۹۳۶۶۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حدادی‌فر: مشکل ذوب‌آهن، منصوریان نیست

کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص شرایط تیمش و شکست مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

ایلنا: قاسم حدادی‌فر در خصوص شکست سنگین ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اهظار داشت: فکر می‌کنم شرایط خوبی برای این بازی داشتیم و بازی را هم خیلی خوب شروع کردیم و در ابتدا توپ و میدان دست ما بود ولی خب پرسپولیس در این دیدار با تجربه‌تر بود و با برنامه‌ریزی بهتری عمل کرد و از فرصت‌هایش هم بهتر استفاده کرد و با یک بازی خوب توانست پیروز شود و به نظرم استحقاق این برتری را هم داشتند و بعد از سال‌ها توانستند در فولادشهر ما را شکست دهند.

وی افزود: ما هم در این بازی موقعیت‌‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم چرا که یک بخشی‌اش بی‌دقتی خودمان بود و بخش دیگرش مربوط به گلر پرسپولیس بود که به نظرم روز خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشت و تقریباً می‌شود گفت که هیچ اشتباهی در طول ۹۰ دقیقه نداشت و این شد که نتیجه را واگذار کردیم.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه با این نتیجه کادرفنی تحت فشار قرار گرفته است هم گفت: فقط کادرفنی نیست و کل تیم تحت فشار هستند و ما بازیکنان هم چنین شرایطی داریم. ما در بازی با پرسپولیس دقیقاً از همان نقاطی گل خوردیم که منصوریان پیش از بازی در موردش به ما هشدار داده بود و در تمرینات آن را اجرا کرده بودیم ولی بازهم در زمین نتوانستیم آن را پیاده کنیم و از آن ضربه خوردیم.

حدادی‌فر در مورد اینکه با این نتیجه تعهد ۱۲ امتیاز از ۵ بازی کادرفنی به هیات مدیره عملی نشد هم عنوان کرد: من در جریان این مسائل نیستم و نمی‌دانم کادرفنی چه تعهدی به هیات مدیره داده است ولی به اندازه خودم می‌گویم که کادرفنی زحمتش را دارد می‌کشد و مشکل اصلی ذوب آهن سرمربی نیست و مشکلات دیگری داریم که روی نتایج تاثیر منفی گذاشته است.

وی ادامه داد: ما در حالی به نیم فصل رسیده‌ایم که تا الان باید طبق قرارداد ۵۰ درصد دریافتی داشته باشیم ولی فقط ۲۰ درصد دریافتی داشتیم. تیم‌های دیگر با دریافتی‌های بیشتر از ما همیشه صحبت می‌کنند و از مسائل مالی گلایه می‌کنند و از حضور در تمرین اعتصاب می‌کنند. در این شرایط سخت اقتصادی خیلی از بچه‌ها واقعاً تحت فشار هستند و حقشان نیست که چنین شرایطی داشته باشند. با مدیریت باشگاه صحبت کردم و آنها هم تلاش می‌کنند که این مشکل به زودی حل شود و به امید خدا برطرف خواهد شد ولی همین مسائل روی روحیه بازیکنان و تمرکزشان تاثیر منفی می‌گذارد. خیلی از بازیکنان ما فصل اول یا دوم حضورشان در لیگ برتر است و شرایط مالی خوبی ندارند.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه آیا با تقویت تیم از لحاظ بازیکن در نیم فصل مشکلات تیم برطرف می‌شود یا نه، گفت: من در این مسائل دخالت نمی‌کنم چرا که حیطه من نیست و کادرفنی بهتر می‌داند که تیم نیاز به تقویت نفری دارد یا نه ولی چیزی که می‌بینم این است که تیم خوبی داریم و خوب هم بازی می‌کنیم ولی در استفاده از موقعیت‌ها بی‌دقتیم و از آن طرف از روی‌ بی‌دقتی گل‌هایی می‌خوریم که نباید بخوریم و نتایج این چنینی رقم می‌خورد.

حدادی‌فر در پایان در مورد سرنوشت ذوب آهن با این وضعیت هم اظهار داشت: نمی‌دانم چه می‌شود ولی در سال‌های اخیر بارها پیش آمده که نیم فصل اول خوب نبودیم ولی در نیم فصل دوم تیم عالی کار کرده و اوج گرفتیم و فکر می‌کنم این تیم شرایط برگشتن به روزهای خوبش را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج