۹۳۶۷۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونی بالاخره قراردادش را تمدید کرد

وین رونی قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کرد تا پر درآمدترین بازیکن تاریخ این باشگاه لقب گیرد.

ایسنا: وین رونی قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کرد تا پر درآمدترین بازیکن تاریخ این باشگاه لقب گیرد.

وین رونی، مهاجم شیاطین سرخ از زمانی که سرآلکس فرگوسن از منچستر رفته در آستانه جدایی از این تیم بوده و با پیشنهادات زیادی برای ترک منچستر روبرو بوده است. او در نهایت تصمیم گرفت تا در این باشگاه بماند و قراردادش را به مدت چهار سال دیگر تمدید کند تا به پردرآمدترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد تبدیل شود.

از قرارداد فعلی رونی با منچستریونایتد تنها ۱۸ ماه باقی مانده بود که زمزمه جدایی او از یونایتد به گوش می‌رسید، اما رونی با تمدید قراردادش به این شایعات پایان داد.

گفته می‌شود وین رونی قرار است سالیانه مبلغ ۱۴.۴ میلیون پوند از یونایتد دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب او به ثروتمندترین فوتبالیست لیگ جزیره و باشگاه منچستریونایتد تبدیل می‌شود.

وین رونی همچنین هفته‌ای ۳۰۰ هزار پوند دریافت خواهد کرد که تا پایان سال ۲۰۱۹ ، ۸۲.۵ میلیون پوند خواهد شد.

دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد پس از تمدید قرارداد وین رونی در گفت‌وگو با سایت این باشگاه گفت: رونی از زمانی که من او را در سال ۲۰۰۳ در تیم اورتون کشف کردم، بهترین بازیکن فوتبال انگلیس بوده است. او استعداد زیادی دارد و از بودن در منچستریونایتد نیز لذت می‌برد. او توانسته در طول این سال‌ها سطح فوتبالش را به خوبی افزایش دهد. با توانایی، تجربه و انگیزه‌اش برای موفقیت، وین رونی بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود. واقعا خوشحالم از این که رونی پیشنهاد تمدید قرارداد را پذیرفت. او فرصت بسیار خوبی دارد تا بتواند به اسطوره این باشگاه تبدیل شود. او تنها ۴۲ گل تا رسیدن به تعداد گل‌های سربابی چارلتون فاصله دارد و می‌تواند با رسیدن به آن رکورد گلزنی در تاریخ منچستریونایتد را به نام خود ثبت کند. رونی بازیکن خاصی برای ما محسوب می‌شود و از این که او را در تیمم می‌بینم خوشحالم.

مهاجم تیم ملی انگلیس نیز پس از تمدید قراردادش با منچستریونایتد، گفت: در طول چند هفته‌ گذشته تصمیمم را گرفتم تا در منچستر باقی بمانم. ۱۰ سال از حضور من در منچستر می‌گذرد و در طول این سال‌ها با بازیکنان زیادی بازی کرده‌ام و به هر افتخاری که می خواستم رسیدم. در حال حاضر شانس این را دارم تا به عنوان بازیکن با تجربه در باشگاه منچستر به جوان‌ها کمک کنم تا آنها نیز بتوانند به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند.

رونی در ادامه گفت: هواداران منچستریونایتد نقش مهمی در تمدید قراردادم با این تیم داشتند. آنها همیشه از اولین بازی من در این باشگاه که برابر فنر باغچه بود حمایت کردند. از همه آنها تشکر می‌کنم. از این که عضوی از باشگاه منچستر هستم به خودم می بالم. از دیوید مویس نیز که از من حمایت کرد، تشکر می‌کنم و مطمئنم که این می‌تواند آغازی باشد برای شروع قدرتمند منچستریونایتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج