۹۳۶۸۵۵
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

راز عصبانیت استراماچونی در تمرین امروز استقلال

وب سایت کالچو مرکاتو در گزارشی تازه به احتمالات متفاوت پیرامون وضعیت فعلی آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال پرداخت.

ورزش سه: وب سایت کالچو مرکاتو در گزارشی تازه به احتمالات متفاوت پیرامون وضعیت فعلی آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال پرداخت.

این مطلب حاوی نکاتی است که برگردان آن از زبان ایتالیایی نکات عجیبی درخود دارد اما مسئله مهمش همان نارضایتی استراماچونی است که ظاهرا برای دریافت پول استقلال دچار مشکلاتی در خارج از ایران شده است.

گزارش کالچو مرکاتو با این جملات آغاز می شود:چند روز پیش قصه استقلال آندره آ استراماچونی برای شما شرح دادیم که حالا با دو امتیاز اختلاف در صدر لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

او با یک بازگشت باورنکردنی ۹ پیروزی در ۱۰ مسابقه گذشته بدست آورده و با برد برابر هزاران تماشاچی مقابل شهرخودرو تیم اول فوتبال ایران شد.آنچه که مشخص است تسلط مطلق تیم استراماچونی به فوتبال ایران است، بازی های تماشایی و بهترین خط حمله با ۲۵ گل و البته ۸ گل بیشتر نسبت به دومین تیم تهاجمی لیگ.

اما اگرچه تیم درون زمین پرواز می کند اما بیرون از میدان شرایط به سختی پیش می رود. دیشب در این باشگاه فصل تازه ای نوشته شده است و داستان برای این سرمربی پیچید می شود. گویا فیفا پرداخت ها را غیر قانونی تشخیص داده ، همچنین اعتبار قرارداد استراماچونی نیز زیر سوال است و او نمی تواند همراه تیم باشد.(این قسمت از گزارش کمی عجیب و باورنکردنی است اما احتمالا به مسئله انتقال پول از سوی صرافی ها و نه خود باشگاه استقلال به ایتالیا اشاره دارد که گفته می شود برای استراماچونی دردسرساز شده است)

او به همین دلیل حاضر نشد امروز لباس ورزشی برتن کند و تنها به نظاره کردن تمرین تیم پرداخت. قوانین بین المللی در حال حاضر علیه باشگاه استقلال است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و ممکن است حق شرکت در این تورنمنت را پیدا نکند.(البته مدیران استقلال این خبر را هم تکذیب می کنند).

در پایان جلسه امروز بازیکنان استقلال عصبانی و ناراحت بوده و کاپیتان تیم وریا غفوری واکنش تندی نسبت به این اتفاق ها نشان داده است با این توضیح که این عجیب و وحشتناک است که ما بخواهیم سرمربی تیم مان را از دست بدهیم آن هم مربی ای که ما را بعد از این زمان طولانی صدرنشین کرده است آن هم ۲ روز قبل از بازی بعدی.

در حال حاضر فشار زیادی از سوی تماشاگران روی باشگاه وجود دارد از جمله یکی از آنها اسماعیل خلیل زاده که در مصاحبه ای گفته مساله استراماچونی یک موضوع اداری است که او می تواند با حل آن در بازی بعدی روی نیمکت بنشیند و هیچ مشکلی برای بازی برابر پیکان وجود ندارد.

راز عصبانیت استراماچونی در تمرین امروز استقلال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باباخجالت باکش ازصبح تاحال چقدردراین رابطه مینویسی خوبه ازطرف استقلالیهاحرف بی ربط بشوی هدف توبرترینها چیه برای خراب کردن روحیه بازیکنان استقلال وجدان داشته باش که نداری

    • بدون نام

      دو روزه موقتا صدرنشین شدید مملکت را به هم ریختید انگار قهرمان جام جهانی شدید از زمین و زمان طلبکارید. بی اصل و نسب همینه دیگه. کیسه کشای عقده‌ای

    • بدون نام

      رازش تقصیر ماست که با حمایت نابجاش باعث شدیم شروع به دلالی و تیغ زنی پول بیت المال مارو بکنه

    • تاجی

      تو را خدا اینقدر شایعه درست نکنید شماها فقط هدفتون بردن استقلال تو حاشیه هست لعنت به همتون فقط وفقط بلدین حاشیه درست کنید حالا که تو مستطیل سبز کسی حریف استقلال نیست میخواین بیرون زمین حاشیه درست کنید یکبار می نویسید استقلال از آسیا حذف شده یکروز می نویسید سرمربی قهر کرده یکبار کفش سرمربی جا مونده آقا شماها چه دینی چه مذهبی دارین چه مسلمانی دارین از خدا بترسید از فردای قیامت بترسید

      پاسخ ها

      • اصفهان نصف جهان.سپاهان سرور پرسپولیس و استقلال«کاجی»

        اره شما ها هم که بدتون نمیاد درمورد استفراغ حرف بزنه.
        همش درمورد استقلال .
        آخه بعد از 1300روز رفتید صدر دارید خودکشی میکنید .
        راستی :کی گفته توی این مستطیل سبز هیچکس حریف کیسه نمیشه.؟..هرکس گفته غلط کرده..

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      اون تیم این فصل چهاربار پول گرفت اما استقلال یک بار
      ‌چرا؟ مگ اسپانسر دوتیم یکی نیس؟ درتنگنا قرار دادن استقلال و نداشتن زمین تمدین و بازیکن جذب نکردن در پست هایی ک بازیکن نیاز داره فقط و فقط واسه اینه ک خون مربی رو کثیف کنن طاقتش تموم شه استعفا بده. آخه بر خلاف وزیر و آقایون استرا بهترین و مدعی ترین تیم ایرانو ساخته

    • محسن کیانی

      هر کی میاد استقلال جوانش به پول بسته باید امثال برانکو طلا گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج