جاباما
۹۳۶۸۳۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

مصباحی‌مقدم: مجلس بعدی، اصولگرا خواهد بود

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور در مورد ترکیب مجلس یازدهم، گفت: با توجه به شرایط سیاسی فعلی فکر می‌کنم مجلس آینده در اختیار نیروهای انقلابی و اصولگرا است و بیشترین تعداد و بزرگترین فراکسیون مجلس آینده از این نیروها خواهد بود.

ایرنا: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور در مورد ترکیب مجلس یازدهم، گفت: با توجه به شرایط سیاسی فعلی فکر می‌کنم مجلس آینده در اختیار نیروهای انقلابی و اصولگرا است و بیشترین تعداد و بزرگترین فراکسیون مجلس آینده از این نیروها خواهد بود.

«غلامرضا مصباحی مقدم» عصر شنبه پس از حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عذر خود را گفتم و بسیار اعتذار کردم ولی آیت الله محمد علی موحدی کرمانی (رئیس جامعه روحانیت مبارز) اصرار بلیغ کردند و این اصرار و اقناع باعث شد قبل ازاینکه وقت ثبت به پایان برسد ثبت نام کنم.

مصباحی‌مقدم: مجلس بعدی، اصولگرا خواهد بود

وی افزود: خدمت آقایان گفتم که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم و این گرفتاری ها برای من کافی است، ولی نهایتا دوستان از اصرار خود کوتاه نیامدند و آیت الله موحدی کرمانی گفت، فعلا ثبت نام کنید، بعد می توانید انصراف دهید لذا بر اساس تکلیف آمده ام.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره پیوستن جبهه پایداری به شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، گفت: احتمال ائتلاف با جبهه پایداری افزایش یافته است و اگر این اتفاق یبفتد کمک می‌کند فقط یک لیست اصولگرایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر مقدار که لیست های اصولگرایی افزایش پیدا کند موجب تقسیم آرا می شود و احتمال موفقیت ما کمتر می شود.

مصباحی مقدم ورود محمدباقر قالیباف به انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و درباره اینکه قالیباف رئیس مجلس یازدهم می شود، گفت: نمی توانم رییس مجلس آینده را از حالا پیش بینی کنم.

وی در مورد ترکیب مجلس یازدهم گفت: با توجه به شرایط سیاسی این ایام فکر می‌کنم مجلس آینده در اختیار نیروهای انقلابی و اصولگرا خواهد بود و بیشترین تعداد و بزرگترین فراکسیون مجلس آینده فراکسیون نیروهای انقلابی خواهند بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سر لیست اصولگرایان شما هستید یا محمدباقر قالیباف، یادآور شد: در مورد اینکه من سر لیست نهایی شوم قضاوت و اظهار نظر نمی‌کنم، فقط بنای من خدمت به مردم در مجلس آینده است.

مصباحی‌مقدم در پاسخ این پرسش خبرنگار ایرنا که آیا با دیگر جبهه ها از جمله جبهه نیروهای انقلابی بیانیه گام دوم، ائتلاف می کنید، اظهار کرد: قصد نداشتم داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شوم، دلیلم هم این بود که به جوانان انقلابی فرصت بدهیم خود را ارائه دهند.

وی افزود: اگر نیروهای انقلابی و جوانان جبهه‌ها و ائتلاف‌های جدا تشکیل داده اند از آنها دعوت می کنیم که همه در یک لیست واحد قرار گیرند. آنها باید وارد این کارزار شوند و ما حاضریم پشت صحنه باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش داوری جامعه روحانیت مبارز در جریان اصولگرایی را در تضاد با نامزدی خود و دیگر اعضای جامعه ندانست و اضافه کرد: ما ضمن اینکه برای ائتلاف، داور جریان نیروهای انقلابی خواهیم بود، و در رای گیری که منجر به تهیه لیست نهایی می شود شرکت نمی‌کنیم، به این شکل برای داوری جامعه روحانیت مبارز جای ایراد باقی نمی‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همایون (فرهنگی)

      اینو همه میدونند

    • h h

      اصلاح طلب و اصولگرا کیلو چند به داد مردم برسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج