جاباما
۹۳۷۲۵۸
۲۷ نظر
۵۰۰۱
۲۷ نظر
۵۰۰۱
پ

نامجو‌مطلق:

از رفتن استراماچونی، فقط استقلال خسارت نمی‌بیند

بازیکن ملی‌پوش و اسبق استقلال با اعلام اینکه فسخ قرارداد می‌تواند تبعات بدی برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد ابراز امیدواری کرد که بتوانند او را به تیم بازگردانند.

ورزش سه: عصر امروز خبر فسخ استراماچونی سرمربی استقلال نه‌تنها هواداران استقلال را بلکه جامعه فوتبالی را تا حد زیادی تحت تأثیر خودش قرارداد.

در همین ارتباط مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن ابراز ناراحتی از این موضوع گفت: «امیدوارم این خبر درنهایت صحت نداشته باشد، اما من معتقدم صرف‌نظر ازهر چیزی از رفتن این سرمربی نه‌تنها استقلال بلکه فوتبال ایران ضربه خواهد خورد.

کسی که واقعاً با دست‌خالی و با کمترین امکانات و بیشترین موانع تیم را به صدر جدول رسانده است و به‌هرحال نبود او می‌تواند تبعات بدی را برای فوتبال ایران و مخصوصاً تیم فوتبال استقلال به همراه داشته باشد که امیدوارم با درایت مدیران ختم به خیر شود.»

نامجو مطلق در ادامه افزود: «در همین مدت کوتاه من شخصاً چیزهای زیادی را از ایشان فراگرفتم و انصافاً او می‌توانست در جهت پیشرفت فوتبال ایران نقش اساسی ایفا کند و دستاوردهای خوبی برای لیگ برتر به همراه داشته باشد. اما متأسفانه باید شاهد رفتن این مربی باشیم. من معتقدم این داستان در راستای خروج مارک ویلموتس از تیم ملی ایران است و این در حالی است که گفته می‌شود که مشکلات زیادی که در اثر تحریم‌ها بر ما اعمال‌شده عامل اصلی این اتفاقات است که واقعاً نمی‌توانیم به این‌گونه صحبت‌ها اعتماد زیادی کنیم.»

وی در ادامه با اشاره به حضور گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درراس کار این تیم تصریح کرد: «ببینید من نمی‌خواهم به حرف‌هایی که از این به بعد مبنی بر تبعیضی که وزارت ورزش بین دو تیم استقلال و پرسپولیس قائل می‌شود دامن بزنم، اما یک نفر بیاید پاسخ این سؤال را بدهد چطور دو تیمی که از یک وزارت اداره می‌شوند و اسپانسر یکسانی دارند تا این حد تفاوت در مشکلات مالی دارند و این موضوع خودش به‌طور اتوماتیک برای هرکسی ایجاد شائبه می‌کند که این امر می طلبد مسئولان وزارت ورزش پاسخی قانع‌کننده برای آن به طرفداران استقلال بدهند.»

وی در خصوص نوع قرارداد استراماچونی و اینکه آیا او می‌تواند خودبه‌خود فسخ کند خاطرنشان کرد: «من واقعاً از مفاد قرارداد هیچ اطلاع دقیقی ندارم اما اگر به همین نحو باشد که جای ناراحتی زیادی دارد. در روزهایی که استقلال بعد از مدت‌ها با ارائه یک بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز به صدر جدول رفت باید شاهد خروج سرمربی باشند.»

هافبک خوش‌تکنیک استقلال در دهه ۶۰ و ۷۰ در پایان در پاسخ به این سؤال که قرار است فردا جواد زرینچه به‌عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال بنشیند گفت: «من فکر می‌کنم که این مربی آن‌قدر ارزش دارد که تا دو هفته هم برایش صبر کنیم و هیچ سرمربی رسمی را برای تیم معرفی نکنیم بلکه بتوانیم با رایزنی‌های مناسب او را مجاب به بازگشت به استقلال کنیم و تا آن روز فضای تیم را به نحوی مدیریت کنیم که کمترین خسارت به تیم وارد شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیبرززز

      خخخ

    • رضا

      چرا وقتی برای بی پولی، پرسپولیس برانکو را از دست داد نگفتین وزارت ورزش فرق بین دو تیم میزاره !

    • علی

      بنده خدا برگرد به سال قبل که چقدر بابت فسخ قرار داد حاجی گرو، نیومایر، شفر و ... اس دق لال پول حیف و میل کرده.یادت رفته همون موقع همه می گفتن پول سال آینده رو اس دق لال پیشخور کرده.چرا الکی جو میدید.الانم تمام این هوچی گری ها به خاطر سرکیسه کردن وزارت ورزش.

    • بدون نام

      کی این وزیر بیمسئولیت میخوادگم شه تااینقدرطرفدارای استقلال عذاب نکشند

    • رضا

      آخه کیسه کش اول تحقیق کن بعد حرف بزن مربی پرسپولیس که از اول فصل تا الان یک ریال نگرفته ، مثل پارسال برانکو که فراریش دادن

    • علی

      آخه به پرسپولیس چه مربوطه...

    • بدون نام

      چرا زمانی که مهره های دست نشانده وزیر ورزش برانکو رو فراری دادن حتی وزیر یک تذکر به اونا نداد ولی کمتر از ٢ ساعت بعد از خبر فسخ قرارداد دلال ایتالیایی مدیرای کیسه رو احضار کرده و شخصا پیگیر حل مشکلات سوگولیش شده :)
      کیسه حکومتی و بابا مسعودشون

    • م،عبدی

      فقط آقای نامجومطلق، پولی که از پرسپولیس گرفتی حرامت باشه، تو همون نبودی که با اولدنگی از کیسه بیروند کردن، پرسپولیس تورا دوباره به فوتبال بر گردوند

    • مسعود. الف

      کلا این کیسه کشا متوهم و هوچی هستن! پیر و جوان هم نداره! آخه مرد ناحسابی شما اگه واقعا پول نداری و وزارت حمایتتون نکرده چطور 25تا بازیکن عوض کردید؟ چطور تبریزی با یه تلفن وزیر شبانه باهاتون قرارداد 4میلیاردی میبنده؟ چطور مربی ودستیارای 70میلیاردی میارین؟ چطور با نویمایر و گرو و پاتوسی و تیام و گونکالوس و شفر و پسرش و همام و...... تسویه کردین؟ چطور مجوز حرفه ای از AFC گرفتین؟ چه کسی پول پرو پیچ رو داد؟ همین الآن وزیر و وکیل و سفیر و نماینده های مجلس و تاج و.... دست به دامن زمین و زمان شدن تا مربی 50میلیاردی رو برگردونن! حمایت فدراسیون و داورا و..... هم پیشکش تون!

    • آروانا

      آخه یکی نیس بهش بگه گلابی مگه وزیر ورزش قرارداد میبنده اگ قراره همه کاراا رو وزیر انجام یده پس این ۵ نفر مفتخور ک هئیت مدیره هستن چیکاره هستن . استقلالی ها چشمهاشون رو باز کنن حرف بزنن

    • بدون نام

      از کیسه کش جماعت پرروتر فقط خودشه. به استثنای سرکرده‌ی مافیای فوتبال که اتفاقا اونم از همون مکتب هست!!

    • پرسپولیس.عشق است

      پرسپولیس عشق منه ولی خدایی بهترین مربی چند دهه اخیر استقلال استراماچونی بود .اگه فردا سرازتیم ملی در نیاره

    • kordook

      تیمی که این پیشکسوتشه دیگه چه انتظاری از هوادارش هست؟
      پارسال بزانکو یک سال پول نگرفت و تازه اخر فصل فسخ کرد و هنوزم به پولش نرسیده و تازه رفته شکایت کرده و این گوگولی دقیقا بعد از شصت و دو روز میخواد فسخ کنه ،حالا این چه ربطی به بقیه داره ؟
      میگن فتحی کچل کیسه کش مقصره ،ولی نمیگن همیت استراماچونی رو فتحی کچل واسشون اورده .
      این یا فیلمشه یا یه قراداد خوب از جایی بهش پبشنهاد شده و فرصتو مناسب دیده کیسه کشا رو ول کنه.

    • بدون نام

      دست استراماچونی درد نکن که رفت ۔

    • 3چرخه سواران

      خب مشنگ تو فکر میکنی برانکو از رو شکم سیری رفت؟

    • بدون نام

      چرا چرند میگی، زمانی که برانکو بخاطر همین بی پولی از پرسپولیس رفت، چرا این حرفا نمیزدی

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      بلله تبعیض علنی هست. چطو دوتیم وزارتی ان و اسپانسرشون یکیه اما اون تیم چهاربار پول گرفته و الانم داره دوتامهاجم میگیره و گرونترین قراردادهارو بسته اما استقلال یه بار پول گرفته ؟ زمین تمرین نداره حداقل ترین امکانات رو نداره. دفاع آخر بجای منتظری جذب نشد. بجای پاتوسی بازیکن جذب نشد. این همه مشگلات کمرشکنه. الان سه ماهه این مربی میگه مشگلات رو رفع کنید اما دریغ از یه تلاش و رفع مشگل. هرسال استقلال رو شخم میزنن ب دستور وزیر ک ثبات و شاکله تیم رونابودکنن. اما استرا امسال برخلاف میل و انتظار وزیر و آقایون زود تیمو ساخته و مدعی ترین تیم لیگه واس همین وزیر از دستی این تیمو در تنگنا قرارداد ک مربی بره و بین نیم فصل هم شخمش بزنه. شما شک نکنید
      حالا یه مشت از خدا بیخبر و بی وجدان میان میگن تبعیض نیست. اینهمه سند و مدرک الکیه ها؟

    • بدون نام

      آخه کیسه کشا وقتی پول ندارید چرا مربی گرون قیمت میارید ? مربی گرون و خوب , فقط مال پرسپولیس کبیره ‌ ۔ شما ‌همن پرویز کچل کافیتونه!

    • بدون نام

      تا کی میخواین از مال پرسپولیس بالا برید!؟عرضه اداره باشگاه رو ندارید

    • بدون نام

      .دلم میخواد دادبزنم.دلم میخوادگریه کنم.بغض داره خفم میکنه.اخه این چه وضعیه.نه واسه اینکه استقلالیم.کلی میگم.اخه .....

    • رضا مشیری

      آقای نامجو مطلق.مرد با شخصیت و بی حاشیه و بی شائبه فوتبال ایران این حرف از شما بعیده.بنا به این دلائل.۱-آقای فتحی از دوستان نزدیک آقای سلطانی فر هستن نه آقای انصاری فر، به همین خاطر تا بحال در این سمت باقی مونده۲-ایشان اصلاً مدیریت نداشته و مدیر لایقی نبودن۳-مدیرعامل پرسپولیس(آقای انصاریفر) از بطن و بدنه فوتبال ایران بوده و چم و خم فوتبال رو بلده.برعکس آقای فتحی که تا قبل از اینکه بیاد استقلال اصلاً نمیدونسته فوتبال چیه و چند تا بازیکن باید داشته باشه.آیا با این تفاوت شما انتظار دارید استقلال پیشرفت داشته باشه و.تیم خوبی بشه؟. استقلال اگه تا اینجا هم بالا آمده با درایت کادر فنی و همت و غیرت بازیکنانش بوده ،نه با مدیریت فتحی و به اصطلاح هیئت مدیره ش.گفته های شما منصفانه نیست و این شائبه به وجود میاره که وزیر ورزش پرسپولیسیه. اینجور نیست.تفاوت پرسپولیس و استقلال در مدیریتشه نه چیزی دیگر.

    • بدون نام

      بابا جم کنه کم تر نازه کنه این همه بازیکن عالی داره فکر کرده کیه امیر خان رو میاریم اونم بره دلالیشو کنه

    • بدون نام

      نامجوی غیر مطلق بی منطق تویی که خودتو من حساب میکردی تازه اعتراف میکنی از مربی که تو همه تیمایی که بوده با تیپا انداختنش بیرون چیزهای زیادی یاد گرفتی مثقال .مگه برانکو دستش پر بود که ۴سال ۷تا جام گرفت تازه ۳تا از اونارو وقتی گرفت که سرورت محروم بودتوی این دوسال چندتا بازیکن ومربی بنجل خارجی آوردین وهیچ غلطی نتوستید بکنید چقد از پول بیت المالو خرج این تیم حقیر کردن همین امسال چقد خرج همینی که تو ازش خیلی یاد گرفتی کردن تا تونست با کمک داورا امتیاز جمع کنه تو حق نداری هیچ وقت این تیمو با سرورت مقایسه کنی

    • فیفا قبول نداره کیسه افتخاراتشه

      بفرما دوکلام مادر عروس .شماها که کمرخریدو بریدید اینااصلاعقل دارن حرف میزنن

    • علی

      شما بجز این خبر دیگه خبری ندارید در موردش حرف بزنید بابا بسه دیگه حالمون بهم خورد جهت اطلاعتون همتون وبازی دادن فردا رو نیمکته اگر نبود من اسمم وعوض میکنم میزارم فتل

    • بدون نام

      خداوکیلی شورش رو دراوردید بابا خجالت بکشید هر ناکامی که بدست میارید سریع تیم رقیب متهم میکنید به اینکه رسیدگی بیشتری بهشون شده اینجوری که شمامیگید نه مدیرها کارهای هستند ونه اینکهشخصیت سرمربی هارو لحاظ میکنید چطور با اون فتضاحی که عرب به بار اورد وبرانکو رو فراری داد نگاه نمیکنید پول قرارداد تبریزی رو چی میگید پول شیخ دیاباته رو چی میگید این همه پول برا شفر وپسرش از کجا اومد هر سال سه جین بازیکن جدید برا استقلال پولش از کجا میاد پرسپولیس پول برانکو رو نداده هنوز پول پارسال بشار ورادو رو نداده ولی یا مدیریت شدن یا این بنده خداها کنار اومدن حالا شما بگید وزارت پرسپولیسیه بازی پارس جنوبی گل صحیح رو مردود کردن دو پنالتی نگرفتن کسی صداش درنیومد یک پنالتی براتون نگرفتن دنیا رو زیر ورو کردید

    • فردوسی

      آخه نادان قبل اینکه اون دهن گشادتو باز کنی یه ذره از اون مغز فندقیت استفاده کن مگه پول گابریل دادن در ضمن چرا کار خوب انجام دادنی میشه مدیرعامل کاربلد و هیت مدیره عالی ولی وقتی نمیتونن وظیفشونو انجام بدن میشه تبیعض و فرق گذاشتن تا کی میخوایین به حرفای بی فکرو کور کورانه ادامه بدین البته اینم شده یه جور جلب توجه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج