جاباما
۹۳۷۱۰۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

فرکی: بازی پیکان و استقلال گل خواهد داشت

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: من مطمئنم فردا در مسابقه دو تیم گل رد و بدل خواهد شد و امیدوارم تعداد گل‌های ما منجر به کسب سه امتیاز برای پیکان شود.

خبرگزاری فارس: حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: به برادران شمسایی تسلیت می گویم که پدر عزیزشان را از دست دادند. هر دو تیم بازی سختی و دشواری دارند و استقلال در این ده هفته شرایط خوبی دارد و جایگاه خوبی در جدول گرفته است.

فرکی افزود: استقلال تیمی است که هفته‌ها شکست نخورده و از مهره‌‌های خوبی برخوردار است. یک موضوع هم ذهن من را مشغول کرده و آن این است که ما دو دیدار عقب افتاده داریم و اگر خدای نکرده یک بازی دیگر هم عقب بیفتد در آن صورت چه خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ ما مثل استقلال و تیم‌های پرمهره دیگر نیستیم که بتوانیم خودمان را در شرایط خیلی خوب حفظ کنیم. اگر شما به ترکیب پیکان در این چند هفته نگاه کرده باشید ما با ۱۴ الی ۱۵ بازیکن تا اینجا خودمان را بالا کشیدیم در حالی که دیگر تیم‌ها چنین مشکلی ندارند. اگر این مشکلات برای تیم‌های بزرگی چون استقلال بیفتد آنها به خاطر داشتن مهره‌های زیاد آسیب نمی‌بینند اما دو موضوع ما را در این هفته‌ها عقب انداخته است. یکی بحث‌ آلودگی هوا و یکی هم بحث ناامنی که ایجاد شده بود باعث لغو مسابقه تیم ما شده بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد:‌ استقلال برای کورس در بالای جدول است و برای اینکه وضعیت آن را در جدول بهتر کنیم تلاش می‌کنیم . می‌خواهیم خودمان را به نیمه بالاتر برسانیم. در بازی فردا که در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود هر دو تیم میهمان هستیم . البته با توجه به حضور پرشور هواداران استقلال باید این طور عنوان کنم ما میهمان استقلال هستیم. امیدوارم آنهایی که مسابقه را از تلویزیون می‌بینند و تماشاگران حاضر در ورزشگاه از دیدن آن لذت ببرند. نتیجه‌اش هر چه شود ما تابع هستیم. بازیکنان توانا و با انگیزه‌ای داریم که می‌خواهیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

فرکی در مورد شایعه پیشنهاد استقلال به شهریار مغانلو گلزن پیکان اظهار داشت: این پیشنهاد را من از زبان شما می‌شنوم. چنین چیزی به گوشم نخورده. شهریار با پیکان تا آخر فصل قرارداد دارد و در کنار ما خواهد بود. گمانه‌زنی‌ها و حرف و حدیثی هم اگر هست واقعیت ندارد. چون استقلال در حال حاضر مهره‌های با انگیزه و زیادی دارد و بعید است بخواهد به دنبال آقای گل لیگی که در پیکان حضور دارد، باشد. مغانلو تا این لحظه آقای گل لیگ است. او باید صبر و تحمل داشته باشد تا بتواند به همراه چند بازیکن ما به تیم ملی دعوت شود و پیشرفت کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانید قول دهید مسابقه فردا هجومی باشد، گفت: من امیدوارم که این بازی گل داشته باشد اگر به بازی‌های ما دقت کرده باشید اکثرا هجومی و پرگل بوده است. استقلال هم این شرایط را دارد و بازی‌های پرگلی را رقم زده است. من مطمئنم فردا در مسابقه دو تیم گل رد و بدل خواهد شد و امیدوارم تعداد گل‌های ما منجر به کسب سه امتیاز برای پیکان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شک نکن سه چهارتاداره

    • بدون نام

      صددرصد که داره گل واسه خوردنتون خواهد داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج