۹۳۷۱۰۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مگوایر: لیگ قهرمانان حالا در تیررس یونایتد است

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد بعد از پیروزی دیشب این تیم مقابل سیتی می‌گوید حالا رسیدن به چهار رتبه اول جدول در دسترس یونایتد است و این تیم کسب سهمیه چمپیونزلیگ را هدف گرفته.

ورزش سه: هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد بعد از پیروزی دیشب این تیم مقابل منچسترسیتی در دربی شهر منچستر، می‌گوید از این پیروزی احساس غرور می‌کند و حالا یونایتد به دنبال این است که کسب سهمیه چمپیونزلیگ را هدف بگیرد چرا که رسیدن به چهار رتبه اول جدول لیگ برتر را برای خود قابل دسترس می‌داند.

مگوایر می‌گوید لیگ قهرمانان جایی است که یونایتد به آن تعلق دارد و پیروزی دیشب مقابل منچسترسیتی در خانه‌اش نشان داده که شیاطین سرخ می‌توانند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشند.

کاپیتان منچستریونایتد در این باره گفت:" چهار رتبه اول حالا در تیررس ما است. ما باید به نتایج بازی‌هایمان فکر کنیم و سعی کنیم در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم و مدام بهتر و بهتر شویم. ما هفته آینده یک بازی بزرگ دیگر مقابل اورتون داریم".

مگوایر در ادامه گفت:" ما باید به پیروزی در بازی‌ها ادامه دهیم به خصوص حالا که دو بازی بزرگ مقابل تاتنهام و سیتی را پشت سر هم پیروز شده‌ایم. در این بازی در نیمه اول بچه‌ها عالی شروع کردند و چهار مهاجم ما واقعا ترسناک بودند. آنها وقتی اینطور سرحال باشند می‌توانند برای هر خط دفاعی مشکل‌ساز شوند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج