جاباما
۹۳۶۸۴۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

حضور کالدرون در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس

نشست اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار شد و مدیر و سرمربی تیم هم در بخشی از جلسه حضور یافتند.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: جلسه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با پیروانی و کالدرون امروز عصر و از ساعت ۱۵:۳۰ در باشگاه برگزار شد. همچنین قرار بود جلسه هیئت مدیره و مدیر عامل هم ساعت ۱۶:۳۰ امروز برگزار شود. به همین دلیل انصاری فرد از کالدرون و پیروانی دعوت کرد در جلسه هیئت مدیره حضور یافته و گزارشی را ارائه کنند.

در آغاز نشست هیئت مدیره و مدیر عامل حمایت خود از سرمربی و کادر فنی را اعلام داشته و از تلاش های کالدرون، پیروانی و دیگر اعضای کادر تیم و بازیکنان تقدیر و تشکر کردند.

کالدرون هم در این جلسه به اتفاق خواگین از طریق نمایشگر گزارش ویژه ای را ارائه کرده و طبق داده ها و آمارها و همچنین تصاویر درباره وضعیت فنی تیم و همچنین لیگ ایران و رقبا مطالب و موضوعات مهمی را ارائه کرد.

کالدرون درباره مالکیت توپ، دوندگی، شوت‌زنی، فاز دفاع و حمله و وضعیت تیم طبق آمارها و تصاویر گزارش ویژه ای داد و درباره برنامه هایش برای آینده تیم هم صحبت کرد و از تلاش شاگردانش در این بازی تقدیر کرد.

در ادامه برخی اعضای هیئت مدیره درباره برخی مسایل مدنظر سوالاتی را با کالدرون و پیروانی در نظر گذاشته و توضیحات لازم از سوی آنها داده شد و درباره برخی مسائل نیز خواکین صحبت کرد. کالدرون درباره کادر تیمش نیز صحبت کرد و از زحمات شان تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه که با حضور مدیر عامل و هیئت مدیره برگزار شد درباره مسائل مربوط به امورات کلان از جمله برنامه های اقتصادی انجام شده بحث و تبادل نظر شد و در بخشی از جلسه نیز حسین قدوسی مدیر روابط عمومی و مشاور مدیر عامل باشگاه گزارشی را به اعضا ارائه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      پبروانی دزد با لابی و حمایت وزیر و باند لجنش برگشت. دزد پنج سال محروم شد اما برش گردوندن. مث جعل ترابی ک ماست مالیش کردن

    • محسن کیانی

      از پسمانده های خسروانی بیشتر ازین توقع نمی ره که دیگرانو متهم به دزدی کنن جماعت وقیح

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج