدوارم همیشه موفق باشی از لحاظ فنی هم حرف نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج