۹۳۷۱۷۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

رئس دفتر خاتمی: مراقب تندرو‌ها باشید

جواد امام گفت‌: اگر اصلاح‌طلبان صحنه را رها کنند و به تماشای فعالیت انتخابات رقیب بنشینند، تندروها از انتخابات سرد استقبال می‌کنند و شاید مجلس یازدهم از مجلس هفتم هم بدتر شود.

اعتمادآنلاین: جواد امام اذعان کرد برخوردهای خشن و آسیب جدی‌ای که مردم دیدند بر فضای انتخاباتی تاثیر منفی خواهد گذاشت. به همین دلیل مجموعه دولت و حاکمیت باید تمام هم‌وغمش را در بازسازی شرایط به کار گیرد تا بلکه جامعه به‌ آرامشی نسبی برسد و به رأی دادن رغبت پیدا کند.

مدیرعامل بنیاد باران ادامه داد: جریان اصلاحات به دلیل حمایت از حسن روحانی در ۲ انتخابات ریاست‌جمهوری در مظان اتهام است. اما این را باید در نظر داشت که اصلاح‌طلبان با وجود نقش داشتن در تشکیل دولت، هیچ نقشی در انتخاب وزیران و مدیران و البته تصمیم‌گیری‌ها نداشتند. همچنین باید گفت قوای درگیر در بحث گرانی بنزین فقط محدود به دولت نمی‌شود. به همین دلیل باید گفت اعتراض‌های اخیر به کلیت نظام ضربه زد و این‌طور نیست که فقط اصلاحات از این مساله متضرر شود.

این فعال اصلاح‌طلب ادامه داد: این اتفاق اصل انتخابات را هدف می‌گیرد و انگیزه مردم را برای رأی دادن به پایین‌ترین حد ممکن می‌رساند. پس اگر اصلاح‌طلبان صحنه را رها کنند و به تماشای فعالیت انتخابات رقیب بنشینند، تندروها از انتخابات سرد استقبال می‌کنند و شاید مجلس یازدهم از مجلس هفتم هم بدتر شود. پس باید به این امید بمانیم که نهادهای نظارتی در رویکرد خود تغییر ایجاد کنند تا از این طریق اصلاح‌طلبان از بستر لازم برای حضوری جدی در انتخابات برخوردار باشند. اگر هم همچنان اصرار بر تنگ‌نظری باشد، مسئولیت از دوش اصلاحات و اصلاح‌طلبان برداشته خواهد شد.

او درباره راهکار لازم برای ترمیم وضعیت پیچیده فعلی گفت: تنها راه برای عبور از بحران بازگشت به مردم و مشارکت آنها در تصمیم‌گیری‌هاست؛ یعنی اگر همچنان بر تک‌روی اصرار کنیم و با راهکار یک‌طرفه امور را اداره کنیم، شرایط به همین شکل کنونی خواهد بود.

جواد امام در پایان صحبت‌هایش گفت‌: در یک سال و چند ماه اخیر همیشه گفته شده است که خروج آمریکا از برجام باعث و بانی مشکلات است. اما قبل از تصمیم ترامپ هم کارشکنیِ‌ کارشکنان داخلی اجازه نداد بتوانیم از برجام بهره ببریم. در کل باید گفت رفتار منطقی و واقع‌بینانه می‌تواند آرامش را به ایران برگرداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Irani

      خدا ازتون نگذره ڪه دولت رو تشڪیل دادید
      وزرای پیر وفرتوت رو به مردم غالب ڪردید
      وحالا دارید همه چی رو انڪار میڪنید
      خدا ازتون نڱذره

    • ایران داغون

      جمع کنید بابا . چقدر دلشون خجسته تشریف داره . تند رو تر از شماها مگه داریم . تمام دردتون پر کردن جیبتون بود که توی ۷ سال گذشته انجام شد .

    • بدون نام

      بله کاملا درسته مواظب تندروها باشید نخورن به گارد ریل

    • بدون نام

      مردم را قول نزن خاتمی تندروها بهتر از تو یکی است

    • س

      من مصال می زنم من ریش سفید یک طائفه هستم همیشه بمن احترام ارزش قائل بودن بند یک بار برای ریش سفیدی رفتم کاری درست کنم یک اشتباه علنی کردم الان از آن زمان چندین سال گذشته هنوز اعتباری پیدا نکردم بلکه بیشتر بی اعتبار شدم هر وقت حرف از من میشود مگن اون شخص الکی مساجد برای خودنما است یا کمکی به کسی می کنم مگن این کارها اش برای خودنما است خدا کمک کند این اعتبار باز گردد اما مشکل است

    • بدون نام

      خاتمی هنوز زنده است.به ما گفته بودن که چند سال پیش به رحمت خدا رفته.خخخخخه

    • خدا

      این آقا از اون نون به نرخ روز بخورهاست ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج