جاباما
۹۳۶۷۸۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

بورس تهران صعود کرد

شاخص بورس تهران در نخستین روز هفته درحالی با رشد ۵۰۹۶ واحدی همراه بود که نه تنها تعداد و ارزش معاملات انجام شده نسبت به هفته گذشته افزایش یافته، بلکه امروز هیچ شرکتی تاثیر منفی بر عملکرد این بازار نداشت.

خبرگزاری ایسنا: شاخص بورس تهران در نخستین روز هفته درحالی با رشد ۵۰۹۶ واحدی همراه بود که نه تنها تعداد و ارزش معاملات انجام شده نسبت به هفته گذشته افزایش یافته، بلکه امروز هیچ شرکتی تاثیر منفی بر عملکرد این بازار نداشت.

با پایان یافتن معاملات در بازار بورس و اوراق بهادار تهران، روند افزایشی بازار همانند هفته گذشته حفظ شد و امروز (شنبه) شاخص کل بازار با رشد ۵۰۹۶ واحدی نسبت به هفته گذشته به ۳۲۷ هزار و ۶۲۴ رسید.

شاخص کل با معیار هم وزن نیز امروز افزایشی بود و به ۱۰۱ هزار و ۶۲ رسید که نسبت به آخرین روز هفته گذشته، رشد ۱۷۵۰ واحدی را نشان می‌دهد.

همچنین ارزش بازار امروز به بیش از یک میلیون و ۱۹۵ هزار میلیارد تومان رسید.

بازار بورس و اوراق بهادار تهران در حالی در روند رشد قرار گرفته که تعداد معاملات نیز امروز نسبت به آخرین روز هفته گذشته با افزایش همراه بوده است؛ به طوریکه معامله‌گران بورس امروز ۵۱۸ هزار معامله به ارزش ۲۰۳۳ میلیارد تومان انجام دادند، در صورتی که آمار روز چهارشنبه هفته گذشته حاکی از انجام ۴۰۵ هزار و ۳۳۰ معامله به ارزش ۱۶۲۵ میلیارد تومان بود.

امروز هیچ‌کدام از شرکت‌ها تاثیر منفی در بازار نداشتند و فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، گروه مپنا، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، معدنی‌وصنعتی‌ چادرملو و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید شاخص بورس را بالا بردند.

بانک‌های تجارت، ملت و اقتصاد نوین، داروسازی زهراوی، سایپا، گروه مپنا و فولاد مبارکه اصفهان به عنوان نمادهای پربیننده در بورس اوراق بهادار تهران ثبت شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلار همتی برد بالا بانک و بورس و خزانه را پر کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج