۹۳۶۶۲۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

صادقی: استقلال پنج بازیکن می‌خواهد

استقلال صدرنشین شد. سال‌ها بود که هواداران استقلال تیمشان را در صدر جدول ندیده بودند اما این تیم متحول شده و طی چند هفته اخیر چند تیم بزرگ و بالای جدول را شکست داده تا اینکه به صدر جدول رسید.

ایران ورزشی: استقلال صدرنشین شد. سال‌ها بود که هواداران استقلال تیمشان را در صدر جدول ندیده بودند اما این تیم متحول شده و طی چند هفته اخیر چند تیم بزرگ و بالای جدول را شکست داده تا اینکه به صدر جدول رسید. بازی‌های زیبا و نتایج پرگل استقلال هواداران این تیم را به وجد آورده تا بعد از مدت‌ها ورزشگاه آزادی را پر کنند.

نکته اینجا است قدیمی‌تر‌های استقلال هم آنقدر به آینده استقلال امیدوار شدند که روز پنجشنبه برای تماشای بازی استقلال و شهرخودرو به ورزشگاه آزادی رفتند. یکی از بازیکنان قدیمی استقلال که روز پنجشنبه سوژه کارگردان تلویزیونی شد و تصویرش را همه از قاب تلویزیون دیدند، امیرحسین صادقی بود. به همین دلیل به سراغ صادقی رفتیم تا در مورد چرایی رفتنش به استادیوم با او صحبت کنیم.

استقلال نسبت به ابتدای فصل خیلی تغییر کرده و حالا با شکست حتی تیم‌های بالانشین جدول صدرنشین شده.

بالاخره با روند رو به رشدی که تیم داشت، چهره خوب این تیم هم مشخص شد. این تیم از هفته ششم به بعد خیلی خوب کار کرد و حالا مزد زحمت خود را گرفته است

نحوه بازی این تیم تغییر کرده و طی چند هفته جهش قابل توجهی داشته است، شما به عنوان کارشناس فوتبال تصور چنین تغییری از استقلال را داشتید؟

اگر مصاحبه‌های ابتدای فصل من را دیده باشید من همان روزها گفتم این تیم قهرمان می‌شود و در همان مصاحبه‌ها گفتم که خط دفاعی این تیم پشتوانه استقلال است.

روز پنجشنبه برای تماشای بازی استقلال و شهرخودرو به ورزشگاه رفتید. به نظر می‌رسد همین امیدواری به قهرمانی استقلال باعث شد که شما به همراه چند نفر از پیشکسوتان استقلال به ورزشگاه بروید.

من خیلی وقت‌ها به استادیوم می‌رفتم تا بازی استقلال را تماشا کنم فقط پیش از این افرادی اطراف تیم بودند که ترجیح می‌دادم در کنار تیم نباشم و حتی بابت بلیت گرفتن به کسی زنگ نمی‌زدم اما الان شرایط فرق کرده است.

نمی‌خواهید نام این افراد را بازگو کنید؟

نه فعلاً تیم دارد خوب نتیجه می‌گیرد نمی‌خواهم تیم به حاشیه برود.

چه عواملی دست به دست هم داد تا در نهایت استقلال توانست به این موقعیت برسد؟

بازی استقلال و شهرخودرو به نظر من شش امتیاز داشت، سه امتیازش به برد یک تیم بالای جدولی برمی گشت، سه امتیاز آن هم مختص میزبانی استقلال بود. استقلال هم طی چندوقت اخیر تیم‌های بالای جدولی را شکست داده و توانسته به امتیاز برسد و همین نکته باعث شده که بعد از مدت‌ها استقلال صدرنشین شود ولی بازیکنان این تیم باید یکسری مسائل را رعایت کنند تا استقلال بتواند همچنان به این روند خود ادامه دهد و هوادارانش همینطور خوشحال باشند.

خیلی‌ها معتقدند استقلال نتیجه می‌گیرد چون قائدی و دیاباته زوج حمله خوبی را تشکیل داده‌اند درست مثل روزهایی که اکبرپور و عنایتی در لیگ خوب کار می‌کردند، نظر شما چیست؟

خیلی زود است در این زمینه صحبت کنیم و نباید احساسی با این قضیه برخورد کنیم باید نیم‌فصل اول تمام شود و چند بازی از نیم‌فصل دوم بگذرد تا در این زمینه صحبت کنیم.

خط دفاع استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید، بعضی از کارشناسان می‌گویند سه دفاعه بازی کردن در ادامه به استقلال ضربه می‌زند خصوصاً در بازی‌های آسیایی.

استقلال سه دفاعه بازی می‌کند چون استراماچونی ابزار چهار دفاعه بازی کردن را ندارد. مربیان خارجی دوست ندارند زمان را از دست بدهند و استرا هم برای اینکه زمان از دستش نرود با سه دفاع بازی می‌کند و مطمئن باشید اگر ابزار چهار دفاعه بازی کردن را داشته باشد، استقلال را با چهار دفاع به زمین مسابقه می‌برد.

خیلی‌ها معتقد هستند که کار استقلال در آسیا سخت است و شاید نتواند در آسیا مثل لیگ نتیجه بگیرد.

درست است کار استقلال در آسیا سخت خواهد بود اما هیچ چیز دور از دسترس نیست. استقلال به پنج بازیکن نیاز دارد تا در آسیا نتیجه بگیرد.

در چه پست‌هایی؟

در تمام پست‌ها نیاز به بازیکن دارد.

تا به این لحظه نحوه عملکرد استراماچونی را می‌پسندید؟

استراماچونی مربی باهوشی است و توانایی بالایی دارد.

خیلی‌ها معتقدند که مربی ایرانی باید در کادرفنی استقلال حضور داشته باشد تا بتواند توانایی فنی استراماچونی را کسب کرده و بعد از رفتن این مربی در آینده به استقلال کمک کند. نظر شما چیست؟

اصول کار حرفه‌ای این است اما استرا تیمش را بسته و فقط به آنالیزور نیاز داشت.

تا به این لحظه کار استقلال را در لیگ پسندیده‌اید؟

خیلی زود است که در این خصوص نظر دهیم اجازه دهید نیم‌فصل دوم بیاید و چند بازی بگذرد تا نظر نهایی را بگوییم.

نظر اکثر کارشناسان این است که استقلال در فصل جاری لایق قهرمانی است، نظر شما چیست؟

من باز هم می‌گویم نیاز به زمان است تا نظر قطعی را در خصوص این استقلال بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی انگیزه

      میخوای بذاریم هفته آخر لیگ نظرتو بگی کارشناس

    • بدون نام

      بازیکن هم میگیرند براتون هرجه قدر بخواهید
      البته با پولی که حق سرورتونه

    • ج

      تیم سوگلی حکومتی واسه گرفتن بازیکن مشکلی ندارد اگه میخواد کلآ تیم را عوض کند حق بقیه تیمهاوپول بیت المال درخدمت ااین تیم حکومتی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج