جاباما
۹۳۶۹۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گواردیولا پس از باخت: به تیمم تبریک می‌گویم!

پپ گواردیولا با وجود تحمل شکست خانگی به بازیکنان تیمش تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم: پپ گواردیولا پس از شکست ۲ بر یک تیمش در خانه مقابل منچستریونایتد در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از بازیکنانش تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: بله، باختیم اما به تیمم تبریک می‌گویم. بازیکنانم فوق‌العاده بودند و ما تیمی فوق‌العاده هستیم. بازیکنان منچستریونایتد خیلی سریع و تند و تیز هستند. در نیمه اول سه چهار ضدحمله خوردیم و آنها فرصت طلب بودند، اما خیلی از عملکردمان رضایت دارم.

گواردیولا پس از باخت: به تیمم تبریک می‌گویم!

وی در ادامه افزود: در کل راضی هستم و حسرتی در کار نیست. به کار کردن با این بچه‌ها افتخار می‌کنم. متأسفانه دیر گل زدیم و نتوانستیم نتیجه را عوض کنیم. با از دست دادن توپ، کار سخت می‌شود. ما تلاش کردیم و بارها به یک سوم دفاعی حریف رسیدیم. بازیکنان منچستریونایتد دوندگی خوبی داشتند.

گواردیولا همچنین تصریح کرد: فرقی نمی‌کند شش، هشت یا 14 امتیاز عقب باشیم. باید به بازی کردن ادامه بدهیم. هنوز می‌توان برای خیلی از اهداف بازی کرد. کار سخت است، چون لیورپول در فرم خارق‌العاده‌ای به سر می‌برد و 15 بازی از 16 بازی را با برد پشت سر گذاشته است.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در پایان به حواشی مسابقه اشاره کرد و گفت: در صحنه توهین نژادپرستانه، آن هوادار به فرد و لینگارد اشاره داشت و باید از خودش خجالت بکشد. این پذیرفتنی نیست و امیدوارم دیگر هرگز هیچ فوتبالی تماشا نکند. فکر می‌کنم باشگاه بیانیه‌ای منتشر کرده است و من از آن حمایت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج