جاباما
۹۳۷۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

بهترین گلزن استقلال حسرت چه چیزی را می‌خورد؟

آرش برهانی استقلال فعلی را یکی از بهترین تیم‌های تاریخ این باشگاه می‌داند.

خبرآنلاین: آرش برهانی مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را یدک می کشد روز پنجشنبه گذشته راهی ورزشگاه آزادی شد تا تماشاگر برد ارزشمند استقلال مقابل شهرخودرو باشد. برهانی که برای حمایت از تیم محبوبش در استادیوم حضور پیدا کرده بود در این خصوص گفت: شرایط استقلال به حدی حساس شده که ما را به ورزشگاه کشاند. این تیم نیاز به حمایت دارد. خودم شخصا با بچه ها تماس گرفتم و از آنها حمایت کردم اما لازم دیدم که به ورزشگاه هم بروم و تیم را تشویق کنم.

برهانی اضافه کرد: خدا را شکر در زمین بازی تغییرات تاکتیکی استقلال را دیدیم. واقعا بچه ها بازی لذتبخشی را نشان دادند و از نحوه بازی استقلال لذت بردم. آنها می دانستند که چقدر به این سه امتیاز احتیاج داریم و برای کسب آن، از جان و دل شان مایه گذاشتند. البته به نظرم بازی به قدری زیبا و جذاب بود که می توانست گل های بیشتری هم در پی داشته باشد اما پیروزی و سه امتیاز برای همه ما استقلالی ها مهم بود که خدا را شکر توانستیم به آن برسیم. این برد در راه قهرمانی واقعا به استقلال کمک می کند.

شماره ۹ سابق آبی ها در مورد احتمال قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: من مطمئنم این تیم قهرمان می شود چون همه فاکتورهای یک قهرمان را دارد. البته می دانم که باشگاه با شرایط مالی پیچیده ای مواجه شده که حتی بعد از این همه سال، نمی تواند با ما تسویه حساب کند اما آنها باید از تیم حمایت کنند. بازیکن و مربی حقوق خودش را نگیرد، با چه روحیه و انگیزه ای باید برای قهرمانی بجنگد. الان تیم به بهترین شرایط خود رسیده و وقت آن است که مدیر باشگاه بیاید و کاری برای تیم کند.

برهانی در نهایت گفت: این تیم را می بینم، افسوس می خورم که چرا هنوز بازی نمی کنم تا بتوانم به این تیم خدمت کنم. واقعا دلم می خواست یکی از ارکان این استقلال باشم. این یکی از بهترین تیم هایی است که به یاد می آورم. امیدوارم بازیکنان قدر این روزها را بدانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقاااااای گل دوستت دارم تو خوش قلب ترین پیشکسوت استقلاله ماییی

      پاسخ ها

      • محمد

        آقای بحرانی اگه حالا هم توی زمین بودی به قول فردوسی پور بازم گل نزن بودی. ضمنا" امسال هم بایستی واسه سهمیه آسیا بجنگین.خخخخخخ

      • بدون نام

        آرش ریز می‌بینه رقیب رو با اون گل بیاد ماندنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج