جاباما
۹۳۷۱۴۵
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

مظلومی: استراماچونی مثل برخی پروازی نیست

پیشکسوت تیم استقلال تهران گفت: آیا شفاف‌سازی فقط مربوط به بازیکنان و مربیان ایرانی است؟ باید برای مربیان و بازیکنان خارجی هم شفاف‌سازی شود تا مردم بدانند. چه اشکالی دارد؟

خبرگزاری فارس: پرویز مظلومی در حاشیه مراسم گردهمایی پیشکسوتان در مورد شرایط حال حاضر تیم استقلال تهران اظهار داشت: ما پنهان می‌شویم که از استقلال چیزی نپرسند. الحمدالله اوضاع استقلال خوب است و ان‌شاءالله که تداوم داشته باشد.

مظلومی در مورد مشکلاتی که در بحث انتقال پول به مربیان خارجی به خاطر مسائل تحریم وجود دارد، عنوان کرد: شرایطی شده که خیلی سخت است. متاسفانه این شرایط را ناجوانمردانه به ایران وارد کردند، برای ما مشکل شاز شده است. در گذشته که من در باشگاه بودم، حقوق بازیکنان و مربیان خارجی را نقدا پرداخت می‌کردیم، الان هم فکر می‌کنم به این شکل باشد اما به هرحال از بازیکنان یا مربیان قبول نمی‌کنند که به صورت نقدی دریافت کنند. برای دادن پول، باشگاه هیچ مشکلی ندارد. مشکل این است که این پول به حساب آنها واریز شود. یکسری مسائلی هست که ممکن است حساب این افراد مسدود شود و به همین خاطر برخی از مربیان یا بازیکنان خارجی ریسک نمی‌کنند، اما باشگاه از نظر اینکه این پول را به صورت نقدی پرداخت کند هیچ مشکلی ندارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه تاج اعلام کرده برای آمدن و رفتن ویلموتس با پیشکسوتان وکارشناسان صحبت کرده، گفت: هیچ صحبتی با ما نشده است.کمیته فنی در این خصوص در فدراسیون نظر داده، البته کمیته فنی هم الان هیچ صحبتی نمی‌کند. باید شفاف‌سازی شود و صحبت کنند که آیا آنها تایید کردند؟ این پیشکسوت‌ها چه کسانی بودند؟ حتما آقای تاج با عده‌ای از پیشکسوتان مشورت کرده اما کلا ما مقداری از مشورت کردن فرار می‌کنیم و این در مدیریت‌ها وجود دارد. تصمیمات فردی گرفته می‌شود و برای همین در انتخاب‌هایمان به مشکل می‌خوریم.

مظلومی در مورد اینکه آیا درست است که قرارداد محرمانه باشد، تصریح کرد: الان لیستی که از مربیان و بازیکنان لیگ به فدراسیون داده می‌شود کاملا شفاف اعلام می‌شود. دلیلی ندارد که برای مربیان تیم ملی اعلام نشود. آیا شفاف‌سازی فقط مربوط به بازیکنان و مربیان ایرانی است؟ باید برای مربیان و بازیکنان خارجی هم شفاف‌سازی شود تا مردم بدانند. چه اشکالی دارد؟

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استراماچونی برای روز دوشنبه بلیت گرفته، اظهار داشت: ان‌شاءالله این اتفاق نمی‌افتد. واقعا جا دارد از او تشکر کنیم. کاری کرده که هواداران استقلال خوشحال باشند. واقعا تلاش می‌کند و با انگیزه کار می‌کند. مثل مربیان دیگر نیست که تا دو روز تعطیل شود بلافاصله بلیت پرواز بگیرد و به خارج برود. او پای کار هست و محکم ایستاده، حتی تعطیلاتش را در ایران می‌گذراند. فکر نمی‌کنم به آنجا برسد اما باید مشکلاتش حل شود. بالاخره او که به ایران آمده باید از نظر مالی تامین شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرویز گلاه گیس شب دراز است و قلندر بیدار

    • بدون نام

      میرود چون هوادارهای هوچی گر لنگ حقیر وسردسته آنها وزسر لنگی وتاج میخواهند برود. تاج کبیر اس اس رو نابود کردند ریشه رو هم دارند میزنند تا لنگ حقیر هوچی گر. رقیب نداشته باشه. گی من این قهرملنی که داورها ووزیر وتاج کمک کنند لنگ حقیر قهرمان بشه لنگ حقیر پسر وزیر ورزش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه دولت پرسپولیسی بود چرا برانکورفت چرا ژوزه رفت چرا همه احکام به ضرر سرورتونه وهزار چرای دیگر مدیر بالیاقت ندارین تقصیر پرسپولیسه حتما تحریم ها هم کار پرسپولیسه ترامپ هم پرسپولیسی است عقده ایها مشکلات شما چه ربطی به دیگران داره پس بسوزید.

    • محمد

      چقدر این بنده خدا از برانکو عقده داره و ازش میترسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنوزاون ۴تا داره میسوزونه

    • بدون نام

      اقای مظلومی کدوم مربی باشگاهی پروازی هست جوک‌نگو

    • بدون نام

      آقای مطلومی ای کاش شما منصوریان مرفاوی هم دانش استراماچونی را داشتید

    • هیس شش تایی ها فریادنمیزنند

      گیس بلندمربی تیمهای باشگاهی پروازی نمیشن

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      لعنت لعنت. چقد میخان استقلالو بکوبن؟ به چر جرمی؟ تاکی؟ هرسال شخمش میزنن. زمین تمرین نداره. پول بهش نمیدن. داوریها برعلیه استقلال. چند سال گذشته تو رو ذهنتون مرورکنید هروقت استقلال اوج گرفت زدن به ریشش و نابودش کردن.

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      وزیر لعنتی اع دستی پول نمیده و استقلالو در تنگنا قرار داد تا مربیش رفت. اخه استقلال مدعی شده و بهترین تیم لیگه. وزیر ناراضیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج